yksinäinen mies = homomies?

melko yksinäinen mies

Yksin jäävä mies on aina jostain syystä suuren yleisön silmissä homo. Jos ei pelaa, vonkaa, vänkää, pane, nussi ja kairaa 24/7 niin homon leima tulee otsaan niin että läjähtää.

Suurelta yleisöltä on kuitenkin päässyt unohtumaan että on olemassa joukko miehiä joille parisuhde on vain mahdottomuus.

"se on yksinäinen ja hiljanen, se saattaa olla homo"

34

2511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et siis tajuu vai?

      vai homososiaalista persoonaa, jälkimmäinen on sellainen yliälykäs, joka on ns. kaukaa viisas eikä viittaa vähääkään homo seksuaaliin.

      • hetero nainen

        Minulla on melko korkea ÄO, joten mitä ilmeisemmin olen kaappihomo tuon sinun logiikkasi mukaan.


      • lUE UUDESTAAN
        hetero nainen kirjoitti:

        Minulla on melko korkea ÄO, joten mitä ilmeisemmin olen kaappihomo tuon sinun logiikkasi mukaan.

        Ensin kehut olevasi nainen eli siinä tapauksessa lepakko, nyt olet sitten kaappihomo.
        Minä puhuin HOMOSOSIAALISISTA MIEHISTÄ, JOTKA MIELELLÄÄN KESKUSTELEVAT TÄRKEISTÄ MAAILMANKAIKKEUTTA KOSKEVISTA ASIOISTA, ESIM. POLITIIKASTA, TALOUDESTA, TIETEISTÄ ESIM. ILMASTONMUUTOKSESTA, ASUNTOJEN HINNOISTA ELI SIIS KAIKESTA MISTÄ SUURIN OSA KANOISTA EI TAJUA TAI HALUA PUHUA HALAISTUA SANAA....
        SIIS HOMOSOSIAALINEN ELI SOSIAALINEN KANSSAKÄYMINEN SAMAA SUKUPUOLTA OLEVAN KANSSA ELI MIES MIESTEN JA NAINEN NAISTEN, JOLLOIN HE KAI OVAT SITTEN LEPAKKOSOSIAALISIA TAI TUSKIN, MIEHIÄHÄN NE VAIN YRITTÄÄ JA RIPSIÄÄN TÄLLÄÄ JA KYNSIÄ LAKKAA JA ALFAUROITA YRITTÄÄ.....
        VOIT TIETYSTI PYSYÄ SIELLÄ LEIPÄKAAPISSAKIN...?


    • Lohdutusta ...................

      sellainen tärkeä seikka, että tulee osata nussia ja vonkata tai vetää tukasta kuin luolamies ja nuuuuuuuusssssssia se 24/7, sehän nyt on vähin vaatimus ja voisit tietysti toivoa, että vuorokaudessa olisi vähintäään 100 h lisää, jotta sitä kammmmmottavaa homoleimaa ei tulisi otsaasi.
      Voin kuitenkin lohduttaa, että se leima on veteenpiirretty eli laineet ja mutavyöryt sen huuhtelevat aikanaan ja voit kärvistellä vain ihan tietyn ajan ja olet sitten valmis tulemaan sieltä keittiön leipäkaapista ulos ihan ihkanapanodraamana.

    • Laasaselle

      Kun jossain kohkataan että seksi on miehille niin elinehto ja pakko että heidän elämänsä menee pilalle ja rupeavat jopa sotimaan josseivat sitä saa, niin jos näitä näkökulmia uskoo niin silloin tietysti tuntuu epäluonnolliselta jos heteromies ei vonkaa ja vänkää.

      Lohdutuksena voin sanoa että ethän sinä siinä mitään menetä jos sinua homona pidetään.

      • Mun kaapissa on leipiä

        kahden aikuisen naisen kohdalla tuollainen homosana nyt oikein on sovelias?
        Mielestäni mies on homo, jos harrastaa jonkinlaista seksuaalista toimintaa toisen miehen kanssa.
        Minä olen täysin heteroseksuaalinen ja ollut vuosikymmenet saman miehen kanssa naimisissa ja lapseni ovat täysin normaaleja, mutta puhuin HOMOSOSIAALISISTA ELI HENKILÖISTÄ, JOIDEN MIELESTÄ MIEHEN ON PALJON MIELENKIINTOISEMPAA PUHUA MAAILMAA KOSKEVISTA TÄRKEISTÄ ASIOISTA TOISTEN MIESTEN KANSSA.
        seksi nyt ei kuulu tähän millään lailla, mutta sitä kai sinun on vaikea käsittää.
        Kyllä sekin helvetinmoinen kärvistys siitä iän myötä vähenee ja jos ei elämässä ole mitään muuta kuin seksi, niin aika laiha on sun elämäs anti.


      • sekasotkua
        Mun kaapissa on leipiä kirjoitti:

        kahden aikuisen naisen kohdalla tuollainen homosana nyt oikein on sovelias?
        Mielestäni mies on homo, jos harrastaa jonkinlaista seksuaalista toimintaa toisen miehen kanssa.
        Minä olen täysin heteroseksuaalinen ja ollut vuosikymmenet saman miehen kanssa naimisissa ja lapseni ovat täysin normaaleja, mutta puhuin HOMOSOSIAALISISTA ELI HENKILÖISTÄ, JOIDEN MIELESTÄ MIEHEN ON PALJON MIELENKIINTOISEMPAA PUHUA MAAILMAA KOSKEVISTA TÄRKEISTÄ ASIOISTA TOISTEN MIESTEN KANSSA.
        seksi nyt ei kuulu tähän millään lailla, mutta sitä kai sinun on vaikea käsittää.
        Kyllä sekin helvetinmoinen kärvistys siitä iän myötä vähenee ja jos ei elämässä ole mitään muuta kuin seksi, niin aika laiha on sun elämäs anti.

        lyhyesti: olen siis nainen ja kahden aikuisen lapsen äiti..... siis heteronainen, eli jos sekoilin kirjoituksessa, niin sinä vasta sekoilit.


    • yksi nainen

      ...mutta ei kyllä naisten mielestä. Mä ajattelisin, että mies on ujo ja sisäänpäinkääntynyt, en että on homo... Ja btw. mulle kelpaisi mies, joka ei ole käynyt naimassa kaupungin joka toista naista... Ei se miesten lutkailu ole yhtään vähemmän iljettävää, kuin naisten lutkailu.

    • ----------------

      Itse kärsin nuorempana samasta ongelmasta. Naiset saattoi ihmetellä että enkö olekaan homo jos heitä uskalsin lähestyä. Nykyisin on sen verran jo luonnetta tullut, etten enää jaksa välitä jos naapuri tai joku vastaan talsija homoksi luulee. Yksikseni asun vaikka olenkin naisen kanssa suhteessa. Suhde vaan on kaukosuhde. No mutta tulet sinäkin vielä huomaamaan että se suuri yleisö on vaan joku naapurin pena tai rinnakkaisluokan jaska ja oikeaa suurta yleisöä ei edes kiinnosta mitä sinä olet tai et ole.

    • mn1

      Tiedän kyllä, että tuolla tavalla asennoituvia henkilöitä voi olla, jotka suoraan ajattelevat, että jos on kolmekymppinen sinkkumies eikä kunnon seurustelusuhdetta ollut koskaan, niin sitten homo olisi.

      Noin yksioikoinen ajattelutapa kuitenkin osoittaa, että päässä on sahanpurua aivojen tilalla. Seurustelusuhteeseen pääseminen ei ole kaikkien kohdalla niin yksinkertaista, on alemmuudentunnetta ulkonäöstä, ujoutta, pakkien saaminen järkyttänyt ja nöyryyttänyt olemaan yrittämättä vuosiksi eteenpäin, liikaa alkoholinkäyttöä yksinkin jne.

      On tiettyjä seikkoja, jotka toimivat varsinaisesti vahvoina indikaattoreina siitä, että joku olisi oikeasti homo, mutta turha sellaisia lienee täällä luetella.

      Näillä ei ole mitään tekemistä sinkkuuden kanssa, ne voivat esiintyä parisuhdestatuksesta riippumatta. Jopa joidenkin sellaisten miesten, jotka ovat parisuhteessa naisen kanssa tai jotka ovat kovia naistenmiehiä, käyttäytymispiirteissä ja toimintatavoissa saattaa olla viitteitä tosiasiallisesta homoudesta.

    • Anonyymi

      Homohan se

    • Anonyymi

      Tyttömäinen persoona = Homo.

      • Anonyymi

        Vittu sun ajatusmaailma on kehitysvammainen,
        ammunko aivosi pellolle?


    • Anonyymi

      Puheestahan sen parhaiten huomaa, käytöskin kertoo paljon.

    • Anonyymi

      Darkkis ainakin on

      • Anonyymi

        Hän on mies mitä heteroin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on mies mitä heteroin

        Tuosta en tiedä, mutta komea keskikalju hänellä ainakin on.


    • Anonyymi

      Yksinäistä miestä pidetään vielä tänäkin päivänä homona, vaikka aloitus on yli kymmenen vuotta vanha.

      Itsekin pidin aina lapsena mökkikunnalla pyörineitä pappamopoilla ajelevia "vanhoja poikia" homoina, mutta kun nyt alan olla saman ikäinen kuin nuo miehet silloin, tajuan, että eihän se niin ole.

    • Anonyymi

      Yleensähän naimisissa olevat ovat homoja, ovat "tekonaimisissa", kuin valepuvussa.

    • Anonyymi

      en ajattele että yksinäinen mies olisi homomies, yleisesti tulee vain mieleen, = yksin : ehkä suree tai kaipaa exäänsä, tai sitten on yksin, jokin taloudellinen syy ?? Yksinäiset (juoppo) miehet arvaakin, etteivät naisista niin välitä (kalja kai parempaa..), voi tietysti olla vaikka Leski, tms.

      - itsekin kaipaisin jotenkin kumppanuutta, vaan tulee niin epäröiväksi..., kun ei enää ihan nuori.
      jospa kesällä jossakin terassilla, mut nykyään kai terassitkin vähän juoppo-maineessa:(
      joskus tuntuu että yksin eläminen on "hukkaan" heitettyä elämää

      • Anonyymi

        MT-kuntoutuja tulee mieleen jos womanit ei nappaa.


      • Anonyymi

        Juuri näin, täytyy olla päässä vikaa jos ei isotissinen nainen kiinnosta
        Aivonsa juonut vajakki esim.


    • Anonyymi

      Ihminen joka noin ajattelee on yksinkertaisesti idiootti

      • Anonyymi

        Mutta oikeasssa


    • Anonyymi

      Jos mies istuu lauantai-iltaa äitinsä seurassa, onko hän hetero?
      Tietenkin on, häntä ei vain naiset kiinnosta.

    • Anonyymi

      Darkkis on hyvä esimerkki

      • Anonyymi

        Hän on hetero


    • Hmm..Itse osoittaisin tässä asiassa sormella ja katseella enemmänkin naisten suuntaan..
      Ovatko naiset a-seksuaaleja vai lesboja?

      Esim. Minä elän yksin koska kriteereihini sopivat naiset eivät kirjoita...Siellähän on selkeästi yhteystiedot.
      Eikait minua sentään voida syyttää naisten passiivisuudesta..Aika erikoinen ajatusmalli minun nähdäkseni.
      Toisaalta jos minä näen kriteereihini sopivan naisen ilmoituksen jossain, niin ilman muuta kirjoitan.
      Yhteenveto:
      -Yksinäinen mies = Koska naiset eivät kirjoita ja ovat passiivisia.

    • Anonyymi

      Tämä se on se aktiivimallinnostattaja, mutta sopii kela-ajatteluun. Kun kelailee eestaas nääs.

    • Anonyymi

      No minkä sille voi, mielluummin olen kaikkien mielestä leikisti homo kuin jokun mieliksi vastentahtoisesti naimisissa tai ylipäätään jossain suhteessa. Muuttakoont asennoitumistaan jos eivät kestä leikkihomouttani

    • No, se on jokseenkin se ja sama, onko mies homo vai niin herkkä, etteivät suhteet onnistu.

    • Anonyymi

      Menkää hoitoon. Siis ei teidän puheissa ole mitään järkee.

    • Anonyymi

      Huonon itsetunnon omaavat miettivät tällaisia lapsekkaita ajatuksia.

    • Anonyymi

      Menestys

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1575
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1253
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1017
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      920
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      851
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      848
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      764
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe