Rento elämäntapafriikki

LeifStyle

Oletko oikeasti sellainen?

20

1436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yxitypy

      Väliin oon, ja väliin en. Riippuu millä päällä sattuu olemaan. Enimmäkseen kuitenkin tunnen olevani rennosti omituinen :=))

      Friikki sanalla kait tarkoitetaan omituista ihmistä?

      • se tarkoittaa

        jonkin (harrastus)alan intohimoista, siihen vihkiytynyttä harrastajaa.


      • Yxitypy
        se tarkoittaa kirjoitti:

        jonkin (harrastus)alan intohimoista, siihen vihkiytynyttä harrastajaa.

        eikös sellanen ihminen joka harrastaa vain rentoa elämäntapaa olekin vähän outo? :=))

        Vaikka toisaalta siihenhän sitä pitäiskin pyrkiä. Mitä sitä suotta tärkeilee, kun elämä on niin lyhyt.


    • Yxitypy
      • Yxitypy

        melkein friikki :=))

        Se sohvafriikkikö? :=))


      • ...liimaa sitä sohvaasi selkääsi? tai olisko vyöttäminen parempi, saisi sen saunaan tai avantouinille mennessä helposti pois ;)


    • Puhurix

      näyttää että taidan olla. Entä itse?

    • vaikka kysytty muistaakseni joskus aiemminkin.

      Olisinko toisia ihmisiä rennompi ja elämän tavoiltani friikimpi?...Hmm.
      Jos syön papusoppaa fiilistellen kun muut syövät sisäfilettä,olenko elämäntapafriikki?
      Jos teen sen heittäytyen sohvalle niin olenko sitten rento elämäntapafriikki?

      Riittääkö ulkoiset tekijät tunnistamaan tätä outoa ja rentoa elämäntapafriikkeyttä..epäilen.
      Naapurin rouva saattaa hakata mattoja samalla sitkeydellä kuin minäkin,mutta fiilisten,että minä teen sen täysin ja vain omalla tavallani.:))

      • Masse setä

        Köh, yritin kuitenkin hieman stailata...
        Olet ehdottomasti elämäntapafriikki. Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei syö papuja.
        Sohva on esimerkiksi esimerkki ihmisestä, jonka toinen hauis kehittyy melko suureksi, mutta sitten koko käden verenkierto tyrehtyy, joten kaikki huonekalut joudutaan siirtämään toiseen paikkaan.


      • Masse setä kirjoitti:

        Köh, yritin kuitenkin hieman stailata...
        Olet ehdottomasti elämäntapafriikki. Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei syö papuja.
        Sohva on esimerkiksi esimerkki ihmisestä, jonka toinen hauis kehittyy melko suureksi, mutta sitten koko käden verenkierto tyrehtyy, joten kaikki huonekalut joudutaan siirtämään toiseen paikkaan.

        se on sellainen ystävä se,joka huonekalut siirtää;D

        Ehdotan tee uusi pohjapiirustus;D


    • Jermuxi tms.

      Joo, ei niitä saa kiusata paljoa.

    • ....................

      ....................

    • Yxitypy

      kun laitettu reilu kahden vuoden vanha aloitus. Olenko minäkin jo silloin pyörinyt täällä. Miten aika voikaan mennä niin pian.

    • ovat "elämäntapafriikkien rento hengailupalsta" ja "rentojen elämäntapafriikkien hengailupalsta".

      • Yxitypy

        aika hyvin :=)))


      • Yxitypy kirjoitti:

        aika hyvin :=)))

        Etten sanoisi.


    • meerkat_1

      määritellä mitä sellane o?
      Mistä sitä muute voi tietää?

      • meerkat_1

        friikki
        aika harva on friikimpi :D


    • enough jo

      Olen alkanu downshiftaamaan ja mindfullness on vaiheessa.
      Miten te leppoistatte elämäänne. Oletteko tilanteessa täysin läsnä?
      Näistä hidastamisjutuista, slowlifestä toivoisin keskustelua.

    • seacrets

      Se on asia jota tavoitellaan.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe