Onko kukaan koskaan miettinyt, MIKSI ns. "tietokonemiesten" desk topeissa "pitää" aina olla jotain tissi/perse-kuvia...?
- mielikuvituksen puutetta?
- outo ylikorostunut tarve tuoda esiin MASKULIINISUUTTAAN..? (Mistä voidaankin päätellä, että onko sillä saralla jotain ongelmia, jos/kun sitä pitää noin YLIkorostuneesti korostaa..?)
- joku "hieno yhtenäistävä tekijä"..? (vähän kuten koulupuku koululaisilla...ei tosin Suomessa)
- se säälittävä stereotyyppinen teoria, että "tosinördet ei koskaan oikeeta LIVE-naista saa", joten sellainen pitää sitten lätkäistä ruutuun tisseineen, perseineen vaikka väkipakolla? (että onpahan sitten ainakin KUVA, jos ei muuta...)
(...jonka turvin voi sitten haaveilla yhtä sun toista...mutta ei TÄSTÄ tämän enempää...;))
ONKO KUKAAN AJATELLUT..?
10
341
Vastaukset
- homoilla
täytyy aina olla esillä jotain rekvisiittaa, ettei niitä epäiltäisi.
Toinen syy voi olla se, ettei oikeaa naista nää koskaan ilman vaatteita, niin siihen ruudullehan se on sitten liimattava. sivistyneet miehet tajuavat sellaisten kuvien loukkaavan naisia ja he pitävät ne piilossa.
"Nainen ei ole esine"
MarttyyriMallari-TTt- oona.
Eli vain brutaalit nördet harrastavat vastaavaa?
Tai täysin epätoivoiset..? oona. kirjoitti:
Eli vain brutaalit nördet harrastavat vastaavaa?
Tai täysin epätoivoiset..?vaan sellaset hemmot jotka eivät tajua näiden törkykuvien saavan hienoja naisia kiusaantuneeksi.
He eivät välttämättä ole mitenkään epätoivoisia, mutta sitäkin sivistymättömämpiä.
"He ovat todellisia Ramboja"
MarttyyriMallari-TTt- oona.
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
vaan sellaset hemmot jotka eivät tajua näiden törkykuvien saavan hienoja naisia kiusaantuneeksi.
He eivät välttämättä ole mitenkään epätoivoisia, mutta sitäkin sivistymättömämpiä.
"He ovat todellisia Ramboja"
MarttyyriMallari-TTtJoo...olet ilmeisesti huomannut, että minua jotenkin etoo ns. "rahvaanomaisuus"...?
- rusalkaa
kyky nähdä kauneutta. Vielä harvemmilla on kyky luoda kauneutta.
Voisko tää olla jotain kauneuden kaipuuta? En tiedä.
Sen kuitenkin tiedän, että kuvavalinnoillaan mies paljastaa itseään. Kuvasta nimittäin voi päätellä monenlaisia asioita...se joka osaa katsoa.- dayum
"Sen kuitenkin tiedän, että kuvavalinnoillaan mies paljastaa itseään. Kuvasta nimittäin voi päätellä monenlaisia asioita...se joka osaa katsoa."
Olen samaa mieltä.
- onko tämä
palsta tarkoitettu vain naisille mutta kun nyt tänne eksyin niin voin äijänä kertoa oman kommenttini tähän asiaan.Itse olen kinnittänyt sellaiseen asiaan huomiota että naisilla on taustakuvia hunks tyyppisiä miehiä tiukkoine vatsalihaksineen yms ja se on ihan ok.mutta sitten kun mies laitaa tietokoneelle vähäpukeista naista niin sovinistiksi yms haukutaan.Luulisi naisillakin olevan hiukkasen enemmän ymmärrystä tässä nykyisessä tasa-arvo maailmassa. mitä mieltä olette???
- dayum
ne samat naiset kritisoimassa miehiä joilla itsellään on niitä Hunksien kuvia? En kyllä sinällään epäile etteikö tuollaistakin voisi tapahtua.
Väitettäsi kyllä tukee sekin asia, että eräät naiset ovat kovaan ääneen kieltämässä alusasu- ja bikinimainokset koska ne esineellistävät naisia. Mutta onkohan yksikään näistä naisista ajatellut valittaa miesten bokserimainoksista... Luulen ettei. Hmm, miksiköhän. Lisäksi vielä mainitaan että eihän miehetkään valita bokserimainosten miesmalleista ja heidän treenatuista vartaloistaan. Mutta luulen ettei suurinta osaa naisista kuitenkaan häiritse nämä alusasu- tai bikinimainokset. Toivon ainakin asian olevan näin. - oona.
Mutkun se miehen ruutuun lätkäisemä kuva on niin usein ns. "kävelevä P...LLU"!
Naisilla sentään usein on tyylitajua miesten lihasten suhteen...!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904403
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583082Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1182358- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki781912Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608