Heipsan!
Mitä onneton ruoanlaittaja tässä pohdin mitä on ruoanvalmistusjogurtti?
Ruoanvalmistusjogurtti
6
4646
Vastaukset
- olla
sellaista vähän paksumpaa jugurttia kuin tavalliset suomalaiset jugurtit - eli siis juuri oikeanlaista jugurttia eikä mitään juoksevaa litkua à la Valio & Ingman.
Ruuanlaittoonhan sellaiset perussuomalaiset litkut eivät sovellu, vaan niitä pitää valutella jossain suodattimessa pitkiä aikoja ennen kuin saa edes jotekin käyttökelpoista.- Törppönen
Sen pitää olla jotain Bulgarian jogurttia tai turkkilaista jogurttia? vai onkos kaupoissa ihan nimikkeellä "ruoanlaittojogurtti" ?
- hyllystä
Törppönen kirjoitti:
Sen pitää olla jotain Bulgarian jogurttia tai turkkilaista jogurttia? vai onkos kaupoissa ihan nimikkeellä "ruoanlaittojogurtti" ?
Ainakin Valiolla on ihan ruokajogurtin nimelläkin oleva tuote, mutta eiköhän nuo mainitsemasi jogurtitkin aja saman asian.
http://www.valio.com/portal/page/portal/Valio/Tuotteet_ja_Uutuudet/Tuoteryhma?tuory=1879
- vielä Suomessa...
...asuessani käytin yleensä ihan normaaleja (mielellään mahdollisimman rasvaisia) maustamattomia jogurtteja esim. intilaisen ruoan valmistuksessa.
Nämä tavalliset maustamattomat jogurtit ovat kyllä hieman huonompia kuin ihan oikeasti ruoanlaittoon tarkoitetut, ja lisäksi aivan järkyttävän hintaisia. Esimerkiksi täällä Ranskassa ruoanlaittoon soveltuva jogurtti on jopa litrahinnaltaan yksi halvimmista maitotuotteista... No, tasan ei käy onnen lahjat :) - oeijokeeee
http://www.lindahlsmejeri.com/BasicPageFI.aspx?product=14
Mulla on aina pönttö tuota turkkilaista "viiksijogurttia". Teen paljon intialaisia ruokia. Aivan mahtava tuote. Hyvää myös hunajan ja pähkinöiden kanssa.- Törppönen
Kiitos paljon kaikille! =) Eiköhän se jogurtin maailma tästä aukene =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082