Eipä ole kaupojen karamellihyllyllä osunut silmiini enää pitkään pitkään aikaan Fazerin suklaanappirasioita (Fazerin Sinistä ja myöhemmin myös taloussuklaata). Niitä sellaisia pyöreitä "törppöjä". Itse suklaanapit olivat sellaisia pieniä ja ohuita. Äiti niillä aikanaan koristeli syntymäpäiväkakut ja siihen tarkoitukseen ne olivat aivan passelit. Nyt haluaisin oman lapseni syntymäpäiväkakkuun koristeeksi suklaanappeja, mutta vastaan on tullut vain liian paksuja nappeja ja useasti niissäkin jotakin täytettä. Tietääkö kukaan mistähän saisi vastaavia kuin ne Fazerin napit? Pieniä ja ohuita! Ja myös yhtä hyvän makuisia!
Fazerin suklaanapit tai vastaavia?
Olis tarve!
2
2384
Vastaukset
- kkkkkkkkkkk
http://www.kultasuklaa.fi/yhteystiedot.html
jälleenmyyjät löytyy linkistä, samoin nettikaupat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709