Heinz Mexican

ketsuppia... j-lauta!!!

Heinz Mexican-ketsuppi on häipynyt kaupoista kautta maan!!! -rkelehhh!!! Onko kenelläkään tietoa, mistä tuo johtuu? Heinziltä ei ole vielä vastattu. Tietäisi vaan kenen päätä pistäisi pölkylle.

Raivo kasvaa ja kohta menee -tutuksen puolelle ja rajusti. On se, kun peruselintarvikkeetkin viedään! Varmasti loppuu Heinzin osto, jos ovat tuon parhaan makunsa lopettaneet. Saatana, jos olisin miljardööri, niin ostaisin tuon koko Kerryn paskan pois. Täytynee alkaa haalia rahaa kekoon.

13

2134

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sehän on ollutkin

niin tulista, ettei sielukaan siedä.

• tähän visaiseen...

...ongelmaan:

Osta tavallista ketsuppia, ja lisää itse mausteita, esim. chiliä tai cayennepippuria. Ja voilà; mexican-tyyppinen ketsuppi on valmista! Säilyy mausteiden kanssa ihan normaalisti, joten voit tehdä vaikka koko purkin kerralla.

• Pelle Pelvoton Pohojanmaalt...

Lisää noita tuoretavarana, vaan säilykkeistä pilkottuna. Tuoretavara homehtuu taatusti.

• edellinen
        Pelle Pelvoton Pohojanmaalt... kirjoitti:

Lisää noita tuoretavarana, vaan säilykkeistä pilkottuna. Tuoretavara homehtuu taatusti.

Tätä tietenkin tarkoitin. Jos haluaa välttämättä lisätä vaikkapa itse hienonnettuja chilipalkoja, niin kannattaa sitten tehdä hyvin pieni erä kerrallaan. Mutta luulenpa, että ihan siinä "originaalissa" versiossakin ketsuppiin on lisätty vain maustejauhetta...

• sittenkään

"Heinz Mexican-ketsuppi on häipynyt kaupoista kautta maan!!!"

niin?

Kyllä se noilla sivuilla näyttää vilahtavan.

• ettei

Suomesta saa enää ostaa ainoatakaan normaalia ketsuppilaatua lasipullossa, vaan kaikki ovat muovipullossa. Heinz häipyi jo vuosia sitten, ja viimeisenä lähti jokunen kuukausi sitten Lidlin hyvä lasipulloketsuppi.
      Heinzin chilikastiketta lasipullossa kyllä löytyy, esim. Citymarketissa.

• Mexicano

Harmillista kylla tosissaan. Itsekkin tykkasin parhaiten juuri tasta ketsupista. Mutta tuossa tulikin jo hyvia neuvoja kuinka valmistaa kyseista ketsuppia itse. Ja jos jostain saisi tarkan tuoteselosteen mita kaikkea tuossa Mexican ketsupissa on kaytetty mausteina. Ei tarvitsisi kun kokeilla kuinka paljon mitakin.

Tarjoan pullakahvit sille, joka postaa tanne ensimmaisena toimivan reseptin. :)

• jfjf

Heinz Mexican kuulemma (Heinzin Suomen markkinoinnin mukaan) lanseerataan joskus tulevaisuudessa uudelleen. Ajankohtaa eivät osanneet sanoa. Ei muuta kuin pommittamaan sähköpostilla ja muulla, jotta saadaan HeinzMex kauppaan.

• vihdoinkin!

Eli nyt sitä saa taas kaupoista, jeeeee!

• Mexicankyrpä

No mä pistän vähäsen aina kyrvän varteen ja pyydän eukkoo imee. Tuntuu hyvälle ja tuo sellasen uuden kipininä toho pano hommaan. Suosittelen kokeilee. Voi sitä laittaa myös eukon pilluu vähän ja alkaa nuoleen. Maku asia, mutta me nautitaan tästä :)

• nixip

Pirkka tehtaalla taitaa olla meksikolaistyyppinen ketsuppi tuotannossa. Kannattaa ehkä kokeilla sitä Heinzin korvikkeena?

• voikunolisi

Ei löydy juuumakauta! Parasta,hrll versio on hirveää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2338
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2213
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1534
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      954
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe