Heinz Mexican-ketsuppi on häipynyt kaupoista kautta maan!!! -rkelehhh!!! Onko kenelläkään tietoa, mistä tuo johtuu? Heinziltä ei ole vielä vastattu. Tietäisi vaan kenen päätä pistäisi pölkylle.
Raivo kasvaa ja kohta menee -tutuksen puolelle ja rajusti. On se, kun peruselintarvikkeetkin viedään! Varmasti loppuu Heinzin osto, jos ovat tuon parhaan makunsa lopettaneet. Saatana, jos olisin miljardööri, niin ostaisin tuon koko Kerryn paskan pois. Täytynee alkaa haalia rahaa kekoon.
Heinz Mexican
13
2134
Vastaukset
- Sehän on ollutkin
niin tulista, ettei sielukaan siedä.
- tähän visaiseen...
...ongelmaan:
Osta tavallista ketsuppia, ja lisää itse mausteita, esim. chiliä tai cayennepippuria. Ja voilà; mexican-tyyppinen ketsuppi on valmista! Säilyy mausteiden kanssa ihan normaalisti, joten voit tehdä vaikka koko purkin kerralla.- Pelle Pelvoton Pohojanmaalt...
Lisää noita tuoretavarana, vaan säilykkeistä pilkottuna. Tuoretavara homehtuu taatusti.
- edellinen
Pelle Pelvoton Pohojanmaalt... kirjoitti:
Lisää noita tuoretavarana, vaan säilykkeistä pilkottuna. Tuoretavara homehtuu taatusti.
Tätä tietenkin tarkoitin. Jos haluaa välttämättä lisätä vaikkapa itse hienonnettuja chilipalkoja, niin kannattaa sitten tehdä hyvin pieni erä kerrallaan. Mutta luulenpa, että ihan siinä "originaalissa" versiossakin ketsuppiin on lisätty vain maustejauhetta...
- sittenkään
"Heinz Mexican-ketsuppi on häipynyt kaupoista kautta maan!!!"
niin?
Kyllä se noilla sivuilla näyttää vilahtavan. - ettei
Suomesta saa enää ostaa ainoatakaan normaalia ketsuppilaatua lasipullossa, vaan kaikki ovat muovipullossa. Heinz häipyi jo vuosia sitten, ja viimeisenä lähti jokunen kuukausi sitten Lidlin hyvä lasipulloketsuppi.
Heinzin chilikastiketta lasipullossa kyllä löytyy, esim. Citymarketissa. - Mexicano
Harmillista kylla tosissaan. Itsekkin tykkasin parhaiten juuri tasta ketsupista. Mutta tuossa tulikin jo hyvia neuvoja kuinka valmistaa kyseista ketsuppia itse. Ja jos jostain saisi tarkan tuoteselosteen mita kaikkea tuossa Mexican ketsupissa on kaytetty mausteina. Ei tarvitsisi kun kokeilla kuinka paljon mitakin.
Tarjoan pullakahvit sille, joka postaa tanne ensimmaisena toimivan reseptin. :)- jfjf
Heinz Mexican kuulemma (Heinzin Suomen markkinoinnin mukaan) lanseerataan joskus tulevaisuudessa uudelleen. Ajankohtaa eivät osanneet sanoa. Ei muuta kuin pommittamaan sähköpostilla ja muulla, jotta saadaan HeinzMex kauppaan.
- vihdoinkin!
Eli nyt sitä saa taas kaupoista, jeeeee!
- Mexicankyrpä
No mä pistän vähäsen aina kyrvän varteen ja pyydän eukkoo imee. Tuntuu hyvälle ja tuo sellasen uuden kipininä toho pano hommaan. Suosittelen kokeilee. Voi sitä laittaa myös eukon pilluu vähän ja alkaa nuoleen. Maku asia, mutta me nautitaan tästä :)
- nixip
Pirkka tehtaalla taitaa olla meksikolaistyyppinen ketsuppi tuotannossa. Kannattaa ehkä kokeilla sitä Heinzin korvikkeena?
- voikunolisi
Ei löydy juuumakauta! Parasta,hrll versio on hirveää.
- kuumahottia
Oletko maistanut Heinzin Hot -ketsuppia, olisiko lähellekään samanlaista?
http://www.heinz.fi/fi-fi/products/t/tomato-ketchup-hot-td-570g
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883