Voiko äidinmaidonkorviketta pakastaa? Ja jos ei, niin miksei? Itsellä 5kk vauva ja imetyksellä mennään pääasiassa, mutta itsetehtyjä kiinteitä soseita olen löysentänyt Tuttelilla tms. ja sitten laittanut pakkaseen...
Vastaukset 2
- pakastaa
eikä keittää.. Varmaankaan ravintoarvot eivät kestä sitä. Lisää korvike vasta sitten lämmitysvaiheessa kun tarjoat ruokaa... Ja jos imetät niin miksi et tee soseita rintamaidosta - sehän kestää pakastusta!!!
- minä...
Ainakin sain neuvolasta tuttelin esitteen, jossa luki, että voi pakastaa, mutta pitää siirtää pois siitä tölkistä. ja mieluummin käyttää ruuanlaitossa pakastujksen jälkeen, esim keittää puuroja siitä kuin juoda maitona. Pyydä neuvolasta esite. tai kirjoita sähköpostia valmistajalle. Yhteistiedot saat netistä. Nan korvikkeessa muistaakseni lukee, että ei voi pakastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092368Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???331297- 106983
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha634952- 71942
- 48865
- 88818
- 70686
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676