Armeija

kiinnostavaa

Armeija aiheinen kysymys?

Tekeekö armeija mielestäsi pojasta miehen?
Miten rankkana paikka koit armeijan?
Oletko pitänyt yhteyttä inttikavereihin?
Millaiset olivat psykologiset testit? ja millaiset tulokset sait niistä?

19

740

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1) ei tee

      2) ei kovin rankka, mutta sitäkin typerämpää touhua

      3) en todellakaan ole pitänyt yhteyttä heihin

      4) ei siellä ollut mitään varsinaisia psykologin testäjä ja vaikka yritin näytellä hullua, niin silti sain 9-kuukauden kakun


      "SA-INT sucks"


      MarttyyriMallari-TTt

    • Tekeekö armeija mielestäsi pojasta miehen? Ei helvetissä tee. Minkäs se tytöistä tekee?

      Miten rankkana paikka koit armeijan? Henkinen vitutus oli paljon suurempaa kuin fyysinen rasitus, vaikka sitäkin oli välillä.

      Oletko pitänyt yhteyttä inttikavereihin? Jep, meillä on edelleen, 17 vuoden jälkeen, puolen tusinan kaverin porukka, jotka pidämme yhteyttä säännöllisesti. Tosin armeijasta ei ole jupistu enää vuosikymmeneen, ellei joku ole käynyt kertaamassa.

      Millaiset olivat psykologiset testit? ja millaiset tulokset sait niistä? Silloin psykologinen testi oli kaksiosainen. Ensin kyseltiin niitä legengaarisia: "Haluaisitko olla kukkakauppias?" ja sitten palikkatesti, josta sain 8 pinnaa 9:stä mahdollisesta.

      • kysymys?

        homppelipojat?


      • kysymys? kirjoitti:

        homppelipojat?

        Mistä moinen idea?


      • selvitystyö
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Mistä moinen idea?

        että miten "syvälliset" nämä testit ovat


      • selvitystyö kirjoitti:

        että miten "syvälliset" nämä testit ovat

        Yksi näistä inttikavereistani on homo, joten varmuudella tiedän, etteivät testit erottele homoja. Niissä etsitään aivan eri juttuja kuin seksuaalista suuntautumista.


      • luullut että homoja
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Yksi näistä inttikavereistani on homo, joten varmuudella tiedän, etteivät testit erottele homoja. Niissä etsitään aivan eri juttuja kuin seksuaalista suuntautumista.

        ei kaivata inttiin, ja vapautuksen saa jos kertoo olevansa homppeli


      • luullut että homoja kirjoitti:

        ei kaivata inttiin, ja vapautuksen saa jos kertoo olevansa homppeli

        paskapuhetta tollanen...


    • >Tekeekö armeija mielestäsi pojasta miehen?

      Ei tee. Armeijan jälkeinen aika tekee.

      >Miten rankkana paikka koit armeijan?

      Helppoa ja mukavaa. Oikein lintukoto verrattuna silloiseen oikeeseen elämään. Kaikki tuli valmiina eteen.

      >Oletko pitänyt yhteyttä inttikavereihin?

      Olen.

      >Millaiset olivat psykologiset testit? ja millaiset tulokset sait niistä?

      En muista sitä psyko-osuutta erikseen, oli niin monihyväset pääsykokeet fysiikan ja matikantehtävineen, kai mä niistä(kin) ihan hyvät pojot sain ku erikoisjoukkoihin pääsin.

    • Tekeekö armeija mielestäsi pojasta miehen?

      Ei... se on viimeinen paikka missä ikäryhmän nuoret miehet pistetään samaan kasaan. Yhtä kusipäistä toimintaa siellä oli kuin vaikka ala-asteella noin henkilökohtaisten juttujen suhteen. Toiminta muistuttaa loppujen lopuksi jotain leiri-riparia oikeastaan, omilla mausteillaan :) ... Kyl se oikee miehisyys löytyy sitten ihan jostain muualta.

      Miten rankkana paikka koit armeijan?

      Fyysisesti keskitasoa, henkisesti kestettävissä... se loppuvaiheen turhana kökkiminen rassasi enemmän. Kun kaks kuukautta oli vaan nysvätty ei-mitään kysyi väkisinkin että mikä järki tässä on...

      Oletko pitänyt yhteyttä inttikavereihin?

      E.

      Millaiset olivat psykologiset testit? ja millaiset tulokset sait niistä?

      Aukissahan noita testattiin. Tulokset sanoi että sovin sodanajan johtotehtäviin.

    • Tumma Kauris

      Tekeekö armeija mielestäsi pojasta miehen?
      - Kyllä mä opin siellä uusia asioita itsestäni. Tosin kun kuuntelee muiden inttijuttuja, niin tulee semmonen olo, että omalla kohdalla se inttiaika oli jotenkin poikkeuksellisen antoisaa. Oli tosi mielenkiintoinen ja vaihteleva vuosi. Ja varsinkin aukissa sain olla tekemisissä erittäin hienojen ihmisten kanssa.

      Miten rankkana paikka koit armeijan?
      - hmmm...no kyllä spol-aukissa pari kertaa puristettiin mehut pois joka jannusta, jos niinku fyysistä rankkuutta tarkoitat. Ei mulla koskaan mitään ongelmia ollu. Ja pää kesti helposti, eli henkisesti ei ollu rankkaa.

      Oletko pitänyt yhteyttä inttikavereihin?
      - Mä olen umpisurkea yleensäkään pitämään ihmisiin yhteyttä. Yhtä inttikaveria näen säännöllisesti ja muutaman muun kanssa soitellaan ehkä pari kertaa vuodessa.

      Millaiset olivat psykologiset testit? ja millaiset tulokset sait niistä?
      - no eihän ne perus palikkatestit kovin kummoisia ole. kai ne ihan hyvin menivät.    

      • Miten lie teillä menny, mut meistä tehtiin samalla nurmiporia...

        Omalle kohdalle koin hajottavimmaks sen ku jimmyt lähti syömään mukeen. Mut spol puoli vetäs kevyen kenttälounaan ja sit me alettiin tekemään omia hommiamme sen jälkeen.

        Mut se oli sikäli hyvä juttu että ei päässy vapaa-ajan ongelmia olemaan... Leiriä leirin perään. Millon kiväärimiehenä ja millon spol hommissa... Mut ei meistä mehuja irti kiskottu, vaik yrityksestä ei voinu moittia.


    • sivustanauraja

      - enpä tiedä tekikö pojasta miestä, mutta toi kyllä uusia kokemuksia. Näki hyvinkin erilaisia tyyppejä kuin siihen astisessa elämässä sekä hyvässä että pahassa mielessä. Negatiivisena puolena oli osin laiskistava ja kyynistävä vaikutus, loppuaika ei motivoinut.

      - sekä fyysisesti että psyykkisesti testasi kyllä rajoja.

      - pitänyt yhteyttä yhteen, paria muuta näkee silloin tällöin sattumalta ja moikkaillaan.

      - testituloksista en tiedä.

    • Armeija aiheinen vastaus "Roger copy that"

      1. Ei.. armeija ei tee vielä pojasta miestä, vaan alkaa kasvattamaan siihen miehen malliin. Se miehisyys saavutetaan sit tossa 24-30 välissä jos saavutetaan.

      2. Armeija oli mulle ku lasten leikki koulu, mun aerobinen kunto putos ku lehmän häntä, mut siinä sivussa hankin 8 kiloo lisää lihas massaa... Auk:n lopussa olin lihonnu 6 kiloa mut sillon olin ehkä kaikista timmimmässä kunnossa... Mikään ei saanu väsymään tai uupumaan... Olin sitä duracel osastoa.

      3. En ihmeemmin mitenkää erikoisesti. Mie kulin ympäri varuskuntia ja mun ympärille ei päässy syntymään sellasta porukkaa. Oikeestaan kaks kaveria oli intissä loppuun saakka matkassa. Mut kertausporukka on lähempänä... Se tapaa kumminki suomen armeijan puolesta miltei pari kertaa vuoteeen.

      4. Psykologisten testien mukaan mulle ei ois pitäny luovuttaa asetta eikä pienintäkään ryhmää johtoon... Niiden testien mukaan niin hyvä hermosia ihmisiä ei voi olla olemassakaan, mitä minä ja muutama tupakaveri sai... Meidän piti ihan perätä sitä selitystä ja selvittää miten sellanen on mahdollista... Jokaisen kuulemma pitäs tuntee sellasta vihaa että vois tappaa jonku...

    • kissa kävelee... ja asiaan

      a) Ei tee
      b) Hiekkalaatikollakin oli rankempaa
      c) En ole, yhden tapasin sattumalta kun olin ostamassa mp.tä
      d) Ei ollut

    • Satunnainen m. 27

      Tekeekö armeija mielestäsi pojasta miehen?
      * Ei tee.

      Miten rankkana paikka koit armeijan?
      * Fyysisesti en ollenkaan rankkana, toiminnan typeryys sen sijaan vaati sietämistä. Taannuin pahasti armeija-aikana. Onneksi olin sentään vanhempi kuin useimmat jätkät, niin tajusin että ne tinakaulat ei ole mitään muuta kun munattomia pellejä joiden arvovalta on tosiaan kiinni siitä tinanpalasesta.

      Oletko pitänyt yhteyttä inttikavereihin?
      * En. Pidän tyhmänä miehiä, jotka yhä vuosien jälkeen kokoontuvat inttikavereiden kanssa mölöttämään toisilleen niitä "sankaritarinoitaan". Tekisivät jotain oikeasti hienoa, ettei tarttis tollasilla nolouksilla rehvastella kavereiden kanssa.

      Millaiset olivat psykologiset testit? ja millaiset tulokset sait niistä?
      * Sen verran että ne pellet yrittivät pakottaa aukkiin. Mutta minuapa ei sinne viety, peli päättyi Minä vs. alik.pellet 6 - 0

    • MMies

      Mitä Miehekästä on Alistumisessa?

    • scale

      Tekeekö armeija mielestäsi pojasta miehen?
      Tuskin pojasta niin lyhyessä ajassa miestä kasvaa.

      Miten rankkana paikka koit armeijan?
      Kyllä se fyysisesti välillä oli rankkaa, siellä tuli opittua mitä tarkoittaa se, että "silmissä tanssii mustia pilkkuja".
      Henkisesti vitutti kun kaiken maailman puolitoistametriset rääpäleet soitti poskeensa, kun niillä oli enemmän rautaa kauluksessa. Lisäksi vitutti olla viikonloppuisin kiinni siellä, kun olisi voinut muhinoida silloisen tyttöystävän kanssa.

      Oletko pitänyt yhteyttä inttikavereihin?
      Yhden tunnen tänäkin päivänä, teetän sen firmalla meidän lafkalle alihankintahommia. Siinä on muuten kaveri jolle on pakko nostaa hattua, polkaisi sen firmansa tyhjästä pystyyn ja menestyy loistavasti.

      Millaiset olivat psykologiset testit? ja millaiset tulokset sait niistä?
      En tiedä tuloksista.

    • valvova

      pikkusen huumoria nyt intti on ok paikka ja tärkeä suomen puollustuksen kannalta,suvussani on sen sotaveteraaneja veri velka maksettava kunnilla kävin intin vaikka välillä niskaa kävi rapsuttamaan:)

      1)kyllä,nykyisin sieltä pääseen vaan liian helpoin perustein pois.
      Perustelu:intissä opit järjestelmällisyyden,siistyiden ja sen että tiukassa paikassa ei sovi luovuttaa vaan menään harmaan kiven läpi (kaivetaan suomalainen sisu esille):)
      2)suhkoht ok,kovemminkin olisin jaksanut juosta:)
      3)kyllä
      4)pokka ei testeissä meinannut pitää senverran hyviä kysymyksiä;)
      ihan hyvät tulokset

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      2020
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      116
      1582
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      95
      1387
    4. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      92
      1318
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1292
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1131
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      48
      1076
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      205
      1066
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1047
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      239
      892
    Aihe