Onko normaalia kun aikuiset miehet itkevät? Itse olen 22-vuotias nuori mies, jolla on tunteet. Minua itkettää aina kun näen tiettyjä elokuvia, kun tulee joitakin surullisia kohtauksia (esim. Titanicin loppukohtaus). Eihän se ole epänormaalia, kun aikuiset miehet itkevät?
Hölmöä kun aikuinen mies itkee
9
1483
Vastaukset
- Ei ole
-Sanotaan etteivät,"MIEHET ITKE ".Kätketään tunteet Pantataan niitä sisälle,ootetaan sopivaa
hetkeä,Räjähdetään,usein kohtalokkain seurauksin.!
-Kyllä ei ole paha ihan normaalia.
Eiköhän tuo TITANICIKIN loppukohtaus liikuta jokaista,ellei, se ihminen on tunnekuollut.Tai kä
ynnyt monet SODAT LÄPI.Älä enää edes aattele olevasi epänormaali,olet tunteva ihminen.! - armis
Tässä kulttuurissa miehen ei sovi itkeä. Olet harvinaisen vapaa ja rehelinen. Melkein voi sanoa ennen lehmä lentää kuin mies itkee. Esim kouluissa poikien on vaikea näyttää tunteitaan. Sitähän itkeminen on.
- trisse
kaksi merkitystä: tavanomainen/toivottava
En tiedä onko se normaalia kummassakaan merkityksessä (vai epänormaalia) mutta minusta se on hienoa. Olen sinua vanhempi nainen.- Kaisa61
on hienoa, kun VOI tuntea...
- oel hölmöä
JOs joskus itkettää. Se jos itkisi melkein aina ja tosi helposti, voisi alkaa kummastuttamaan. Muuten go ahead!
- Anonyymi
Miksi tässä Suomen kulttuurissa miesten ei sovi itkeä? Mistäköhän on kyse? Onko jossain sellaisissa maissa, jossa miesten sopii itkeä?
- sydämmesi halusta
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tässä Suomen kulttuurissa miesten ei sovi itkeä? Mistäköhän on kyse? Onko jossain sellaisissa maissa, jossa miesten sopii itkeä?
on hyvä että voit itkeä ja siten saada tunteesi ulos, itselläni on se vika että itkettää mutta se ei tule ulos ja sitten saan paniikki kohtauksia sen sijaan. Niin että olet normaali.
- BlueLightning
Mä olen m33,ja itken just kun siltä tuntuu.Ja E.T.tä en pysty kattoon ollenkaa,ei pysty.Itkeminen on täysin normaalia!
- Anonyymi
mies saa itkeä, kaikki miehet itkevät,eivät vain tunnusta ja salaavat sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään15614894Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903745Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1363037Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2741497Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?491449Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1571395Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151304Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141264- 811091
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2071022