Onko normaalia kun aikuiset miehet itkevät? Itse olen 22-vuotias nuori mies, jolla on tunteet. Minua itkettää aina kun näen tiettyjä elokuvia, kun tulee joitakin surullisia kohtauksia (esim. Titanicin loppukohtaus). Eihän se ole epänormaalia, kun aikuiset miehet itkevät?
Hölmöä kun aikuinen mies itkee
9
1391
Vastaukset
- Ei ole
-Sanotaan etteivät,"MIEHET ITKE ".Kätketään tunteet Pantataan niitä sisälle,ootetaan sopivaa
hetkeä,Räjähdetään,usein kohtalokkain seurauksin.!
-Kyllä ei ole paha ihan normaalia.
Eiköhän tuo TITANICIKIN loppukohtaus liikuta jokaista,ellei, se ihminen on tunnekuollut.Tai kä
ynnyt monet SODAT LÄPI.Älä enää edes aattele olevasi epänormaali,olet tunteva ihminen.! - armis
Tässä kulttuurissa miehen ei sovi itkeä. Olet harvinaisen vapaa ja rehelinen. Melkein voi sanoa ennen lehmä lentää kuin mies itkee. Esim kouluissa poikien on vaikea näyttää tunteitaan. Sitähän itkeminen on.
- trisse
kaksi merkitystä: tavanomainen/toivottava
En tiedä onko se normaalia kummassakaan merkityksessä (vai epänormaalia) mutta minusta se on hienoa. Olen sinua vanhempi nainen.- Kaisa61
on hienoa, kun VOI tuntea...
- oel hölmöä
JOs joskus itkettää. Se jos itkisi melkein aina ja tosi helposti, voisi alkaa kummastuttamaan. Muuten go ahead!
- Anonyymi
Miksi tässä Suomen kulttuurissa miesten ei sovi itkeä? Mistäköhän on kyse? Onko jossain sellaisissa maissa, jossa miesten sopii itkeä?
- sydämmesi halusta
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tässä Suomen kulttuurissa miesten ei sovi itkeä? Mistäköhän on kyse? Onko jossain sellaisissa maissa, jossa miesten sopii itkeä?
on hyvä että voit itkeä ja siten saada tunteesi ulos, itselläni on se vika että itkettää mutta se ei tule ulos ja sitten saan paniikki kohtauksia sen sijaan. Niin että olet normaali.
- BlueLightning
Mä olen m33,ja itken just kun siltä tuntuu.Ja E.T.tä en pysty kattoon ollenkaa,ei pysty.Itkeminen on täysin normaalia!
- Anonyymi
mies saa itkeä, kaikki miehet itkevät,eivät vain tunnusta ja salaavat sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167200- 1992587
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082160En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761588Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 411000
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46989- 99941
- 45749
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7748