Onko normaalia kun aikuiset miehet itkevät? Itse olen 22-vuotias nuori mies, jolla on tunteet. Minua itkettää aina kun näen tiettyjä elokuvia, kun tulee joitakin surullisia kohtauksia (esim. Titanicin loppukohtaus). Eihän se ole epänormaalia, kun aikuiset miehet itkevät?
Hölmöä kun aikuinen mies itkee
9
1477
Vastaukset
- Ei ole
-Sanotaan etteivät,"MIEHET ITKE ".Kätketään tunteet Pantataan niitä sisälle,ootetaan sopivaa
hetkeä,Räjähdetään,usein kohtalokkain seurauksin.!
-Kyllä ei ole paha ihan normaalia.
Eiköhän tuo TITANICIKIN loppukohtaus liikuta jokaista,ellei, se ihminen on tunnekuollut.Tai kä
ynnyt monet SODAT LÄPI.Älä enää edes aattele olevasi epänormaali,olet tunteva ihminen.! - armis
Tässä kulttuurissa miehen ei sovi itkeä. Olet harvinaisen vapaa ja rehelinen. Melkein voi sanoa ennen lehmä lentää kuin mies itkee. Esim kouluissa poikien on vaikea näyttää tunteitaan. Sitähän itkeminen on.
- trisse
kaksi merkitystä: tavanomainen/toivottava
En tiedä onko se normaalia kummassakaan merkityksessä (vai epänormaalia) mutta minusta se on hienoa. Olen sinua vanhempi nainen.- Kaisa61
on hienoa, kun VOI tuntea...
- oel hölmöä
JOs joskus itkettää. Se jos itkisi melkein aina ja tosi helposti, voisi alkaa kummastuttamaan. Muuten go ahead!
- Anonyymi
Miksi tässä Suomen kulttuurissa miesten ei sovi itkeä? Mistäköhän on kyse? Onko jossain sellaisissa maissa, jossa miesten sopii itkeä?
- sydämmesi halusta
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tässä Suomen kulttuurissa miesten ei sovi itkeä? Mistäköhän on kyse? Onko jossain sellaisissa maissa, jossa miesten sopii itkeä?
on hyvä että voit itkeä ja siten saada tunteesi ulos, itselläni on se vika että itkettää mutta se ei tule ulos ja sitten saan paniikki kohtauksia sen sijaan. Niin että olet normaali.
- BlueLightning
Mä olen m33,ja itken just kun siltä tuntuu.Ja E.T.tä en pysty kattoon ollenkaa,ei pysty.Itkeminen on täysin normaalia!
- Anonyymi
mies saa itkeä, kaikki miehet itkevät,eivät vain tunnusta ja salaavat sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam24514091Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu607187Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö1996872K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1014749Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä254728Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju744667Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos744347Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754122Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1013911- 933711