pitäis saada lisää painoa ja isompi mahaa
mitä pitäis syödä että lihoo laitakaa lihotus ohjeita mulle ja ruoka ohjeita ja jälkäreitä?
pitäis saada lisää painoa
6
369
Vastaukset
- auflauf
Osta isompi riisikuppi. Syö aina yöllä.
Tee niin hyvää ruokaa, ettei sitä voi oksentaa pois. Syö ranskalaisia ja siansylttyä. Ennen nukkumaanmenoa rasvainen jugurtti.
Jos ne ei auta, niin siten pitää kaivaa hauta.
Sori.- Äippä
Nimenomaan synnytä! Mulla oli täysin sama ongelma, kunnes eka tenava syntyi. Jopa raskausaikana paino meni välillä aika rankasti alaspäin!! Mutta synnytyksen jälkeen ei oo enää mitään ongelmia, melkeinpä liikaakin jo painoa.;)
- chef
itse lihoin kolmessa vuodessa 30 kiloa. mun kohdalla ei ainakaan tarvinnut olla suuria lautasellisia rasvaista ruokaa, vaan vähän mutta usein.billys pakastepitsat, limsa, chipsit, jäätelö, vanukkaat...ja sitä rataa. jotain pientä puolen tunnin välein niin pitäis kilot lisääntyä.
- Saara
Syö jokapäivä säännöllisesti. Aamupala, päivällinen, iltapäivällä välipalaa, lounas ja iltapalaksi jotain kevyttä. Lihaa, broileria, kalaa, perunaa, pastaa, makaroonia, kasviksia... Aamu- ja iltapalaksi jogurttia, tummaa leipää, kinkkua, juustoa, mehua, kahvia, hedelmiä, juureksia, rahkaa...
Eiköhän niillä rupea paino lisääntymään. - stb
minka ikainen olet? mieheni meinaan oli aina ollut kuin luuranko noin 27 ikavuoteen asti, soi kuinka paljon tahansa, mita tahansa. sitten yht'akkia paino alkoikin nousemaan, ja nyt han murehtii jos lihookin liikaa...
- Jenkka Hii
Yksi HK:n lenkkimakkara ja sixpäkki keskiolutta joka ilta ennen nukkumaanmenoa auttaa asiassa. Jos ei tehoa, paista makkara voikastikkeessa ja reilusti juustoa päälle ja litra kermaa juomaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944