Kerran koulussa oli sellanen älykkyystesti, huomasin että menin ihan lukkoon! joitain tehtäviä osasin juuri ja juuri laskea mutta nekin oli helppoja. Olen surkea matematiikassa, englannissa ja ruotsissa muut ovat kohtalaisia paitsi kuvataide, liikunta josta sain kiitettävän. Olen sosiaalisestikin epä-älykäs, en ymmärrä muita ihmisiä kuin tuttaviani ja ystäviäni (luultavasti). Kun joku tutustuu minuun, olen vaivautunut ja suustani putkahtelee ymmärrättömiä lauseita. ÄO on mulla luultavasti 10. Eikö älykkyys riipu hyvästä muistista? minulla muisti on lyhyt.
En ole kovin älykäs...
4
639
Vastaukset
- harrastelija
Minusta tuo kuulostaa lähinnä siltä, että jännität älykkyystestiä ja uusiin ihmisiin tutustumista, toisinsanoen tuo on aika yleinen vaiva. Ja tiedoksi, jopa downin-syndroomaa sairastavat ihmiset omaavat äo:n 80.
- moponen
Älykkyyttä on monenlaista, Älykäs ihmimen tajuaa tyhmyytensä. kehitä sitä ominaisuutta missä tiedät olevasi hyvä, Pikku hiljaa opit oppimaan myös muita asioita...alisuorittaminen on aivan yleistä joillakin erityis-lahjakkailla ihmisillä.
Olethan luku ja kirjoitustaitoinen..ei kaikki ole! - jonne
Älykkäänä sanoisin ettet ole jäänyt mistään paitsi, sinähän olet hyvä kuvaamataidossa ja liikunnassa, minä en. Älykkyys ei ole tarpeellista jos perustuu vain sen ihannoimiseen. Kaikki eivät voi olla älykkäitä eikä tarvikaan koska suurin osa kasvaa kuitenkin viisaiksi jollainen sinustakin varmasti tulee =)
- ihan multa
ja mulla todettiin lukihäiriö kolme vuotta sitten. olin sillon 16vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475375Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612136Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181770Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 171505
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301437Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se207917