pullan paahtamista leivänpaahtimessa? onnistuuko..voisi syödä hillon ja kermavaahdon kanssa kuin köyhiä ritareita. nam!
Onko kukaan kokeillut
4
720
Vastaukset
- leivänpaahtaja
paahtimeen ei saisi laittaa muuta kuin leipää, varsinkaan mitään rasvaisempaa, kuten pulla.. joskus olen karjalanpiirakoita paahtanut paahtimessa, mutta enää en raaski, ties miten käy..
- jamssi
Ei tavan pullapitko nyt niin rasvaista ole, etteikö sitä voisi leivänpaahtimessa paahtaa. Pahempi homma se riisipuuro siellä todennäköisesti on. Minä olen muun muassa Pirkan vohvelilevyjä ja Poptartseja paahtanut leivänpaahtimessa, eikä mitään damagea ole esiintynyt.
Ja jos sinne nyt jotain valuu, putoaa jne. niin paahdinhan on puhdistettavissa! Pohja auki vaan ja putsaamaan. - paahtimestakin
Esim. Kitchen Aidin paahtimiin on olemassa sellaisia voileipätelineitä, joihin voi puristaa kaksi ei-kovin paksua leipäpalaa täytteineen, ohjeissa vielä lukee, että tarttumisen ehkäisemiseksi hyvä voidella ulkopuoleltakin palat. Ei ihan siisteintä puuhaa, mutta toimii, eikä ole aiheuttanut ongelmia paahtimen kanssa.
- pulla-ulla
Kyllä olen paahtanut. Pitää vain leikata "siistejä" ja tarpeiksi ohuita siivuja. On muuten huomattavasti kevyempi vaihtoehto kuin köyhät ritarit. Jää ne munamaidot ja paistorasva pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422822Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423542596Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562325- 352204
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661299