pullan paahtamista leivänpaahtimessa? onnistuuko..voisi syödä hillon ja kermavaahdon kanssa kuin köyhiä ritareita. nam!
Onko kukaan kokeillut
4
708
Vastaukset
- leivänpaahtaja
paahtimeen ei saisi laittaa muuta kuin leipää, varsinkaan mitään rasvaisempaa, kuten pulla.. joskus olen karjalanpiirakoita paahtanut paahtimessa, mutta enää en raaski, ties miten käy..
- jamssi
Ei tavan pullapitko nyt niin rasvaista ole, etteikö sitä voisi leivänpaahtimessa paahtaa. Pahempi homma se riisipuuro siellä todennäköisesti on. Minä olen muun muassa Pirkan vohvelilevyjä ja Poptartseja paahtanut leivänpaahtimessa, eikä mitään damagea ole esiintynyt.
Ja jos sinne nyt jotain valuu, putoaa jne. niin paahdinhan on puhdistettavissa! Pohja auki vaan ja putsaamaan. - paahtimestakin
Esim. Kitchen Aidin paahtimiin on olemassa sellaisia voileipätelineitä, joihin voi puristaa kaksi ei-kovin paksua leipäpalaa täytteineen, ohjeissa vielä lukee, että tarttumisen ehkäisemiseksi hyvä voidella ulkopuoleltakin palat. Ei ihan siisteintä puuhaa, mutta toimii, eikä ole aiheuttanut ongelmia paahtimen kanssa.
- pulla-ulla
Kyllä olen paahtanut. Pitää vain leikata "siistejä" ja tarpeiksi ohuita siivuja. On muuten huomattavasti kevyempi vaihtoehto kuin köyhät ritarit. Jää ne munamaidot ja paistorasva pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713458
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811459Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251229- 1581202
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16923Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57822Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk85751- 62735