Mitä siitä jos pohjoisnapa paljastuu? Siellä on vain vettä jään alla. Tai oletko sinä kiinnostunut vedestä ja sen pinnasta? hyvin mielenkiintoista.
Opettele maantietoa. Etelänapa on manner mutta pohjoisnapa on pelkkää jäätä.
En taas tajua
4
758
Vastaukset
- lkjhlkjhjkhkljhkjhkjhkj
Moni on sitä mieltä, että jos napojen jäät sulavat, niin valtamerien vedenpinta nousee useita metrejä. Ja se ei enään ole kovinkaan hauskaa mm. Euroopan asutuimilla ja matalimmilla alueilla Alankomaissa ja Belgiassa.
- laakerikauppias
Ajattelepa tilannetta, jossa jäät pohjoisnavalta sulavat.
Merivesi velloisi valtoimenaan, eikä ole mitään takeita siitä, että se ei pääsisi napalaakeriin. Jos näin kävisi, niin laakeri todennäköisesti ruostuisi ja leikkaisi kiinni. Tämä vaikuttaisi mapallon pyörimisliikkeeseen hidastavasti. Auringon puoleinen sivu lämpenisi ja varjonpuoleinen jäähtyisi. Vuodenaikojen ja yön ja päivän väliset erot kasvaisivat ja tällä olisi varmastikin dramaattiset vaikutukset ilmastoon.- pelkäsin..
Kun pohjois ja etelänavat sulaa, niin vastaavasti itä ja länsinavat alkavat jäätyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980