mutta täällä pohjoisella Pirkanmaalla iskee salamat taivaalla keskellä lumi-ja raesadetta.
Tietänee kai kylmää kesää.
Uskokaa tai älkää
7
688
Vastaukset
- mayanna
itsensä aika pieneksi, kun luonto laittelee parastaan. Jouduin kerran ajamaan töihin (talvella) kovassa lumipyryssä ja myrskyssä. Tie hädintuskin näkyi edessäni ja tosi hiljaa piti ajaa, jotta oli jotenkin pysyvinään omalla kaistalla. Yht'äkkiä koko maisema (siis se ympärillä oleva sankka lumisade) meni muutaman sekunnin ajaksi ihan vaaleanpunaiseksi ja toistui pari kertaa. Ikinä en ollut edes kuullut sellaisesta, mutta kai se jonkinlaista salamointia oli. Pelottavaa kyllä siellä keskellä lumipyryä 'sokkona'.
Kylmää kesää kai on ennustettu jo muutenkin, La Ninjanko sen oli määrä aiheuttaa. - TheRealNicki
Aurinko vielä siihen, ni saisit nauttii 4vuodenaikaa samalla kertaa..hetkellä :D
- Puhurix
hemmetti! Mistäs sä olet kömpiny pitkästä aikaa?
Puhurix kirjoitti:
hemmetti! Mistäs sä olet kömpiny pitkästä aikaa?
mutten viitsiny kysyä,kun katoaa yhtä nopeasti kuin tulee:)
- Puhurix
tintti.kotivintti kirjoitti:
mutten viitsiny kysyä,kun katoaa yhtä nopeasti kuin tulee:)
tulee ja menee ja takaisin palaa ja lähtee uudelleen. (Juice Leskinen)
ennen lämpimiä,eli ei tule kesää ilman kunnollista talvennäköistä säätä.
Ja kas se lämmin rintama sieltä nousee yhtä kylmän kanssa ja se näkyy monilla tavoin.
Toiset ovat mananneet kylmää kesää huhtikuisesta lumisateesta,mutta muistaisin joka huhtikuussa lumen ainankin kertaalleen tulleen.:)- Sandra*
jyris ukkonen sunnuntaina ja eilen satoi räntää päijät-hämeessä. (vähän). Saas nähä sataako vielä juhannuksenakin lunta. :(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602