antaa teetä, esim. sitruunateetä, vai onko siinä kofeiinia tms. joka ei hyväksi noin pienelle lapselle?
Juuri 2v täyttäneelle
3
628
Vastaukset
- yks mude
Miksi pitäisi ylipäänsä antaa lapselle teetä? Eiköhän maito ja kaakao riitä.Ja vesi.
- pidä sinänsä teetä tarjoill...
ja laspella sattui olemaan kurku kipeänä ja halusi maistaa, tykkäsi, ajattelin antaa lämmikkeeksi...Ei kai siis viisasta, kuten arvelinkin?
- ..........
pidä sinänsä teetä tarjoill... kirjoitti:
ja laspella sattui olemaan kurku kipeänä ja halusi maistaa, tykkäsi, ajattelin antaa lämmikkeeksi...Ei kai siis viisasta, kuten arvelinkin?
kuuma mustaherukkamehu on hyvää jos on kipeenä, saa paljon c-vitamiiniakin. kyllähän sitä teetä nyt äitin kupista voi maistella, ei pieni määrä silloin tällöin kuolemaksi ole :) minä oon juonu 5-vuotiaasta asti kahvia joka aamu, välttämättä halusin kun vanhemmatkin joi... En tiiä sitten onko sillä jotain vaikutusta ollut. Ainakin olin kiltti ja rauhallinen lapsi, et mitään ylivilkkautta ei ainakaan tullut. No mut ei se varmasti kuitenkaan hyväks oo. Riippuvainen olin siitä jo joskus varhaisteininä, jos en juonu paria mukia päivässä, tuli pää kipeeks. Tää nyt ei siis tähän sinänsä liittyny, kuhan alan rönsyilemään. En siis kuvittele että alkaisit antamaan 2-vuotiaalle teetä päivittäin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4072884Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata762249Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1121785Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1921499- 771472
- 271447
- 1091445
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191333- 801297
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411271