antaa teetä, esim. sitruunateetä, vai onko siinä kofeiinia tms. joka ei hyväksi noin pienelle lapselle?
Juuri 2v täyttäneelle
3
651
Vastaukset
- yks mude
Miksi pitäisi ylipäänsä antaa lapselle teetä? Eiköhän maito ja kaakao riitä.Ja vesi.
- pidä sinänsä teetä tarjoill...
ja laspella sattui olemaan kurku kipeänä ja halusi maistaa, tykkäsi, ajattelin antaa lämmikkeeksi...Ei kai siis viisasta, kuten arvelinkin?
- ..........
pidä sinänsä teetä tarjoill... kirjoitti:
ja laspella sattui olemaan kurku kipeänä ja halusi maistaa, tykkäsi, ajattelin antaa lämmikkeeksi...Ei kai siis viisasta, kuten arvelinkin?
kuuma mustaherukkamehu on hyvää jos on kipeenä, saa paljon c-vitamiiniakin. kyllähän sitä teetä nyt äitin kupista voi maistella, ei pieni määrä silloin tällöin kuolemaksi ole :) minä oon juonu 5-vuotiaasta asti kahvia joka aamu, välttämättä halusin kun vanhemmatkin joi... En tiiä sitten onko sillä jotain vaikutusta ollut. Ainakin olin kiltti ja rauhallinen lapsi, et mitään ylivilkkautta ei ainakaan tullut. No mut ei se varmasti kuitenkaan hyväks oo. Riippuvainen olin siitä jo joskus varhaisteininä, jos en juonu paria mukia päivässä, tuli pää kipeeks. Tää nyt ei siis tähän sinänsä liittyny, kuhan alan rönsyilemään. En siis kuvittele että alkaisit antamaan 2-vuotiaalle teetä päivittäin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942523- 187889
- 53723
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119642- 48528
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48467
- 54432
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11430