MULLE, MULLE...

oona.

"Sadistiseksi muuttunut suhde
11.4.2008 12:53

Kysymys: Olemme nelikymppisiä, eronneita, seurustelleet vuoden; molemmilla on yksi poikalapsi. Aluksi yhteiselo oli täydellistä, ja kaikki neljä tulimme loistavasti toimeen yhdessä. Mies on komea, miellyttäväkäytöksinen ja hyvässä ammatissa. Minä olen rauhallinen, ujo ja romanttinen ihminen. Kun olimme olleet yhdessä kolme kuukautta, loppuivat hellyys, suloiset sanat, lempeät katseet ja pussaamiset. Tilalle tuli raaka ja sadistinen seksi. Mies puree minua olkapäästä ja rinnoista ja selästä. Se sattuu kamalasti, ja olen ruhjeissa ja mustelmissa. Töissä pitää vaihtaa työvaatteisiin ja hävettää, jos joku näkisi. Ihmettelyyni miksi, vastaus on, ettei hän ymmärtänyt olleensa liian kovakourainen. Olen sanonut, että en tykkää tällaisesta. Inhottaa. "Etkö siis halua antaa?" hän kuittaa. Joululahjaksi sain kahvipaketin ja konvehtirasian. Ei mitään romanttista, vaikka joulu oli ensimmäinen yhteinen joulumme. Olen tivannut, miksei hän sano mitään suloisia asioita minulle, ja vastaus on: "Ei ole tullut luonnollista tarvetta sanoa." Mitä teen? Seksi pelottaa. En tunne enää olevani naisellinen ja nätti.

Kohta entinen romantikko"

----

Mä diggaan rajua seksiä...;)

"Mulle tommosta!"

3

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onpas heillä aika erikoinen suhde (:

Ps: haiseeko sun poikaystäväsi oikeasti pahalle?

"Vai oliko se inhottava vale-oona taas asialla"

MarttyyriMallari-TTt

• nuorallatanssijatar

Heippa Oona.

Ymmärrän sua, mäkin tykkään.

Ja onnekseni oon löytänyt maailman parhaan aviomiehen, joka antaa mulle kinkya ja rajua...ja tietenki hellästikin silloin kun paikat jo hellinä pyydän, että; hellästi kulta.

;)

• kinkyn s/m seksistä?
        Vai onko kinky s/m seksiä lievempää seksiä?

"Kinky-seksi on oiva keino tuoda sänkypuuhiin hiukan piristystä. Seksuaalinen yksitoikkoisuus on nimittäin yksi yleisimmistä syistä siihen, että seksielämä hiipuu. Kuka sitä samaa pullaakaan viitsii aina järsiä? Kinky-seksiä harrastaessa täytyy vain muistaa seuraavat seikat: 1) parin täytyy luottaa toisiinsa, 2) ennen aloittamista pitää sopia selvät rajat siitä, mikä on sopivaa ja mikä ei, 3) kannattaa sopia turvasana, jonka sanominen lopettaa touhun, 4) pitää olla leikkimieltä ja lupa nauraa, 5) ei saa olla liian humalassa. Helpoin tapa aloittaa kinky-seksi, on pistää side naisen silmille. Silloin hän ei voi aavistaa, mitä olet seuraavaksi tekemässä ja hän onkin sen vuoksi jatkuvasti jännittyneenä. Käsiraudat tai sitominen on yksi suosituimmista keinoista lisätä kipinöitä seksiin. Sidottuna joutuu olemaan täysin toisen armoilla, mutta samalla se antaa mahdollisuuden vain nauttia siitä, mitä toinen tekee. Lisäksi sitominen saattaa tuntua tuhmalta ja pelottavalta, jonka vuoksi se on niin kiihottavaa. Moni pitää myös selkäsaunasta tai ruoskimisesta. Pakaran paukuttelu herkistää kummasti ihotuntoa, mutta lisää myös endorfiinien eritystä. Endorfiinit ovat elimistön morfiinin kaltaisia aineita. Kipu ei siis välttämättä aina lisää tuskaa vaan tuottaa myös nautintoa, kun se on annosteltu oikein. Itse asiassa Lontoossa oli jo 1700–1800-luvulla yksityisiä klubeja, jotka tarjosivat asiakkailleen ainoastaan ruoskintaa. Kuuluisimpia niistä olivat miehille tarkoitettu Hell Fire Club ja naisia varten ollut Order of St. Bridget. Erilaiset seksikkäät asusteet ja roolileikit kuuluvat myös kinky-seksin peruskamaan. Roolileikeissä on se mukava puoli, että voi olla aivan joku muu kuin oikeasti on. Kiltti ja siveä nainen pääsee leikkimään kiimaista huoraa. Tai ikuinen hissukka voi kerrankin olla tyly domina. Itse asiassa roolileikit voivat olla hyvin terapeuttisia, koska niiden avulla voi päästä eroon turhautumista. Eli nautintoa ja terapiaa kertaiskulla."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      23
      1840
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1681
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1423
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      69
      1093
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      50
      1022
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      53
      880
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      851
    8. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      23
      850
    9. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      175
      832
    10. Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.

Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä
      Maailman menoa
      174
      710
    Aihe