Ammatinvalintaa

Teemuna

Näin myöhäisellä puberteetti-iällä on tullut hinku ja halu ryhtyä ruhtinaaksi. Kuinkahan ruhtinaaksi hakeudutaan ja minkähänlaista liksaa ne repivät. Mahtaisko ruhtinailla olla auton käyttöetu, edes. Tekstareiden lähettämisedun luultavasti vaatisin. Se olis kynnyskysymys.

Mikä sinä haluaisit olla isona.

36

1452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yopollo

myöhässä, ruhtinaiksi, kuninkaiksi tms kun hakeudutaan jo ennen syntymää sijoittautumalla sopivaan sukupuuhun.

Isona luultavasti haluaisin olla iso, tämän kokoisena tämäkin koko on tarpeeksi haluttava.

• Teemuna

Ryhtyisinkin vaikka herttuaksi. Siinäkin haluaisin tosin sen tekstiviestiedun, siitä en tingi.

Siis haluaisit olla tosi suurenmoinen.

• yopollo
        Teemuna kirjoitti:

Ryhtyisinkin vaikka herttuaksi. Siinäkin haluaisin tosin sen tekstiviestiedun, siitä en tingi.

Siis haluaisit olla tosi suurenmoinen.

sinut pitää adoptoitaman jonnekin ulkomaille, täkäläisissä aatelisssuvuissa ei taida herttuoita olla.

Ja meikkiä pitää käyttää esittelykuvissa rutkasti koskapa luulen ulkomaalaisista adoptoitavista löytyvän paljon sinua sievempiä vintiöitä.

Itse asiassa halusin tässä jokin aika sitten olla vähän silloista pienempi ja laihdutinkin sitten toistakymmentä kiloa....

• Teemuna
        yopollo kirjoitti:

sinut pitää adoptoitaman jonnekin ulkomaille, täkäläisissä aatelisssuvuissa ei taida herttuoita olla.

Ja meikkiä pitää käyttää esittelykuvissa rutkasti koskapa luulen ulkomaalaisista adoptoitavista löytyvän paljon sinua sievempiä vintiöitä.

Itse asiassa halusin tässä jokin aika sitten olla vähän silloista pienempi ja laihdutinkin sitten toistakymmentä kiloa....

Jonkun Lordin retaleen paikkaa vois vielä harkita, mut mikskään desantiks tai dosentiks en varmana ala.

Mulla oli - tai on oikeestaan vieläkin - pienennyksen projektori kesken. Alku oli lupaava. Kolme kiloo lähti yskästessä, sit rupes tökkimään. Mulla meni usko koko hommaan. Sen kolmen kilon pienennyksen oon kyllä saanu pidettyä.

• yopollo
        Teemuna kirjoitti:

Jonkun Lordin retaleen paikkaa vois vielä harkita, mut mikskään desantiks tai dosentiks en varmana ala.

Mulla oli - tai on oikeestaan vieläkin - pienennyksen projektori kesken. Alku oli lupaava. Kolme kiloo lähti yskästessä, sit rupes tökkimään. Mulla meni usko koko hommaan. Sen kolmen kilon pienennyksen oon kyllä saanu pidettyä.

paikat taitaa olla kiintiöity ja samalle haaskalle jos yrittää joutuu varmaan tekijänoikeuksista käräjille Putaansuun kanssa.

Mutta jossakin toisessa bändissä olisi ainakin soitto-oikeuksia luvassa jos ei tekstareita.

• mayanna

ollenkaan. Isoilla on niin paljon vastuuta ja vaikeita päätöksiä tehtävänä. Ja niillä on päänsärkyjä.

• Teemuna

Pikkulikkoja vedetään letistä. Voi siitäkin tulla päänsärkyä.

• mayanna
        Teemuna kirjoitti:

Pikkulikkoja vedetään letistä. Voi siitäkin tulla päänsärkyä.

ei oo koskaan kasvanu niin pitkäks, että siit olis saanu lettejä. Silti äiti kisko niskavilloista.

Mä lyön kertakaikkiaan hanskat tiskiin ny. Aikusena on liian vaikee ja raskas olla eikä kukaan lohduta ku harmittaa. Aurinkoki paistaa silmiin.

• Teemuna
        mayanna kirjoitti:

ei oo koskaan kasvanu niin pitkäks, että siit olis saanu lettejä. Silti äiti kisko niskavilloista.

Mä lyön kertakaikkiaan hanskat tiskiin ny. Aikusena on liian vaikee ja raskas olla eikä kukaan lohduta ku harmittaa. Aurinkoki paistaa silmiin.

Ai kun se on lähempänä.

• Sandra*
        mayanna kirjoitti:

se aurinko paistaa risukasaankin. :) *lohduttaa*

• valittu,mitäs sitä enää tässä iässä haaveilee muuta kuin eläkkeelle pääsyä.

Jos nyt jotain nimitystä kaipaat, niin haluan olla isona:
      Terveys-varhais&vakavaraisuuseläkeläinen

• Teemuna

Sullakin isona olemisesta. Mä ajattelin itelleni sellaista olotilaa jossa melkein kaikki hoituis tarvittaessa sormia napsauttamalla. Siinä kai täytyis olla joku rinssi.

• Teemuna kirjoitti:

Sullakin isona olemisesta. Mä ajattelin itelleni sellaista olotilaa jossa melkein kaikki hoituis tarvittaessa sormia napsauttamalla. Siinä kai täytyis olla joku rinssi.

taipuvainen ajattelemaan,että mukavuus lähtee joutenolosta:)Toisaalta sanoitkin -tarvittaessa sormia napsauttamalla..
        Ei kait sitä rinssi tartte olla,rahaa se vaatii ja kaikilla joilla on rahaa, ovat jollakin tasolla korkeammassa asemassa.

• Puhurix

enää muuttaa sitä mikä jo olen. Hoitaja, joka ei varmaan koskaan enää tämän selän kanssa voi tehdä "oikeita" hoitotöitä. No en kyllä ihan kaipaakaan nostelemaan mummoja.

• Teemuna

Varottava juttu mullakin. Oikein täytyy keskittyä asentoonsa jos jotain painavampaa nostelen, sitten sen kanssa pärjään. Paha sille itse on selkäänkään antaa.

• Puhurix
        Teemuna kirjoitti:

Varottava juttu mullakin. Oikein täytyy keskittyä asentoonsa jos jotain painavampaa nostelen, sitten sen kanssa pärjään. Paha sille itse on selkäänkään antaa.

se jo jouduttiin leikkaamaan. Ikinä en uudestaan halua siihen touhuun vaikka olenkin kiitollinen, että sille jo tehtiin jotain.

• Teemuna
        Puhurix kirjoitti:

se jo jouduttiin leikkaamaan. Ikinä en uudestaan halua siihen touhuun vaikka olenkin kiitollinen, että sille jo tehtiin jotain.

Toivotaan, että sulla oli onnistunut selän korjaus.

• Puhurix
        Teemuna kirjoitti:

Toivotaan, että sulla oli onnistunut selän korjaus.

se nyt rupeaa siltä tuntumaan. Varpaat on vieläkin puuduksissa mutta voi kuulemma kestää tosi kauan ennen kuin tunto palaa.

• mayanna

- jos joku antais mulle muutaman kymmenen tuhatta euroo, yrittäisin päästä opiskelemaan kulttuuriantropologiaa ja/tai psykologista antropologiaa (etnopsykologiaa). Ja sitte toivoisin, että jostain löytyis alan työtä.

Mulla on neljänkympin riisi ja se paloi taas tänään pohjaan. Pe*kele kun olis syntyny hopealusikka suussa tai peris jonkun rikkaan tuntemattoman ameriikanserkun...
      Joinakin päivinä voi ottaa niin suunnattomasti pannuun tän yhteiskunnan 'tapa' jaotella, leimata, luusereiks kaikki vähällä toimeentulevat, jopa vapaaehtoisesti vähällä toimeentulevat! Sitte kun yrität jotain, helvatti se nykästään het toisesta päästä veks. Missä on se kannustus itsestä ja perheestä huolehtimiseen??!! Mä en todellakaan yhtään ihmettele, että herkemmät ei jaksa ees yrittää.

Tässä maassa ei kyllä nykypäivänä kovin moni rehellistä työtä tekemällä rikastu.

*kuohuu, kunnei osannu tarpeeks kieroilla*

• ilman voita.
        Kyllä per*seestä on tämän päivän ihmisen elämä,ainakin jos joudut tilittämään elämää julkisille tahoille.Nehän tappaa yrittävät heti alkumetreille..kokemusta on.
        Itse olen rämpinyt eräästä tilanteesta ylös,vaikka jaottelijat olivat toista mieltä.
        Liputin ja liputan edelleen..siis voitin:)
        Tsemppiä Mayanna,sulla on kyllä sisua taistella!:)

• mayanna
        tintti.kotivintti kirjoitti:

ilman voita.
        Kyllä per*seestä on tämän päivän ihmisen elämä,ainakin jos joudut tilittämään elämää julkisille tahoille.Nehän tappaa yrittävät heti alkumetreille..kokemusta on.
        Itse olen rämpinyt eräästä tilanteesta ylös,vaikka jaottelijat olivat toista mieltä.
        Liputin ja liputan edelleen..siis voitin:)
        Tsemppiä Mayanna,sulla on kyllä sisua taistella!:)

on ihan hyvä tilanne näinkin, itse olen tieni valinnut :) Haaveita muusta on, ja tiedän toteuttavani ne jossain vaiheessa elämääni. Tuo julkisten tahojen Asenne vaan ei tosiaan päätä huimaa. Jos yhen mukavan ja kannustavan ihmisen tapaat, tapaat takuulla heti kymmenen sellasta, jolla on naama norsunvi*ulla jo keskustelun alkumetreillä.

Visio! Hah.. VISIO pitäis olla! Eiks siinä oo visiota tarpeeks, että saa lapsille leipää pöytään?! Kyllä se ennen visioks riitti! Oma torppa ja silleen. Mitähän nykyään oikein pitäis osata tavoitella?

Joo, sisua on ja onneks maalaisjärkeä. Kiitti kannustuksesta :)

• Teemuna

Ajattelemisen aihetta annoit huulenheiton lomassa.

Muuten mitä ihmeen puuhastelua noi on mitä alussa kuvailit haluavasi opiskella/tehdä.

• mayanna
        Teemuna kirjoitti:

Ajattelemisen aihetta annoit huulenheiton lomassa.

Muuten mitä ihmeen puuhastelua noi on mitä alussa kuvailit haluavasi opiskella/tehdä.

kun huuli ei oikein lentäny - sun aloitukses osu niin 'sopivasti' just yhden tapaamisen jälkeen.

*virn* 'puuhastelua'?
        Lainaan tuolta Googlelta vähän:

Antropologia on yleisnimitys ihmistä, ihmisen kulttuurikäyttäytymistä ja kulttuureita tutkiville yhteiskunnallisille, humanistisille ja fyysisille tieteille. Näin se ei itse varsinaisesti ole tiede sanan varsinaisessa merkityksessä. Termi antropologia tulee kreikan kielen sanoista anthropos (ihminen) ja logos (järki, tieto, tutkimus).

Kulttuuriantropologia ei ole tieteenhaara vaan yleisnimi monet erityisalat kuten psykologian, kielitieteen ja sosiologian yhdistävälle tutkimuksille. Kulttuuriantropologia tutkii ihmistä luovana kulttuurisena olentona. Ensimmäisenä kulttuuriantropologina voidaan pitää F. B. de Sahagunia, joka tutki 1520-luvulla atsteekkien kulttuuria heidän pääkaupunkinsa Tenochtitlanin tuhoamisen jälkeen.

Psykologinen antropologia (etnopsykologia) on tutkimusalue, johon sisällytetään yleisesti myös kasvatusantropologia. Psykologinen antropologia tutkii ihmisen psyykkisiä ominaisuuksia, aistimuksia ja ihmisen tiedollisia ominaisuuksia. Psykologinen antropologia on myös kartoittanut juuri ihmislajille tyypillisiä universaaleja psyykkisiä ominaisuuksia.

--

Menishän se kulttuurihistoriakin siinä sivussa... hehe... *kuvittelee muka jaksavansa päntätä*

Eli mä haluaisin isona olla sellainen jakkupukuinen rillipäinen nutturapää, joka pitää luentoa jostain vinkuintialaisuuden ja suomalaisuuden yhteisistä piirteistä aikajanalla sejase :D
        Köh.. no, jätetään se nuttura ja jakkupuku pois... ja se luentokin. Mä olen vaan kiinnostunu erilaisista ihmisistä, kulttuureista ja ajanjaksoista. Muun muassa.

MUSTA TULEE ISONA NOITA, JOTA EI POLTETA ROVIOLLA! JA MÄ TAION KAIKKI TYLSÄT NYKYVIRKANAISET SAMMAKOIKS!

:)

• Teemuna
        mayanna kirjoitti:

kun huuli ei oikein lentäny - sun aloitukses osu niin 'sopivasti' just yhden tapaamisen jälkeen.

*virn* 'puuhastelua'?
        Lainaan tuolta Googlelta vähän:

Antropologia on yleisnimitys ihmistä, ihmisen kulttuurikäyttäytymistä ja kulttuureita tutkiville yhteiskunnallisille, humanistisille ja fyysisille tieteille. Näin se ei itse varsinaisesti ole tiede sanan varsinaisessa merkityksessä. Termi antropologia tulee kreikan kielen sanoista anthropos (ihminen) ja logos (järki, tieto, tutkimus).

Kulttuuriantropologia ei ole tieteenhaara vaan yleisnimi monet erityisalat kuten psykologian, kielitieteen ja sosiologian yhdistävälle tutkimuksille. Kulttuuriantropologia tutkii ihmistä luovana kulttuurisena olentona. Ensimmäisenä kulttuuriantropologina voidaan pitää F. B. de Sahagunia, joka tutki 1520-luvulla atsteekkien kulttuuria heidän pääkaupunkinsa Tenochtitlanin tuhoamisen jälkeen.

Psykologinen antropologia (etnopsykologia) on tutkimusalue, johon sisällytetään yleisesti myös kasvatusantropologia. Psykologinen antropologia tutkii ihmisen psyykkisiä ominaisuuksia, aistimuksia ja ihmisen tiedollisia ominaisuuksia. Psykologinen antropologia on myös kartoittanut juuri ihmislajille tyypillisiä universaaleja psyykkisiä ominaisuuksia.

--

Menishän se kulttuurihistoriakin siinä sivussa... hehe... *kuvittelee muka jaksavansa päntätä*

Eli mä haluaisin isona olla sellainen jakkupukuinen rillipäinen nutturapää, joka pitää luentoa jostain vinkuintialaisuuden ja suomalaisuuden yhteisistä piirteistä aikajanalla sejase :D
        Köh.. no, jätetään se nuttura ja jakkupuku pois... ja se luentokin. Mä olen vaan kiinnostunu erilaisista ihmisistä, kulttuureista ja ajanjaksoista. Muun muassa.

MUSTA TULEE ISONA NOITA, JOTA EI POLTETA ROVIOLLA! JA MÄ TAION KAIKKI TYLSÄT NYKYVIRKANAISET SAMMAKOIKS!

:)

Tuota. Älä nyt pahastu, mutta oletko aivan varma, että psykologinen antropologia on myös kartoittanut juuri ihmislajille tyypillisiä universaaleja psyykkisiä ominaisuuksia.

Siis loistava oivallus osata erottaa ihmislajin ja kissaeläinten psyykkiset ominaisuudet..

• mayanna kirjoitti:

on ihan hyvä tilanne näinkin, itse olen tieni valinnut :) Haaveita muusta on, ja tiedän toteuttavani ne jossain vaiheessa elämääni. Tuo julkisten tahojen Asenne vaan ei tosiaan päätä huimaa. Jos yhen mukavan ja kannustavan ihmisen tapaat, tapaat takuulla heti kymmenen sellasta, jolla on naama norsunvi*ulla jo keskustelun alkumetreillä.

Visio! Hah.. VISIO pitäis olla! Eiks siinä oo visiota tarpeeks, että saa lapsille leipää pöytään?! Kyllä se ennen visioks riitti! Oma torppa ja silleen. Mitähän nykyään oikein pitäis osata tavoitella?

Joo, sisua on ja onneks maalaisjärkeä. Kiitti kannustuksesta :)

Olisit kysynyt mikä on vastaava suomenkielinen sana.
        Pirkeles,luulevat mattimaijasten olevan niin tyhmiä,että sorrutaan vanhoillisiin sivistys-sanoihin:D

• mayanna
        Teemuna kirjoitti:

Tuota. Älä nyt pahastu, mutta oletko aivan varma, että psykologinen antropologia on myös kartoittanut juuri ihmislajille tyypillisiä universaaleja psyykkisiä ominaisuuksia.

Siis loistava oivallus osata erottaa ihmislajin ja kissaeläinten psyykkiset ominaisuudet..

Kaikki vaan pitää sanoa niin hienosti!

Toistaiseksi minun lienee tyytyminen perin arkisiin arkeologisiin juttuihin, eli kaivelemaan takapihan ruusupenkkiä. Tähän mennessä olen löytänyt lehmän polven (pätkä sääriluuta ilmeisesti, nivelineen) ja linnun kallon. Linnun ikää en osaa arvioida, mutta lehmiä täällä kuulemma on ollut viimeksi yli 50 vuotta sitten. Näiden edesmenneiden tyypillisistä universaaleista psyykkisistä ominaisuuksista minulla ei ole tietoa. Naapurin kissa näyttäisi käyttäytyvän ihan kissamaisesti. Mutta se onkin vielä elossa.

Aiotko muuten perustaa haaremin, jos sinusta tulee isona ruhtinas?

• Sandra*
        mayanna kirjoitti:

Toistaiseksi minun lienee tyytyminen perin arkisiin arkeologisiin juttuihin, eli kaivelemaan takapihan ruusupenkkiä. Tähän mennessä olen löytänyt lehmän polven (pätkä sääriluuta ilmeisesti, nivelineen) ja linnun kallon. Linnun ikää en osaa arvioida, mutta lehmiä täällä kuulemma on ollut viimeksi yli 50 vuotta sitten. Näiden edesmenneiden tyypillisistä universaaleista psyykkisistä ominaisuuksista minulla ei ole tietoa. Naapurin kissa näyttäisi käyttäytyvän ihan kissamaisesti. Mutta se onkin vielä elossa.

lenkillä hirven sääriluun. :)

Ja musta tulee isona (jos tästä enää kasvan?) -jättiläinen. ;)

• Teemuna
        mayanna kirjoitti:

Kiinnostunut historiasta ja sitä kautta kaikista vanhoista esineistä ja rakennuksista. Ihmisistä myös ja heidän tavoistaan omana aikanaan. Usein mielikuvitus saa siivet jotain kohdetta lähemmin katsellessaan ja joskus oikein intoutuu ottamaan kohteesta ja sen historiikista lähemmin selvää.

Jaa haaremin, en niin pitkälle vielä ajatellu, mutta olishan sen perustamisella tietty puolensa.

• mayanna
        tintti.kotivintti kirjoitti:

Olisit kysynyt mikä on vastaava suomenkielinen sana.
        Pirkeles,luulevat mattimaijasten olevan niin tyhmiä,että sorrutaan vanhoillisiin sivistys-sanoihin:D

ja sanoin tänään, että vissi on niin, visioni pidän vielä toistaiseksi omana tietonani. No en ihan noin, mutta lähes. Visio odottaa täydentymistä hyllyllä hetken, ennen kuin ampaisee liikkeelle ja hyökkää paljastaen terävimmät hampaansa. Hassua sinänsä, 'asiani' oli saamassa kaksi tarvittavaa ja kaivattua puoltavaa lausuntoa mennäkseen eteenpäin, mutta mä jarrutin. Jokin ei ole kohdallaan. Pitää kohdentaa hetki ja antaa vision kerätä voimia :)

• mayanna
        Sandra* kirjoitti:

lenkillä hirven sääriluun. :)

Ja musta tulee isona (jos tästä enää kasvan?) -jättiläinen. ;)

- oliko ihan kokonainen? Puhdas? *kateellisena*
        Otitko mukaan? Mitä aiot sillä tehdä *himoitsee toisen omaa*

• mayanna
        Teemuna kirjoitti:

Kiinnostunut historiasta ja sitä kautta kaikista vanhoista esineistä ja rakennuksista. Ihmisistä myös ja heidän tavoistaan omana aikanaan. Usein mielikuvitus saa siivet jotain kohdetta lähemmin katsellessaan ja joskus oikein intoutuu ottamaan kohteesta ja sen historiikista lähemmin selvää.

Jaa haaremin, en niin pitkälle vielä ajatellu, mutta olishan sen perustamisella tietty puolensa.

etten koulussa ollut ollenkaan kiinnostunut historiasta tai biologiasta. Parikymppisenä kuitenkin Luonto sai otteen monella tapaa ja ote senkun tuntuu tiukkenevan vuosi vuodelta. Samoihin aikoihin kun 'koin Luonnollisen Herätyksen' (*naama peruslukemilla -köh- tai sit ei*), huomasin usein ajattelevani, että elän väärällä vuosikymmenellä/-sadalla. Tuo fiilis on sittemmin vaihtunut kiinnostukseksi menneitä aikoja kohtaan.

...maasta olemme tulleet ja maaksi olemme tuleva... historia sen kertoo -

• satutätix.
        mayanna kirjoitti:

- oliko ihan kokonainen? Puhdas? *kateellisena*
        Otitko mukaan? Mitä aiot sillä tehdä *himoitsee toisen omaa*

se oli kyl puhas ja kokonainen, mut mä jätin sen siihen lojuus, missä se näkyikin. Eli ihan metsätien poskessa. Koiratkaan ei olleet kiinnostuneet siitä, ihme kyllä! (tyhmiä noi k-pystykorvat?) :D

Mun uus sulho on metsästäjä, se vois tuoda sulle kyl vaikka mitä luita ens syksynä... :)) *apua, mä joudun auttaa sen hirven paloittelemisessa, tai ainakin pussittamisessa sitten...!* (yök)!!! :( (Hän se mulle kertoikin mikä luu se oli, ite en ois tiennykkä). Apropoo... mun pitäs kuulemma hankkia metsästyskorttiki vielä! *hirvitys* ! (eläin parat, tai oikeemmin, mä osuis niihi kuiteska) *ei kerro olevansa oikeestaan hyvä/tarkka ampuja.. ainaka sulholle* ;))

• Sandra*
        Teemuna kirjoitti:

mä oon kans kiinnostunut vanhoista rakennuksista/arkkitehtuurista, esineistäkin. :))
        Esim. monet Mosel-joen varrella ja muuallakin olevat linnat on läpi käyty, harmi vaan et niihin ei ole voinut ottaa riittävästi aikaa, mut ahmin silmilläni ja korvillani niin paljon kuin ehin. :)

• mayanna
        satutätix. kirjoitti:

se oli kyl puhas ja kokonainen, mut mä jätin sen siihen lojuus, missä se näkyikin. Eli ihan metsätien poskessa. Koiratkaan ei olleet kiinnostuneet siitä, ihme kyllä! (tyhmiä noi k-pystykorvat?) :D

Mun uus sulho on metsästäjä, se vois tuoda sulle kyl vaikka mitä luita ens syksynä... :)) *apua, mä joudun auttaa sen hirven paloittelemisessa, tai ainakin pussittamisessa sitten...!* (yök)!!! :( (Hän se mulle kertoikin mikä luu se oli, ite en ois tiennykkä). Apropoo... mun pitäs kuulemma hankkia metsästyskorttiki vielä! *hirvitys* ! (eläin parat, tai oikeemmin, mä osuis niihi kuiteska) *ei kerro olevansa oikeestaan hyvä/tarkka ampuja.. ainaka sulholle* ;))

mä tarviin sarvia ja luita ihan oikeesti. Heh.. mut mieluusti putsattuina. Vaan ei ne taida metsästäjät sarvista helpolla luopua? Mä kyllä maksaisinkin vähän. Ja nahkakin kelpais, tosin karvattomana ja parkittuna :)

Tänään tuli postissa peuraeläimen nahka tai vuota (mikskä sitä ny sanotaan), savustettu kokonainen, ihana tuoksu!

• Teemuna
        Sandra* kirjoitti:

mä oon kans kiinnostunut vanhoista rakennuksista/arkkitehtuurista, esineistäkin. :))
        Esim. monet Mosel-joen varrella ja muuallakin olevat linnat on läpi käyty, harmi vaan et niihin ei ole voinut ottaa riittävästi aikaa, mut ahmin silmilläni ja korvillani niin paljon kuin ehin. :)

Jokilaakson mutkatieltä näkyy niitä makeita 'kivikasoja' useita. Loiren varrella niitä vasta on paljon.

• Sandra*
        mayanna kirjoitti:

mä tarviin sarvia ja luita ihan oikeesti. Heh.. mut mieluusti putsattuina. Vaan ei ne taida metsästäjät sarvista helpolla luopua? Mä kyllä maksaisinkin vähän. Ja nahkakin kelpais, tosin karvattomana ja parkittuna :)

Tänään tuli postissa peuraeläimen nahka tai vuota (mikskä sitä ny sanotaan), savustettu kokonainen, ihana tuoksu!

siis puhtaaks kaluttuina? ;D Mitä sä niil teet? Mä en oo tullu kysyneeks mitä ne niillä sarvilla tekee, ei kai ne niitä säilyttelekkä, johan niil ois kaikki nurkat niitä täynnä siin tapaukses. :DD

*pinkasee olkkariin* heips! :)

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      42
      5692
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      5213
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3658
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3613
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3096
    6. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      88
      3053
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      45
      2778
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56