Vastustelustani huolimatta minua nuorempi mies on saanut ystävyytemme etenemään vakavammille vesille. Mies on aivan ihana, mutta minua 6 vuotta nuorempi. Ei kuulosta paljolta varsinkin kun molemmat on yli 30v, mutta ihmisten suhtautuminen on aika järkyttävää. Onko oikeasti niin että miehillä voi olla kymmeniä vuosia itseään nuorempia naisia ja se on vain kunnioitettavaa, mutta jos ero on toisinpäin niin se on jotenkin kieroutunutta?
Valitettavasti mies on vielä ikäistään nuoremman näköinen ja minä aivan ikäiseni ;)
Mitä mieltä olette ikäeroista, puolin ja toisin?
Ajatuksia Ikäerosta?
11
593
Vastaukset
osaa tähän muuta sanoa, kuin että onhan se aika noloa sinulle jos ihmiset luulevat partneriasi pojaksesi.
"Mieti sitä"
Marttyyrimallari-TTt- mies**
että nuori mies kestää ja jaksaa paremmin, mutta haittasi on suurempi, koska mies ennen pitkää joka tapauksessa alkaa mieliä nuorempaa, ja mitä vanhempi olet, sitä pikemmin tähän tilanteeseen suhteenne kaatuu.
- iloa siitä
on kenellekään, jos nyt sanon tässä että toisten pariskuntien väliset ikäerot eivät merkitse minulle mitään (varsinkaan pienet, kuten kuusi vuotta). Samaten muiden ihmisten arviot omista suhteistani ovat yhdentekeviä. En edes huomaa muiden asennoitumisia, haistakoon paskan muutoinkin.
- dayum
onkin ulkopuolisten mielipiteet teidän parisuhteesta?
No onhan se selvä jotta liian suuri ikäero todennäköisesti aiheuttaa ylittämättömiä ongelmia. Ei välttämättä, mutta todennäköisesti ennemmin tai myöhemmin. 6 vuotta ei nyt vielä ole kovin paha, ennemminkin ratkaisevaa lienee se että ovatko ihmiset noin muutoin samanlaisia / samanlaisessa elämäntilanteessa / onko heillä yhteisiä haluja lähitulevaisuuden varalle. Muulla ei liene niin väliä jos vielä aitoa kiinnostustakin riittää molemmin puolin.
Hetken jutuissahan ikäerolla ei ole niin väliä, mutta ainakin itse olen sitä mieltä että mitä vähemmän sitä ikäeroa on, niin sen parempi. Siis ajatellen pitempää suhdetta. Tosin, kuten jo totesin, ikäeroa ratkaisevampaa lienee se että elämäntilanteet natsaisivat hyvin yksiin.- hmmm...
Minusta 6 vuotta ei ole lähes mitään. Ainakaan silloin jos mies seurustelee itseään nuoremman naisen kanssa eikä toisinpäin. Ainakin vanhemmissa ihmisissä on varmaan enemmän >=6 vuoden kuin
- dayum
hmmm... kirjoitti:
Minusta 6 vuotta ei ole lähes mitään. Ainakaan silloin jos mies seurustelee itseään nuoremman naisen kanssa eikä toisinpäin. Ainakin vanhemmissa ihmisissä on varmaan enemmän >=6 vuoden kuin
Ei 6 vuotta ole minustakaan kovin paha rasti jos muuten vain homma natsaa. Mutta vaikkapa sellaisessa tilanteessa missä mies on 25 ja nainen 31, niin naisella voi biologinen kello tikittää ja miehellä ei välttämättä ole lisääntymishaluja vielä tuolla iällä. Niin silloin ikäero on ongelma, tai siis se ettei haluta lähitulevaisuudelta samoja asioita. Eli tunnelin päässä ei olekaan yhteistä valoa jota kohti suunnistaa tässä pimeydessä.
Jos se vana tahtoo olla sinun kaa nii mistä muusta pitäs välittää, vai etit sie jotain pr poikakaveria?
Enemmän merkkaa se miten hyvin teidän henkinne ikä natsaa kohdilleen. Ei siinä sillon pitäs olla mitään ihmeellistä.
Onhan se tosin vähän kiusallisen näköstä jos mies näyttää vielä joltain teiniltä, mut kuhan sen ohimot alkaa harmahtaa niin se ero katoaaa... Pitkällä tähtäimellä siis ei mitään merkitystä.- scale
ikäeroa, kun tuli kanssa tuossa yhessä vaiheessa oltua itseä vanhempien kanssa.
- sirpamaikkarilta
vaan jos jaksavat asiasta enempi ruikuttaa. Todennäkösesti ovat myös naispuolisia.
näin mäkin asian ajattelisin. Jos ei ole ilmassa kateutta niin ei ole mitään tarvetta toisen kumppania arvostellakkaan,ei ainakaan noin mitättömästä asiasta.
- cookos
kuvitella suhdetta vanhemman miehen kanssa. Tai ainakin ajattelen nyt näin, voihan ajatukset muuttua. Mut nuorta halajan, jostain syystä ja ei ikäerolla ole väliä, tunteet ratkaisee, miltä tuntuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan paljon taas itken tulevina öinä
meitä ja sitä, miten kaikki meni. Miten rikki se repi sydäntä ja jäljelle jäi pysyvä suru. En vain pääse siitä, ei hetke759449Kitaristi Esa Pulliainen laihtunut
Tietääkö kukaan minkä takia Esa Pulliainen on laihtunut lyhyessä ajassa ainakin 60 kiloa. Esa Pulliainen laihtunut 😳1304993Pienimäki ei anna haastatteluja
medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.173858- 373701
- 213055
- 881941
En tiedä mitä ajatella
Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.361732Hyviä vinkkejä täällä
Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e171577Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?
Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s2441556Voisiko olla niin että olette kumpikin palstalla
Kaipaamansa toisianne, kenties rakastuneitakin toisiinne, mutta jostain syystä ette uskalla irl antaa palaa tämän asian931338