Miksi sairaaloissa on joku pakkomielle tarjota kahvin kanssa pullia, jotka eivät maistu yhtään miltään?
Miten niiden leipomisessa onnistutaan siten, etteivät ne maistu miltään. Vettä ja ölyjyä ja mahdollisimman terveellistä varmaan.
Hei, potilaatkin ovat ihmisiä. Useimmat silti maistavat vielä.
miksi sairaaloiden
pullat ei maistu miltään
2
277
Vastaukset
- olisi ergonomisempi
Pullaviipale olisi helpompi syödä. Harvempi onnistuu tuhoamaan sen maun.
Sitä voisi vaikka kastaa kahviin tai teehen.- pippuri1
Hei
Pullasta on poistettu sokeria jotta se käy diabetikolle ja se tehdään veteen eikä siinä käytetä kananmunaa mutta muuten se on samallainen ohje kuin oma tekemä käytetään margariinia ei öljyä . Saa siitäkin maistuvan se on tekijästä kiinni itse kokeiltu juttu sairaaloissa on eroja itse teen ruuan niin että se maistuu itsellenikin , ammatti ylpeys olla pitää. Maistuvaa pullaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424