Valmispuuro palkittiin

hiukan rajaa

Valmispuuro on palkittu jonain ihmeen vuoden einestuotteena. Idioottimaisin asia sitten folioon käärityn raa'an uuniperun. Jota ei enää kaupoissa myydäkään...

7

901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja kukakohan

edes syö puuroa? Ja mitäköhän puuroa tuo oli?

• kaurapuuron joka

aamu, mutten sitä kaupasta osta. Taisi olla joku riisi/mannapuuro, mutta onhan niitä ollut jo vuosia myynnissä.

• se väärä

valinta, sillä HK:n sininen lenkkikin kuuluisi leipätuotteisiin.
      On suorastaan rikos laittaa se makkarahyllyyn.

Kaupoissa myydään enimmäkseen ja paljon sellaista mitä kukaan ei oikeesti halua syödä.
      Suurin osa ihmisistä haluaa yksinkertaista, turhia mausteita vailla olevaa ruokaa. Minä ainakin haluan kokata ruokani itse. En halua, että se on valmiiksi tai puolivalmiiksi jalostettuna ja marinoituna kaupan hyllyllä. Aamupuurokin maistuu hyvälle, kun sen itse keittää. Kokeilkaas edes kerran.

• movenpick

Ei niitä eineksiä ole pakko syödä, tai katsella jos ne noin pistävät hien pintaan. Tässäkin tapauksessa palkinnon myöntäjä on varmasti testannut tuotteen ja todennut sen hyvän makuiseksi ja muutenkin käytännölliseksi. Ei niitä arvonimiä turhaan annella. Toiset keittää puuronsa itse, toiset ostavat sen valmiina, yksinkertaista.

• elivii

Kyllä monelta varsinkin mieshenkilöltä jäisi puurot kokonaan syömättä jos ei sitä saisi valmiina kaupasta. Tiedän että nykyinen mäkkärisukupolvi ei juuri puuroa arvosta mutta keski-ikäisille se maistuu. Itse teen joka aamu kaurapuuron itselleni. Joskus myös haudutan riisipuuron haudutuspesässä. Silloin annan siitä myös ex-miehelleni joka tykkää kuin hullu puurosta. Hän ostaa usein riisi-tai ohrapuuroa valmiina. Joulun aikaan oli Kokkikartanon riisipuuroa myynnissä ja se oli taivaallisen hyvää!

• tulee sitten
        elivii kirjoitti:

Kyllä monelta varsinkin mieshenkilöltä jäisi puurot kokonaan syömättä jos ei sitä saisi valmiina kaupasta. Tiedän että nykyinen mäkkärisukupolvi ei juuri puuroa arvosta mutta keski-ikäisille se maistuu. Itse teen joka aamu kaurapuuron itselleni. Joskus myös haudutan riisipuuron haudutuspesässä. Silloin annan siitä myös ex-miehelleni joka tykkää kuin hullu puurosta. Hän ostaa usein riisi-tai ohrapuuroa valmiina. Joulun aikaan oli Kokkikartanon riisipuuroa myynnissä ja se oli taivaallisen hyvää!

LÄMMITETTYÄ puuroa!

• sepä se..
        tulee sitten kirjoitti:

LÄMMITETTYÄ puuroa!

Kuitenkin nää puurot ja siniset lenkit yms. myy aivan tajuttoman hyvin eli monet niitä kuitenkin syö...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5515
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2476
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1910
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      148
      1782
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1652
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1643
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1428
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1125
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1098
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      228
      1089
    Aihe