Riittääkö munkkien paistamiseen yksi 500g munkkirasva paketti? Voiko munkkirasvaa ja tavallista öljyä sekoittaa keskenään vai onko tuloksena katastrofi?
Munkkien paisto
5
965
Vastaukset
- sekoittaa
itsekäyttäisin öljyä, kun munkkirasva on epäterveellistä kovetettua rasvaa. Ei hyvä vaikka olisi kasvipohjaista.
- Anonyymi
Munkki rasvalla tulee paremman makuisia.
Ei ole olemassa mitään munkkirasvaa. Valinta on tehtävä kookosrasvan ja pehmeiden kasviöljyjen välillä. Kookosrasva on ns. kovaa rasvaa, kiinteää huoneenlämmössä ja sen vuoksi hieman epäterveellisempää. Kookosrasvalla tulee hieman parempi pinta jos munkkeja aikoo säilyttää useita päiviä. Rasva kovettuu paistamisen jälkeen eikä imeydy munkin sisään kuten pehmeät kasviöljyt. Paistamiseen rasva ei käytännössä vaikuta. Itse teen munkit kasviöljyllä koska ne ovat terveellisempiä ja meillä ei munkkeja tehdä varastoon useaksi päiväksi vaan syödään samana päivänä.
- Anonyymi
Kyllä tarvitaan kaksi pakettia sitä rasvaa tai litra öljyä.
- Anonyymi
Minä käytän syväpaistoöljyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857475- 965414
- 2594635
- 444525
- 623267
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222368- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412194