Riittääkö munkkien paistamiseen yksi 500g munkkirasva paketti? Voiko munkkirasvaa ja tavallista öljyä sekoittaa keskenään vai onko tuloksena katastrofi?
Munkkien paisto
5
921
Vastaukset
- sekoittaa
itsekäyttäisin öljyä, kun munkkirasva on epäterveellistä kovetettua rasvaa. Ei hyvä vaikka olisi kasvipohjaista.
- Anonyymi
Munkki rasvalla tulee paremman makuisia.
Ei ole olemassa mitään munkkirasvaa. Valinta on tehtävä kookosrasvan ja pehmeiden kasviöljyjen välillä. Kookosrasva on ns. kovaa rasvaa, kiinteää huoneenlämmössä ja sen vuoksi hieman epäterveellisempää. Kookosrasvalla tulee hieman parempi pinta jos munkkeja aikoo säilyttää useita päiviä. Rasva kovettuu paistamisen jälkeen eikä imeydy munkin sisään kuten pehmeät kasviöljyt. Paistamiseen rasva ei käytännössä vaikuta. Itse teen munkit kasviöljyllä koska ne ovat terveellisempiä ja meillä ei munkkeja tehdä varastoon useaksi päiväksi vaan syödään samana päivänä.
- Anonyymi
Kyllä tarvitaan kaksi pakettia sitä rasvaa tai litra öljyä.
- Anonyymi
Minä käytän syväpaistoöljyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117