Kertokaahan mielipiteitä rakkaudesta pikkuserkkuun?? Onko kellään kokemusta ja kuinka sukulaiset asian otti?
rakastunut pikkuserkkuun
35
10349
Vastaukset
- saavat ajatella
ihan mitä haluavat. Asia on pelkästään teidänvälinen, ei yhtään kenenkään muun.
Menkää vaikka naimisiin ja tehkää liuta lapsia, ei tuossa ole mistään erikoisesta tai laittomuuksista kysymys.- On_omaa_kokemusta
Aivan. Ap, kaikki ok, älä huoli. Jos jollakulla on ongelma asian kanssa, se on hänen oma ongelmansa ja osoittaa hänen olevan tollo.
- on naimisissa
pikkuserkkumme kanssa. Alussa siitä tuli vähän sanomista molempien vanhempien puolelta, mut nykyään sitä ei kukaan varmaan mieti et ne on pikkuserkkuja, en edes muista sitä lähellekkään aina. Niillä on jo terve lapsikin. Ei pikkuserkkuus ole mikään este suhteelle....jos oikeasti rakastat sitä niin muitten ei auta kun hyväksyä se.
- enamorado
Eihän siinä mitään outoa ole. Saahan serkutkin mennä naimisiin ja muutenkin elää kuten "normaali" pari.
- Lissu
Minun mielestäni laki sanoo että SERKUT eivät saa mennä naimisiin tai se ei ole suotavaa. Pikkuserkuista ei ole kai puhuttu mitään. Minäkin olin pienenä rakastunut isompaan serkkuuni, mutta en ole enää. Viime kesänä kyllä suutelin minun ikäiseni serkun kanssa heidän veneellään ja nyt hän on minulle aika vihainen, vaikka itse sen aloitti. Emme pidä mitään yhteyttä ja välillämme on iso aukko (ja 800-100km). Saa nähdä sovimmeko koskaan. Itse en hänelle oli vihainen.
- on vain niin
Lissu kirjoitti:
Minun mielestäni laki sanoo että SERKUT eivät saa mennä naimisiin tai se ei ole suotavaa. Pikkuserkuista ei ole kai puhuttu mitään. Minäkin olin pienenä rakastunut isompaan serkkuuni, mutta en ole enää. Viime kesänä kyllä suutelin minun ikäiseni serkun kanssa heidän veneellään ja nyt hän on minulle aika vihainen, vaikka itse sen aloitti. Emme pidä mitään yhteyttä ja välillämme on iso aukko (ja 800-100km). Saa nähdä sovimmeko koskaan. Itse en hänelle oli vihainen.
että SERKUT saavat mennä keskenään naimisiin ihan vapaasti ja tehdä vaikka sata lasta tähän maailmaan.
- naimisiin serkun
Lissu kirjoitti:
kanssa. Avioliittolaki: http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1929/19290234?search[type]=pika&search[pika]=avioliitto sisaren
Lainaus sieltä:
"Avioliiton esteet
4 § (16.4.1987/411)
Avioliittoon ei saa mennä alle kahdeksantoistavuotias.
Oikeusministeriö voi kuitenkin erityisistä syistä antaa kahdeksaatoista vuotta nuoremmalle luvan mennä avioliittoon. Ennen asian ratkaisemista luvanhakijan huoltajalle on varattava tilaisuus tulla kuulluksi, jos hänen olinpaikkansa voidaan kohtuullisin toimenpitein selvittää.
5 § (1.4.1999/448)
5 § on kumottu L:lla 1.4.1999/448.
6 § (13.12.2001/1226)
Kukaan ei saa mennä avioliittoon, jos hänen aikaisempi avioliittonsa on vielä voimassa. Avioliittoon ei myöskään saa mennä se, jonka rekisteröity parisuhde on voimassa.
7 § (16.4.1987/411)
Kukaan ei saa mennä avioliittoon isänsä, äitinsä, näiden vanhempien tai muun suoraan takenevassa polvessa olevan sukulaisensa kanssa eikä lapsensa, lapsenlapsensa tai muun suoraan etenevässä polvessa olevan sukulaisensa kanssa.
Sisarukset ja puolisisarukset eivät saa mennä keskenään avioliittoon.
8 § (16.4.1987/411)
Ottovanhempi ja ottolapsi eivät saa mennä keskenään avioliittoon. Oikeusministeriö voi kuitenkin erittäin painavista syistä antaa luvan avioliittoon.
9 § (16.4.1987/411)
Avioliittoon eivät saa mennä keskenään ne, joista toinen on toisen veljen tai sisaren jälkeläinen, ellei oikeusministeriö erityisistä syistä anna siihen lupaa."
Eli serkun kanssa saa kyllä mennä naimisiin. - silleestiii
Lissu kirjoitti:
Laki ei kiellä serkkujen naimisiinmenoa eikä ole juridista käsitettä "suotava"
- Lasse-
Lissu kirjoitti:
"Minun mielestäni laki sanoo että SERKUT eivät saa mennä naimisiin tai se ei ole suotavaa. "
Laki ei kiellä eikä sano missään asiassa suotavuudesta mitään. PAITSI suoraan alenevassa polvessa olevan kanssa ei saa lain mukaan sekstata, osa pikkuserkuista on näitä. Esim oman sisaruksen lapsi - eioutoa_asiassa
Samoin mielestäni asiassa ei ole mitään outoa. Tiedän, että mummu ja pappa olivat pikkuserkkuja perimätiedon mukaan.
- joka...
pitää sukulaiset sukulaisina, eikä kuvittelekaan ryhtyvänsä suhteeseen edes pikkuserkun kanssa??
minulle on oikeasti ihan älytön ajatus (sukurutsaus tulee mieleen, ei voi mitään), jos pikkuserkunkin kanssa seurustelisi.
Tunnen kaikkiin sukulaisiin jonkinlaista yhteenkuuluvuutta, nimenomaan SUKULAISUUDEN muodossa, vähän niín kuin sisaruksiini.
En mitenkään voi siis nähdä heitä itseni rakastajina!! vaikkeivat kaikki pikkuserkut niin läheisiä olekaan.
Olenko vanhanaikainen, kun noin ajattelen? En minä tuomita halua, mutta kertakaikkiaan on vain niin outo ajatus minulle.- ......
Ennen vanhaan oli yleistä naida serkku tai pikkuserkku.
- paskaa
...... kirjoitti:
Se ei ole ollut ennen yhtään sen yleisempää kuin nykyäänkään.
- edellinen kirj.
...... kirjoitti:
Mutta minusta kyllä ei Suomessa ole noita serkku-avioliittoja hyvin harrastettu, jos vertaa vaikka muslimi-kulttuuriin.
Ja minulla on todella iso suku, ja en kyllä tiedä yhtään tapausta, että serkut olisivat keskenään seurustelleet, 100v sittenkään! - on monia
edellinen kirj. kirjoitti:
Mutta minusta kyllä ei Suomessa ole noita serkku-avioliittoja hyvin harrastettu, jos vertaa vaikka muslimi-kulttuuriin.
Ja minulla on todella iso suku, ja en kyllä tiedä yhtään tapausta, että serkut olisivat keskenään seurustelleet, 100v sittenkään!serkusavioliittoja 1700- ja 1800-luvuilla.
- minusta...
edellinen kirj. kirjoitti:
Ja minulla on todella iso suku, ja en kyllä tiedä yhtään tapausta, että serkut olisivat keskenään seurustelleet, 100v sittenkään!mikä sinä olet mitään vertaamaan muslimikulttuuriin kun kerrot selvästi että levität muutenkin pelkkää mututietoa?
Mututiedot eivät ole faktaa. - nimenomaan..
minusta... kirjoitti:
mikä sinä olet mitään vertaamaan muslimikulttuuriin kun kerrot selvästi että levität muutenkin pelkkää mututietoa?
Mututiedot eivät ole faktaa.voi omia mielipiteitään kertoa, näillä palstoilla? ja tottakai kerron sen, että kirjoittamani on vain oma mutu-tieto.
mutta olen aika varma, että tuo on myös FAKTA, että muslimivaltioissa on enemmän serkusavioliittoja! (tiedän, että niitä siellä on paljon, nykyaikanakin)
mutta pitäisikö muka faktana esittää, kun ei ole mitään tutkimustulosta asiasta Suomen osalta??? (liekö asiasta muuten tehtykään tutkimusta)
mutta luulisi, että JOPA minäkin olisin kuullut, jos suomessa tuollainen olisi yleistä.
Kertokoon joku, jos jollain parempaa tietoa, alkoi kiinnostamaan tuo serkusavioliittojen määrä Suomessa! - hetki mitä
nimenomaan.. kirjoitti:
voi omia mielipiteitään kertoa, näillä palstoilla? ja tottakai kerron sen, että kirjoittamani on vain oma mutu-tieto.
mutta olen aika varma, että tuo on myös FAKTA, että muslimivaltioissa on enemmän serkusavioliittoja! (tiedän, että niitä siellä on paljon, nykyaikanakin)
mutta pitäisikö muka faktana esittää, kun ei ole mitään tutkimustulosta asiasta Suomen osalta??? (liekö asiasta muuten tehtykään tutkimusta)
mutta luulisi, että JOPA minäkin olisin kuullut, jos suomessa tuollainen olisi yleistä.
Kertokoon joku, jos jollain parempaa tietoa, alkoi kiinnostamaan tuo serkusavioliittojen määrä Suomessa!sanot.
"Olen aika varma että tuo on myös fakta..."
Sinä olet joko varma tai sitten et ole. Faktaksi se muuttuu vasta sitten kun esittelet jotain perusteltua tietoa, varsinkin kun sanot että "tiedät" tämän asian.
Se että sinä "tunnet vahvasti", ei ole edelleenkään mitään muuta kuin mutua ja ihan yhtä tyhjän kanssa, eikä sillä ole mitään tekemistä faktojen kanssa.
Asiasta on tehty tutkimuksia ja tilastot on kyllä netistäkin löydettävissä. Jospa etsisit tietoa ihan itse etkä sitä ennen väittäisi tietäväsi yhtään mitään, varsinkin kun kerrot että "jopa" sinun olisi pitänyt asiasta kuulla.
Miksi muuten jopa sinun olisi pitänyt sellaisesta kuulla yhtään mitään kun kerran selvästi osoitit että et ole ollut tällaisten tietojen kanssa yhtään minkäänlaisissa tekemisissä? - menee jo
hetki mitä kirjoitti:
sanot.
"Olen aika varma että tuo on myös fakta..."
Sinä olet joko varma tai sitten et ole. Faktaksi se muuttuu vasta sitten kun esittelet jotain perusteltua tietoa, varsinkin kun sanot että "tiedät" tämän asian.
Se että sinä "tunnet vahvasti", ei ole edelleenkään mitään muuta kuin mutua ja ihan yhtä tyhjän kanssa, eikä sillä ole mitään tekemistä faktojen kanssa.
Asiasta on tehty tutkimuksia ja tilastot on kyllä netistäkin löydettävissä. Jospa etsisit tietoa ihan itse etkä sitä ennen väittäisi tietäväsi yhtään mitään, varsinkin kun kerrot että "jopa" sinun olisi pitänyt asiasta kuulla.
Miksi muuten jopa sinun olisi pitänyt sellaisesta kuulla yhtään mitään kun kerran selvästi osoitit että et ole ollut tällaisten tietojen kanssa yhtään minkäänlaisissa tekemisissä?niin älyttömäksi, mutta vastataan nyt vielä.
Ihmisillä on oikeus esittää täällä mielipiteitään asioista. En mielestäni tee väärin jos kerron jostain asiasta, ja sanon että "minusta tuntuu että se on näin..." Jokainen voi sitten olla samaa tai eri mieltä.
Se olisi väärin, jos esittäisin asioita faktoina, vaikken 100% varma olisikaan. Mutta en ole niin tehnyt!
Vai onko tämä palsta sellainen, että mielipiteitä ei saa sanoa, ainoastaan faktatietoa??
Taidetaan olla nyt niin eri aaltopituuksilla, että en osaa muuta enää sanoa, enkä tiedä enää edes mistä kiistellään:D
Mutta jos sinulla on sitä faktatietoa tähän asiaan, niin laita linkkiä, mitä tässä keskenään tappelemaan.
voin kyllä sen tiedon etsiä itsekin, kunhan ehdin. - ja mielipide
menee jo kirjoitti:
niin älyttömäksi, mutta vastataan nyt vielä.
Ihmisillä on oikeus esittää täällä mielipiteitään asioista. En mielestäni tee väärin jos kerron jostain asiasta, ja sanon että "minusta tuntuu että se on näin..." Jokainen voi sitten olla samaa tai eri mieltä.
Se olisi väärin, jos esittäisin asioita faktoina, vaikken 100% varma olisikaan. Mutta en ole niin tehnyt!
Vai onko tämä palsta sellainen, että mielipiteitä ei saa sanoa, ainoastaan faktatietoa??
Taidetaan olla nyt niin eri aaltopituuksilla, että en osaa muuta enää sanoa, enkä tiedä enää edes mistä kiistellään:D
Mutta jos sinulla on sitä faktatietoa tähän asiaan, niin laita linkkiä, mitä tässä keskenään tappelemaan.
voin kyllä sen tiedon etsiä itsekin, kunhan ehdin.http://fi.wikipedia.org/wiki/InsestiInsesti eli sukurutsa on läheisten sukulaisten välistä seksuaalista kanssakäymistä. Insesti on tabu ja useissa maissa laitonta. Suurin osa nykyisistä uskonnoista vastustaa sitä.
"Läheinen sukulainen" on määritetty eri kulttuureissa eri tavoin. Joissakin lainsäädännöissä insesti määritetään verisukulaisuudeksi, kun toisissa avioliitto tai lapseksiottaminen riittää. Joissain lainsäädännöissä puhutaan perheenjäsenistä, toisissa sedät, tädit, veljenpojat, sisarentyttäret ja serkut.
Insesti Suomen lainsäädännössä vuonna 2006
Sanaa insesti tai sukurutsa ei ole Suomen nykyisessä lainsäädännössä. Asiaa käsitellään sekä avioliittolaissa että rikoslaissa.
Avioliittolaissa määritellään avioliiton solmimisesta ettei kukaan saa mennä naimisiin suoraan etenevässä polvessa olevan jälkeläisensä tai takenevassa polvessa olevan (esi)vanhempansa kanssa. Sisarukset tai puolisisarukset eivät myöskään saa avioitua keskenään. Avioliitto ei myöskään ole ilman oikeusministeriön lupaa sallittu mikäli toinen on toisen veljen tai sisaren jälkeläinen. Samoin ottovanhemman ja ottolapsen välinen avioliitto vaatii oikeusministeriön luvan.
Rikoslaissa on määritetty rangaistavaksi sukupuoliyhteys lähisukulaisten kesken. Lähisukulaisina pidetään suoraan etenevässä tai takenevassa polvessa olevia henkilöitä ja sisaruksia. Puolisisaruksia ei pidetä tässä yhteydessä lähisukulaisina.
Tuolla on useampi asian tuntija ja tiedot tarkastetaan. - yreyery
nimenomaan.. kirjoitti:
voi omia mielipiteitään kertoa, näillä palstoilla? ja tottakai kerron sen, että kirjoittamani on vain oma mutu-tieto.
Kertokoon joku, jos jollain parempaa tietoa, alkoi kiinnostamaan tuo serkusavioliittojen määrä Suomessa!et esitä faktana tai väitä tietäväsi, jos ja kun selität mutu-juttujasi.
- SeJokaEiTiennyt
Entäs jos et tienny että ihastus onki sukulais poika?
- rakastunut omaan pks
iitsekin olen aivan lätkässä pikkuserkkuuni.. sanon kyllä itse että antaa mennä vaan! koska ei me niin läheistä sukua nyt olla ja ei ennen edes tiedetty toistemme olemassaolosta, kunnes sitten törmättiin tuttujen kautta. :)
- IHASTUNUT
Olen itse rakastunu mun pikkuserkkuun. Se on tosi söpö. Mut oon tuntenu sen vauvasta asti. Mietin vaan että onko normaalia olla rakastunu omaan pikkuserkkuun? Et onko se tervettä. Mut oon oikeesti siihen kamalan lätkässä
I LOVE YOU PIKKUSERKKU - tiedot keränyt
Joku kysy "mutu"tietoa serkkuavioliitosta. Tässä olis vähän faktaa:
Englantiin muuttaneista pakistanilaisista 75% menee naimisiin serkkunsa kanssa. Saudi-arabiassa noin puolet eli 50% avioliitoista on serkkuavioliittoja (ihanne avioliitto on paikallisten mielestä että aviopuolisoiden isät ovat veljiä keskenään).
Muinaisessa egyptissä oli sisarusten väliset avioliitot yleisiä jotta "faaraoveri" pysyy puhtaana jne.. - paskiss
Mä oon rakastunut mun serkku puoleen ei mtään sukuu ku vaan puoli äidilt nii voitaisko me olla esim yhes yms...????
- Tarviinapuaauttakaa
Minulla sama kysymys mutta ehkä vähän erilainen sittenkin.
Kyseessä on pikkuPIKKUserkku, eli isovanhempamme ovat serkuksia. Mietin vain, että onko se niinkuin aivan heti hyväksyttävää perhepiirissä? Itse tunnen vahvaa ihastumista kyseistä henkilöä kohtaan. :( - Teinitohtori
Jos haluaa köyriä rietasta sukulaistyttöään, ei se tarkoita rakastumista vaan normaalia himoa.
- Anonyymi
Serkkutytön kanssa seksi on hyvää ja nautinnollista
- PikkuserkkunKanssa
Mulla oli ekan kerran yhden yön juttu mun pikku serkun kanssa joskus 90
Luvulla.
Ei pidetty yhteyttä 20 vupteen. Heti kun taas kuultiin, mentiin sänkyyn.Ihan huippua. - Anonyymi
Saa taatusti turvallista pimppiä ja rauhallista naintia,serkku antaaa sen pimpin hyvin
- Anonyymi
serkkutytön kanssa masturboimme
aina kun mahdollista,tätini yllätti meidät mutta oli tyytyväinen että pysyy perhepiirissä- Anonyymi
80 luvun alussa, olimme vielä alaikäisiä. Äidin tädin talon pihassa oli saunamökki jossa leikimme lapsina. Siellä opittiin alkeelliset seksitaidotkin. Äidin täti oli jo vanha, mutta yhden kerran kun olimme serkkytytön kanssa siellä peiton alla ja ensimmäisiä kertoja kokeilemassa oikeasti yhdyntää, paino sanalla kokeilemassa, niin täti tuli mökin ovensuuhun neulosten kanssa ja istui jakkaralle ja alkoi auringossa neulomaan ja puhumaan meille ja me peiton alla vedimme paniikissa alkkareita jalkaan. Se nolotti ja luulen että vaikka hän vaikutti silloin siltä ettei ymmärtänyt mitä me "leikimme" niin hän kyllä oikeasti tajusi ja esti sen tahallaan ja piti hienotunteisesti siitä suunsa kiinni. Mutta ei se meitä estänyt jatkamasta myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1323029Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2712688Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641708Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2091675- 591572
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831239- 451228
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781202Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3051063Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391022