Arkistoin viestin, mutta missä ne arkistoidut viestit ovat? Kaikki viestit kohdasta se kyllä löytyy.
Missä gmail arkistoidut viestit??
16
33136
Vastaukset
- huoh...
No juuri sieltä ne löytyy, sieltä kaikista viesteistä.
- Anonyymi
Eipä löydy arkistoitua viestiä tai edes arkistoa.
- dumb me
Näköjään ne eivät mistään muualta löydykään....
- vee-e
muistan joskus ihmetelleeni samaa, mutta jostain niistä alavalikosta sinne pääsee.
ja onhan siellä ohjelinkki gmail-keskusteluun ja googlesta löytyy lisää. - tai sit
spostiohjelmasta riippuen jostain omalta koneelta.
- kansioon
Itselläni tuhannen tarpeellista viestiä arkistoitu ja hyvin löytyy sieltä Kaikki viestit- kansiosta.
Lainaus Gmail ohjeesta:
Viestien arkistoiminen
Arkistoinnissa viestit siirretään pois postilaatikosta Kaikki viestit kansioon, joten voit siistiä postilaatikkosi poistamatta yhtäkään viestiä. Arkistoimasi viestit ovat Kaikki viestit kansiossa, ja niissä säilytetään käyttämäsi tunnisteet. Viestejä voi etsiä tililtä tavalliseen tapaan. Kun arkistoituun viestiisi vastataan, keskustelu, jossa arkistoitu viesti on, ilmestyy postilaatikkoosi uudelleen.
Viestien arkistoiminen:
1. Valitse viestit valitsemalla lähettäjän nimen vieressä oleva valintaruutu.
2. Valitse Arkistoi.
Jos keskustelu on avoinna, voit arkistoida sen napsauttamalla sivun yläreunassa Arkistoi.
Viestin siirtäminen takaisin postilaatikkoon:
1. Napsauta Kaikki viestit.
2. Valitse lähettäjän nimen vieressä oleva valintaruutu.
3. Valitse Siirrä postilaatikkoon. - 2033
Miten saan arkistoidut viestit näkymään
- Anonyymi
Mutta jos en muista viestistä mitään, miten voin hakea sitä? MIksei niitä voi katsella ilman erillistä hakua??
- Anonyymi
Jo on todella typerä tuo gmailin "arkistointi"!!!!!
- Anonyymi
Löytyvätkö gmailiin kirjoittamani viestit jostakin. ( sent items pysyyy tyhjänä)
- Anonyymi
Mistä löytyy arkistoidut viestit
- Anonyymi
Hyrri
- Anonyymi
Ei löydy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668