oonko tulos hullux vai

steve asutin

joo tuli tänään pohdittua ja pahaolo ku mietin koulus näitä mun huonoi puolii ja pahoja tekoja esim. rupesin muka imppaamaan jotain tussia ja opettaja raivostui siiitä ja sanoi nyt lopeta tommonen. vielä vein pari naulakkoo paskax ja heitin perunoita opettajiin onko tää normaalia vai liittyx tää jotenki murrosikään että haluaa olla kova ja kaikki ottaa huomioon mut miten kova oon ja nyt mua kaduttaa noi teot sillei että oonkohan mä ny ihan normaali mut edellis viikoilla mul oli samanlaist käyttäytymistä. mut hei kiitos viesteistä mitä tänne luultavasti tulee.

4

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-murkku

En tiedä taustojasi, mutta tietynlainen riehuminen kuuluu murrosikään. Joskus kaikki ärsyttää, tuntuu kuin kaikki menisi päin mäntyä, teki sitten sitä tai tätä.
      Mutta silloin kun riehumisesta aiheutuu fyysistä haittaa ympäristölle ja muille ihmisille, siitä tulee ongelmia.

Olet sinänsä hyvällä tiellä, että mietit sentään tekojen seurauksia.

Juttele vaikka jonkun kans aiheesta, se helpottaa, tiedän kokemuksesta! Vaikka puhuminen voi olla vaikeeta(mitähän kaverit sanoo yms.)

Tsemppiä ja yritä ottaa coolisti!

• ex-murkku

Etkä sentään ole hulluksi tulossa!

• tuumailija
        ex-murkku kirjoitti:

Etkä sentään ole hulluksi tulossa!

Olet alkanut tiedostaa. Luulen, että kovin äijä on se, joka uskaltaa olla olematta kova. Ymmärrän, että on paljon asioita, jotka pännii. Joskus tuntuu, että koko todellisuus pelkkää turhuutta. Kapinointi tulee välillä mieleen itse kullakin. Ratkaisu ei kuitenkaan ole aivan näin yksinkertainen.

Jokaisella meistä on ihanteita siitä, mikä olisi hyvä paikka elää. Vaatii rohkeutta unohtaa katkeruus ja alkaa elää todeksi näitä ihanteita. Se on haaste todella 'koville' äijille.

• anne

Opettajilla on stressi luokassa kun heidän pitää hallita koko luokkaa samanaikaisesti. Niiltä ei siis kannatakaan odottaa kovin joustavaa asennetta. En sinuna alkaisi "riehumaan" enää sillä tavoin mistä kerroit. Sulle tulee siittä varmasti vaikeuksia. Vihanen saa olla mutta älä ole vihainen eläviä olentoja kohtaan, pura se viha jotenkin toisella tavalla. Muuten myötätunto olisi kanssa hyvä tunne, se kuuluu kaikille naisille, miehille,lapsille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      27
      19647
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      76
      6640
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      6296
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      99
      6075
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      5929
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      101
      5821
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      63
      5235
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      45
      4950
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      60
      4290
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      50
      3900
    Aihe