Heitätkö safkaa pönttöön?

mitä?

vessan pönttöön. Mitä teet vanhentuneelle sapuskalle?

Aika outo juttu meinaan on sellainen, että paskat huuhdellaan juomavedellä.

10

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Biojäte

kuuluu biojätteisiin. Sehän on selvä.

Tuo jälkimmäinen on kyllä todella outo juttu, oikeassa olet. Se on tätä kerskakulutusta, kun on varaa puhtaalla vedellä jätökset huuhdella.

Vielä tulee päivä jolloin länsimainenkin ihminen joutuu nöyrtymään.

• hajuhaitat?

Kyllä minä välillä heitän.

• Biojäte-
        hajuhaitat? kirjoitti:

Kyllä minä välillä heitän.

pussi viedään kerran päivässä tai viimeistään seuraavana aamuna biojätteenkeräysastiaan pihalle. Haiskoot siellä. Kyllä ulos hajuja mahtuu.

• jos joka
        Biojäte- kirjoitti:

pussi viedään kerran päivässä tai viimeistään seuraavana aamuna biojätteenkeräysastiaan pihalle. Haiskoot siellä. Kyllä ulos hajuja mahtuu.

päivä vie pussin, niin eikö se ole jo tuhlausta? Nimittäin ei minulla ainakaan se pussi päivässä täyty.

• Biojäte-
        jos joka kirjoitti:

päivä vie pussin, niin eikö se ole jo tuhlausta? Nimittäin ei minulla ainakaan se pussi päivässä täyty.

pussin voi näppärästi kääräistä muutamasta sivusta sanomalehteä, jotka joka tapauksessa on roijattava paperinkeräykseen. Sanomalehtipaperi on hajoava tuote.

• Biojäte-
        jos joka kirjoitti:

pussin voi kääräistä muutamasta sivusta sanomalehteä. Nehän on hajoavaa tavaraa ja joutuu muutenkin roudaamaan paperinkeräykseen.

toinen postaus

• No ehkä sitten noin.
        Biojäte- kirjoitti:

pussin voi kääräistä muutamasta sivusta sanomalehteä. Nehän on hajoavaa tavaraa ja joutuu muutenkin roudaamaan paperinkeräykseen.

toinen postaus

Minä oon ostanut biopusseja, vai mitähän ne oli.. Eikä mulle tule lehtiä, luen kaiken netistä. Onhan sekin säästöä, vai kui?

• Biojäte
        No ehkä sitten noin. kirjoitti:

Minä oon ostanut biopusseja, vai mitähän ne oli.. Eikä mulle tule lehtiä, luen kaiken netistä. Onhan sekin säästöä, vai kui?

suurinta säästöähän se on ku ei koskaan osta tai tilaa mitään.

Minkä vähemmän me täällä kulutetaan, sen vähemmän tarvitaan energiaa ja raaka-aineita ja sitä vähemmän syntyy saasteita / vapautuu hiilidioksidia.

Niistä biojätepusseista kehotan kuitenkin luopumaan. Ei mullekaan tule sanomalehti aina ja silloin nykäisen postiluukun päältä "Ei mainoksia eikä ilmaisjakeluita" -lapun pois. Ilmaisjakelulehdet käy yhtä hyvin.

• olla täydellinen
        Biojäte kirjoitti:

suurinta säästöähän se on ku ei koskaan osta tai tilaa mitään.

Minkä vähemmän me täällä kulutetaan, sen vähemmän tarvitaan energiaa ja raaka-aineita ja sitä vähemmän syntyy saasteita / vapautuu hiilidioksidia.

Niistä biojätepusseista kehotan kuitenkin luopumaan. Ei mullekaan tule sanomalehti aina ja silloin nykäisen postiluukun päältä "Ei mainoksia eikä ilmaisjakeluita" -lapun pois. Ilmaisjakelulehdet käy yhtä hyvin.

Kaikki elämä kuluttaa.

Miksi niistä pitää luopua? Ennen käytin muovipussia ja käänsin sen nurin biojäteroskikseen.

• Suomessa voisi aivan hyvin kymmenkertaistaa veden kulutuksen, eikä sillä olisi käytännössä mitään vaikutusta käytettävissä olevan veden määrään.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      230
      1743
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1581
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      45
      1192
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      47
      893
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      750
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      731
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      730
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      701
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      682
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      627
    Aihe