Mies ja miehen ex..

Päähajoaa (N)

Laitanpa tämän tännekkin, kun täältä saa paremmin vastauksia.

Onko normaalia, että mies aloittaa squashin pelaamisen exänsä kanssa? Heidän erostaan on jo yli vuosi, mutta ovat yhteydessä vissiinkin säännöllisesti vieläkin. Heidän ystävyyttään en kiellä, mutta tuo yhteisen harrastuksen aloittaminen on kyllä mielestäni ihan liikaa. Saanko kieltää mieheltä tämän? Miten saan miehen päähän mahtumaan, että kyseinen käytös loukkaa minua? Olen niin huono puhumaan tämän kaltaisista asioista. :(

23

959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riittäväsi..

miehelle? Mikä sinussa on niin erinomaista?

• Onhan kaikki kanssakäyminen exien kaa peräti epäsuotavaa. Yleensäki miestä ei pitäs päästää mihinkää yhtään kenenkää kaa. Ei muuta ku raudoilla patteriin siksi aikaa ku oot poissa kotoa.

Sano sille ukolles että se ei oo sinusta kivaa ja haittaa sinua. Pistä se vaan reilusti valintojen eteen. Sillälailla saat ainaki jonku päivän pilattua.

• Päähajoaa (N)

Eli sun mielestä on ihan normaalia pistää ex nykyisen naisen edelle kerran viikossa?

• Päähajoaa (N) kirjoitti:

Eli sun mielestä on ihan normaalia pistää ex nykyisen naisen edelle kerran viikossa?

miusta sen ei pitäs olla missään tekemisissä eksäsä kaa...

sinkkuna ollessa se ois ihan sama, mut oon pannu merkille että eksät ja nyksät ei koskaan tuu juttuun keskenään joten sitä on vaan tehtävä valintoja.

• Päähajoaa (N)
        Frederico kirjoitti:

miusta sen ei pitäs olla missään tekemisissä eksäsä kaa...

sinkkuna ollessa se ois ihan sama, mut oon pannu merkille että eksät ja nyksät ei koskaan tuu juttuun keskenään joten sitä on vaan tehtävä valintoja.

Niihän se on. Kyseinen mies ei vain osaa valita vissiinkään. Aina kun ollaan sen exnaisen kanssa osuttu samoihin bileisiin, niin yhteentörmäykset ovat olleet tavalla tai toisella hyvin räiskyviä.

Niihän se on. Kyseinen mies ei vain osaa valita vissiinkään. Aina kun ollaan sen exnaisen kanssa osuttu samoihin bileisiin, niin yhteentörmäykset ovat olleet tavalla tai toisella hyvin räiskyviä.

ja tee se valinta sitte ihan omin nokkineen. joo mies on varmaan ihan kiva tyyppi. Mut siinä on vaan sellasia vikoja joitten kaa sie et tuu toimeen.

Sille ei varmaan mitään voi, ellet sie tahdo asiasta puhua joten vaihtoehdot taitaa olla vähän vähissä. Joko sie jatkat miehes kaa ja sulatat asian tai sitten lähdet kävelemään. Mie kumminki suosisin sitä hatusta vedettyä vaihtoehtoa ja sen asian kertomista miehelles. Jos et saa sanottua sitä suoraan, niin kirjotappa sille vaikka kirje.

Kerro siinä miltä sinusta se tuntuu ja millaiseksi se saa itses tuntemaan. Avaudu sille paperille ja anna se sit miehelles luettavaks. Ei mieskää oo mikään ajatustenlukija... (se on enemmän naisten hommia) joten jos et tahdo vääntää asiaa rautalangasta niin sulle ei jää hirveesti enää valintoja joihin sie itte voit vaikuttaa.

Ellei niillä oo jotain hyvää syytä siihen eroon niin jossain vaiheessa se unohtuu ja sie oot se joka ottaa siipeensä...

• tuollaisen tomppelin

kylmästi kiertoon mikäli ei kerran itse tajua tekonsa loukkaavan sua.
      Mun mielestä ei ole ihan normaalia. Toisaalta, meitä on niin moneen junaan, jospa se muija onki muuttunu lepakoksi, eihän sitä voi koskaan tietää...

• cookos

vaikka nyt ollaan miten suvaitsevaisia nykyisin, tuo menee jo liian pitkälle.
      Eksät on eksiä,...siis pitää unohtaa eikä hengailla niiden kanssa. En tiedä miksi nykyisin tuollaista tapahtuu, mitä miehet ajattelee ylipäätään. Vaikkuttaa jo joltain muulta, mutta kysy ja keskustele asiasta. Itse en sietäisi tuollaista.
      Oot huono puhumaan? Puhu hyvä nainen, sano mitä ajattelet, että mies tietää sun mielipiteen. Tiedän, että eksien kanssa ollaan kavereita, mutta minusta se on outoa. Mikä se suhde on oikeesti sitten ollut?

• Päähajoaa (N)

Olen huono puhumaan siksi, että pelkään menettäväni miehen kokonaan. Sitäpaitsi, jos mies ei suostu perumaan suunnitelmiaan, joudun lopettamaan suhteen, vaikka se tulee sattumaan aivan liikaa. Sattuu vielä pahemmin, kun meillä on kesäksi suunnitelmia ja kaikkea hauskaa luvassa.

• cookos
        Päähajoaa (N) kirjoitti:

Olen huono puhumaan siksi, että pelkään menettäväni miehen kokonaan. Sitäpaitsi, jos mies ei suostu perumaan suunnitelmiaan, joudun lopettamaan suhteen, vaikka se tulee sattumaan aivan liikaa. Sattuu vielä pahemmin, kun meillä on kesäksi suunnitelmia ja kaikkea hauskaa luvassa.

jos itse olisin samassa tilanteessa, kaiken uhallakin sanoisin painavan sanani..en voisi pettää itseäni ja kärsiä noin..sun on itse päätettävä. Kyllä miehesi pitäisi ymmärtää sinun tunteitasi asiassa.

• ei normaalia

Eikö niitä squash kavereita löydy ihan muistakin kuin existä?

• Päähajoaa (N)

Samaapa mietin minä. Olen miehelle aikaisemmin kyseistä harrastusta ehdottanut, mutta ei ottanut tuulta silloin.

• Ja parempi että pelaa exän kuin tulevan kanssa.

• ylipäätään mie en ymmärrä pareja jotka onnistuu pelaamaan jotain sulista tai muuta kaksinpeliä keskenään ilman riitelyä.

Etenki jos molemmat on vähän kilpailuviettisiä.

• Frederico kirjoitti:

ylipäätään mie en ymmärrä pareja jotka onnistuu pelaamaan jotain sulista tai muuta kaksinpeliä keskenään ilman riitelyä.

Etenki jos molemmat on vähän kilpailuviettisiä.

Ja erityisen hankalaa on silloin jos toinen on lajissa hyvä ja joutuu pidättelemään koko ajan tai muuten toinen hermostuu.

• vänkyrä-nainen

jos hyväksyt ystävyyden ni onks tuo tunti(?) viikossa ny sit paha hinta siitä. Voishan ne sen tunnin notkuu vaikka jossain kahvilassakin tai oluella kerran viikossa...tai jotain. Siis jos nyt vaan miettii...

Mut en mä itsekään silti tiedä mitä tekisin, jos itse tuollaiseen tilanteeseen joutuisin. Riippuu varmaan, tulenko ite toimeen sen exnaisen kanssa vai en. Jos tulen ja luotan siihen, ni sit tuo olis ok. Muuten varmaan ei..

• Päähajoaa (N)

..että minä ja tämä exnainen vihataan toisiamme. Viimeisimmän tapaamisen jälkeen exnainen lähti ovet paukkuen ja minut viimeisimpään helvettiin kiroten, kun ei saanut raahattua miestäni mukaansa sen exän kämpille jatkoille.

• vänkyrä-nainen
        Päähajoaa (N) kirjoitti:

..että minä ja tämä exnainen vihataan toisiamme. Viimeisimmän tapaamisen jälkeen exnainen lähti ovet paukkuen ja minut viimeisimpään helvettiin kiroten, kun ei saanut raahattua miestäni mukaansa sen exän kämpille jatkoille.

ehdottomasti EI, EI JA EI.

• että eksän kans...
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

ehdottomasti EI, EI JA EI.

lähtisin pelaamaan yhtään mitään. Siis täytyy tykätä ihmisestä ja olla vielä säpinää. Anna kenkää vaan, turhaan roikut ellei osaa olla eksästään erossa. Etsi kumppani joka on sinua varten.

että miehesi erosi ky. naisesta.
        Nainen halusi jatkaa, mies ei.

Vuosi eron jälkeen he alkavat pelaamaan yhdessä "kössiä".
        Kumman ehdotuksesta?
        Ajatellen, että sinä ehdotit sitä samaa miehelle.

Mikäli mies, niin hän saattaa vuoden sisällä palata exänsä syliin.
        Vaikuttaa siltä, että mies on sinun ja exänsä valintavaiheessa.

Kun mies oelaa naisen kanssa kössiä, hän yleensä tietää voittavansa.

• Et saa kieltää, sillä se aiheuttaa jatkossa vain ongelmia ja sinun pitäisi se itsekin ymmärtää.
      Se mitä voit tehdä on: että kerrot hänelle, että jos hän toimii tavalla A, niin se saa sinut tuntemaan tavalla B.

Huomautan vielä, että naisilla pitäisi yleisen käsityksen mukaan olla paremmat ihmissuhdetaidot kuin miehillä.

• yksi n

Samaa mieltä.

Koita kestää aloittaja. Ymmärrän sinua.

Onhan näitä miesongelmia itselläkin ollut ja on .. loppuukohan ne koskaan. :) Joskus kannattaa ajatella jotain muuta.

• jarona

En mä ainakaan pitäis tollasesta. Onneksi mieheni ei itse halua olla tekemisissä exänsä kanssa enkä mäkään exieni. Ne ovat mennyttä elämää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      230
      1743
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1581
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      45
      1192
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      47
      893
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      750
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      731
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      730
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      701
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      682
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      627
    Aihe