pannari päivässä!

ja terveellistä!

tässä olis mun päivän ruokavalio! Ajattelin tehdä huomiseksi pelkästään yhden pannarin jonka syön päivän aikana, energiaa siitä tulee 1450kcal eli sen verran kun laihduttaessa tarvin. mulla on hirveät mässäythimot ollu jo pitkään ja tuolla ajattelin saada sen pois:

200g maitorahkaa
400g rasvatonta maitoa
150g vettä
100g hedelmäsosetta

sekoitetaan ensin ja siihen lisätään:

2 munan valkuaista
2 kananmunaa

jauhojen tilalta:

3dl ruisjauhoja
30g kaurakuitusta (70% kuitua)

ja 30g rypsiöljyä sekä makeutusainetta maun mukaan

pinnalle pilkon 200g banaania siivuiksi ja uuniin 225 astetta ja noin puoli tuntia.

annoksessa
178g hiilareita
76g proteiinia
48 rasvaa

kuitua 48g
hedelmiä 300g (syön salaattia lisäksi!)
kaikki tärkeät rasvahapot tulevat täyteen
samoin kaikista vitamiineista 50-250% täyteen! mineraaleista väh. 80% täyteen.
puhdistettua sokeria päivälle vain 16g ja sekin hedelmistä. tuohon lisäksi kun syön porkkanan ja pari kalaöljytabua niin sain paremmat mikroravinnearvot kun eilen syödessäni suht normaalia ruokaa :)

eihän tuo voi kauhean paha olla jos joka toinen viikko päivän syö noin?

3

1179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on eikä

mitään muuta

• miten kaikki

ruoka täällä on lihottavaa. mikään ei lihota jos kohtuudella syö. Aloittajalle:
        tuota ei nyt kannata kauhean usein tehdä mutta en näe sitä mitenkään pahana välillä. olet kuitenkin keksinyt miten saat hyviä rasvoja ja proteiiniakin pannariin. kuulostaa suht terveelliseltä verrattuna normaaliin sokeri-vehnäjauho-pannariin...

• lisuke..

Ihan hyvältä kuulostaa. Eihän tuota tarvitse kerralla syödä syö vaikka palan pari päivässä kahvileipänä. Jää viinerit ym... toiseksi...'
      Minä tein vastaavan laisia muffinsseja laihduttaessani 20kg pari vuotta sitten. Nykyäänkin ihannepainoisena keijun kevyenä syön vain noita terveellisempiä kahvileipiä.;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1934
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1286
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      64
      1207
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      896
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe