Olen joskus kuullut, että kokonaiset pippurit voi halutessaan laittaa keittoon siten, että ne saa sieltä helposti pois, mutta millainen väline siihen sopisi ja mistä sellaisia voisi kysellä?
Onko se joku teepussin tapainen vai joku rasia?
Kertokaahan viisaamaat tällekin undulaatille.
Kokonaiset pippurit keitosta pois?
14
3845
Vastaukset
- sellanen
harsopussukka mitään? Sellasesta luulis tulevan sen maun läpitte ja pippurit jää sit sinne.
Tai mikäli ei halua et pippurit on keitossa nii käytä rouhittua pippuria. - ostanut
vuosia sitten alumiinisen putkilon jossa on reikiä ja tukeva korkki. Siihen mahtuu hyvin pippurit ja laakerinlehdet. Putkilolla on pituutta noin 10 cm ja halkaisia n: 2,5 cm.
- Niksi-Piirka
sukkahousujen haarakiilasta ompelet pussukan pippureille. Suolaa sitten normaalia vähemmän keittoon!
- eiks
sukkahousun raaka-aine ole öljy? Eli en suosittelisi ruuanlaittoon.
Teepussista saa käteävästi kertakäyttöhyödykkeen. Käytetyt lehdykät pois ja ja pussin suu puuvillalangalla kiinni, kannattaa jättää sellanen pitkä naru että saa nostettua pussin pois.
Ongelmat ne on itse kullakin, mua ei kyllä yhtään häiritse kokonaiset pippurit sopassa. Laakerinlehdet ovat kalasopan koristus. - jonkun
eiks kirjoitti:
sukkahousun raaka-aine ole öljy? Eli en suosittelisi ruuanlaittoon.
Teepussista saa käteävästi kertakäyttöhyödykkeen. Käytetyt lehdykät pois ja ja pussin suu puuvillalangalla kiinni, kannattaa jättää sellanen pitkä naru että saa nostettua pussin pois.
Ongelmat ne on itse kullakin, mua ei kyllä yhtään häiritse kokonaiset pippurit sopassa. Laakerinlehdet ovat kalasopan koristus."eiks sukkahousun raaka-aine ole öljy? Eli en suosittelisi ruuanlaittoon."
tuotteet raaka-aine on öljy, ei johda automaattisesti siihen, ettei se sopisi ruoanlaittoon. Öljystä tehdään muovia ja me käytämme monenlaisia muovisia tuotteita ruoanlaitossa, kauhoista ja lastoista alkaen - ilman ongelmia. - olemassa paljonkin
jonkun kirjoitti:
"eiks sukkahousun raaka-aine ole öljy? Eli en suosittelisi ruuanlaittoon."
tuotteet raaka-aine on öljy, ei johda automaattisesti siihen, ettei se sopisi ruoanlaittoon. Öljystä tehdään muovia ja me käytämme monenlaisia muovisia tuotteita ruoanlaitossa, kauhoista ja lastoista alkaen - ilman ongelmia.muoviastioita, jotka on tarkoitettu nimenomaan ruuan säilytykseen, eli ei ihan kaikkea jossa öljy raaka-aineena olevaa soppakattilaan. Sukkahousuja en minäkään laittaisi keittoon. Puuvillaista sideharsopussukkaa voisin ajatella, tai muuta luonnon kasvikuituista pussia. Jos löytyy.
- jalkaterästä
saisi helpommin pussin ja mahdolliset mehut mukaan, kaikissa sukkiksissa ei ole kyllä sitä haarakiilaa. Tää oli ihan vitsiksi tarkoitettu, jos joku nyt ei taaskaan ymmärtänyt.
Mutta tuota, mikset käytä valmiita rouheita tai hienoksi jauhettua pippuria?
- Maaliskuun Idus
on käytössä sellainen metallinen pallo johon oikeasti kuuluisi laitaa teelehtiä. Hyvin toimii.
- ehdottaa....
tuota teejuttua.
- konsti.
Minä kökkönä tumpelona laitan ne pippurit sellaisenaan keittoon ja ongin ne lusikalla pois ennen tarjoilua. Helppoa kuin mikä.
En missään nimessä ryhtyisi keittämään soppaa, jossa muiden ainesten ohella porisee alumiinisia tai muita metallisia tavaroita.- haista
sinä paska!! pippuri on ällöttävä kun tulee sopassa suuhun!!
Itsekin nakkelen pippureita soppaan vaan ja noukin sitten teesiivilällä ylimääräiset pois pinnalta. Joskus käytän sitä teenlehtipalleroa karjalanpaistissa jos oikein niuhoja lapsivieraita tulee kylään.
- Anonyymi
haista kirjoitti:
sinä paska!! pippuri on ällöttävä kun tulee sopassa suuhun!!
Ei haittaa yhtään, nielee vaan !
- Anonyymi
Metallinen teesiivilä käy hyvin. Pippurit sinne ja kattilaan keiton sekaan kiehumaan. Kun keitto valmis, se on helppo ottaa pois, pippurit bioroskiin ja diivilä tiskikoneeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412233Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2231984- 1111538
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421265- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251088- 74999
- 63954
- 70950