Mitä valmiille kaisersalaateille on tapahtunut, kun ne ovat muuttuneet huonompaan suuntaan? Koostumus on muuttunut jotenkin paksummaksi, eikä maku ole enää samanlainen eli hyvä. Löytyisköhän joltain valmistajalta entisenlaista salaattia?
Muuttunut kaisersalaatti
3
1996
Vastaukset
Tee itse, tulee parempaa.
-kierremakaronia
-1 pss kinkkukuutioita
-1 prk kevytmajoneesia
-1 pss herne-maissi-paprikaa
-1 prk suolakurkkukuutioita
-sinappia
Keitä makaronit, lisää muut ainekset ja maun mukaan sinappia tuomaan pirteää potkua. Tätä olen moneen tilaisuuteen tehnyt ja aina on kehuttu ja pyydetty ohjetta!- pessimisti56
Koska kannattaa välttää aina tuotteita, jossa lukee kevyt. Eli toiminee parmmin kun pistää tavallista majoneesia.
- semanola
Olenkin tehnyt tuollaisella ohjeella mutta jollain extra light-majoneesilla, eikä lopputulos ole ollut onnistunut. Ajattelin että pitäisikö siihen laittaa hiukan viinietikkaa tai vastaavaa, näkyy kaupan salaateissakin olevan? Siten että saisi salaattiin sen hyvän kirpeän maun? Sinappia en tosiaan ole laittanut, ehkä se riittäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670