huippu puristin!!!

...

aivan loistavaksi puristimeksi olen havainnut noin kuukauden kokemuksella(3-4 päivänä viikossa) ikean koncis valkkaripuristimen..maksoi about 5€..siihen ei jää ns.ylimääräistä valkkaria sinne reunoille kiinni vaan kaikki puristuu ja on todella helppo puhdistaa!!!

5

9199

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusija*

      Kirjoitin tänne eilen aamupäivällä viestin, jossa kerroin, että minulla on sama puristin itsellänikin, ja että siinä on oikein hyvä hinta-laatu-suhde, ja että puristimen ergonomiakin ja myös puhdistettavuus on hyvä.

      Lähettäessäni viestiä, ohjelma väitti, että olen jo lähettänyt samansisältöisen viestin, mitä en kyllä mielestäni ollut, eikä sitä viestiä todellakaan ole vieläkään näkynyt. Tämä on siis uusi yritys ke. 4.6. klo 15:39...

      • Ehkä kone tietää, että mainoksen toisto on mainonnan perusperiaatteita.

        Minulla on sellainen puristin, jonka nimi on Victorinox. Panen valkosipulinkynnen sen lappeen alle ja lämäytän nyrkillä päälle - ja kas! valkosipuli menee ihan murskaksi, suorastaan mosoksi. Siitä se on helppo leikellä sillä Victorinoxilla vielä pienemmäksi, jos haluaa.

        Sillä pystyy sitä paitsi myös viipaloimaan sen kynnen ja myös kuorimaan, jos nahka on liian piukassa. Helppo puhdistaa eikä töhnää tule mihinkään nurkkaan kun nurkkia ei tässä tekniikan ihmeessä ole.

        Valkkarin kaadan lasiin ja juon siitä.


    • kävin

      tänään hakemassa ja totta on mitä sanot.

    • kävin

      tänään hakemassa ja totta on mitä sanot.

    • Deeptooth

      Mullakin on aivan mieletön valkosipulipuristin.

      Nimittäin veitsi!

      Kuori, asettele leikkuulaudalle, veitsi päälle lappeelleen, tiukka painallus kämmenellä ja ei muuta ku silpuksi. Tulee nesteet kivasti pintaan ja taatusti ei mene yhtään hukkaan. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2448
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1383
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1245
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe