Mielenkiintoisinta

Meidän ihmisolentojen kannalta on tietenkin itse elämän alkuperä.
Ensin (monennenko alkuräjähdyksen) jälkeen ainakin yksi välivaihe edellisenä tähtenä.

Kun se lemahti supernovana lähiavaruuteen, näistä jämistä kehittyi taas Aurinkokuntamme.
Kaikki tietämämme materia on moneen kertaan miljoonissa lämpöasteissa paistettu.

Nämä tieteen löytämät ja kehittämät teoriat tuskin koskaan kaatuvat.
Pitkistä aikakäsitteistä huolimatta Universum muuttuu jatkuvasti.
Alkuräjähdys ei syntynyt "muina paukkuina" tahansa vaan syntyi valonnopeus.
Siitä lähtien jatkuvaa räjähtävää laajenemista - ei vakionopeutena, vaan kiihtyvänä nopeutena.

Kymmenessä sekunnissa melkein 3 milj. km "uutta tonttia" lisää. On se HURRJJAA !!!!

6

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kristillisesti

      Meille kristityille on 2000 vuotta naurettu paskaisesti Aristoteleen ja muiden hengessä, koska uskomme siihen että maailmankaikkeudella oli alku ja että maailma luotiin tyhjästä. Järjenvastaista, sanoivat antiikin pakanat. Vaan kuinkas sitten kävikään. Hubblen ja Einsteinin myötä kävi selväksi, että kaikkeudella on sittenkin alkunsa ja että maailmankaikkeus syntyi tyhjästä! Ja sitä ennen oli... Luoja, Jumala.

      • jormaukko

        Mitä oli ennen tätä Jumalaa, ja miksi hän aloitti alkuräjähdyksen?

        Laatikossa ei ole sukkaa, ellei joku ole laittanut sinne sukkaa.


      • on luonut

        vain uskovaiset idiootit, tai oikeastaan se on juuri päinvastoin!

        Kaikki muu on syntynyt sattuman ja evoluution kautta!

        ps. Paskallakin on luojansa! ;o)


      • jormaukko
        on luonut kirjoitti:

        vain uskovaiset idiootit, tai oikeastaan se on juuri päinvastoin!

        Kaikki muu on syntynyt sattuman ja evoluution kautta!

        ps. Paskallakin on luojansa! ;o)

        Näiden uskovaisten ihmisten on vain pakko myöntää että elämä maapalolla on vain sattumaa, yhtä tyhmäää olisi palvoa lottomasiinaa saatuasi päävoiton 1/3000000 mahdollisuudella.

        Eli toisin sanoen AIVAN NAURETTAVAA HOMMAA.


      • jormaukko kirjoitti:

        Näiden uskovaisten ihmisten on vain pakko myöntää että elämä maapalolla on vain sattumaa, yhtä tyhmäää olisi palvoa lottomasiinaa saatuasi päävoiton 1/3000000 mahdollisuudella.

        Eli toisin sanoen AIVAN NAURETTAVAA HOMMAA.

        Yllättävän moni sitä lottomasiinaa kuitenkin palvoo.. Voiton jälkeen ja ilman voittoakin...

        Mutta kuinka paljon se "totuuden" löytäminen todella meitä hyödyttäisi?


      • jormaukko
        Azop kirjoitti:

        Yllättävän moni sitä lottomasiinaa kuitenkin palvoo.. Voiton jälkeen ja ilman voittoakin...

        Mutta kuinka paljon se "totuuden" löytäminen todella meitä hyödyttäisi?

        Tarkoitin lottovoitolla maapallon eläinkuntaa.

        Auringonpalvonnan (ei siis auringonottaminen) vielä ymmärtäsin, mutta jotain Jumalallista olentoa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe