ja luoda kivoja keskusteluja?
Niitä täällä jatkuvasti kinutaan, ja maristaan kun jonkun jutut ei ole viihdytttäviä tai sillä lailla kivoja, että vois ryhtyä oikeesti keskustelemaan.
Tekaisepa vaikka yrmiö siinä joutessas joku messevä aihe.
kenen tehtävä viihdyttää
32
1115
Vastaukset
- äölsölgkögk
Ei täällä ole jaettu kenellekään tehtäviä.
Sen sijaan palstalle on erittäin vahingollista että täällä on yksi/muutama henkilö, joka pyörittää melkoista määrää rekisteröityneitä nimimerkkejä. Leikkii välillä miestä, välillä naista, keskustellen itsensä kanssa, yrittää provosoida loukkaamalla jne.
Puskat jaksaa vielä jotenkin ymmärtää ja huumorilla ottaa, mutta nämä keinotodellisuuden itselleen luoneet ovat todella säälittäviä. Kannattaisi ostaa se kuuluisa elämä.- gek-ko
vai meinaatko että tuo "äölsölgkögk" on sun vakinimimerkki? Hoida oma nimimerkkis kuntoon ennen kuin vingut muiden nimimerkeistä.
Sä taidat saada aika paljon irti siitä, että mä keskustelen eri nikkieni kanssa. Olet ainakin seurannut puuhiani tiiviisti. Älä valita sellaisesta mistä nautit. - Papeete1
Puskien vehkeilystä on huumori ja ymmärrys kaukana. Eikä ne huumorilla mitään teekkään, vaan silkkaa ilkeyttään ja sekaisten aivojensa takia. Koskee myös niitä rekattuja jotka eivät reilusti kerro sekoiluistaan eri nikeillä. Vitun säälittävää sekopää sakkia, saunan taakse.
Ne rekatut jotka taas kertovat ja kaikki tietävät touhun, ovat asiallisia ja huumorimiehiä. - jkhlkhlkh
gek-ko kirjoitti:
vai meinaatko että tuo "äölsölgkögk" on sun vakinimimerkki? Hoida oma nimimerkkis kuntoon ennen kuin vingut muiden nimimerkeistä.
Sä taidat saada aika paljon irti siitä, että mä keskustelen eri nikkieni kanssa. Olet ainakin seurannut puuhiani tiiviisti. Älä valita sellaisesta mistä nautit.Nautin nimimerkeistäsi tasan yhtä paljon kuin valtaosa muistakin palstaa seuraavista, eli en laisinkaan.
Juuri siitä onkin kysymys että ei voi enää tietää kuka on "aito" rekattu ja kuka jonkin saman henkilön alias. Se on luonut tänne vainoharhaisen ilmapiirin ja saanut porukkaa tehokkaasti poistumaan. Sitäkö haet?
Mikset "keskustele" itsesi kanssa vaikkapa Wordissa muita häiritsemättä.
Minulla ei ole aavistustakaan montako nimimerkkiä sinulla on. Laita joku julkinen lista säännöllisin väliajoin nikeistäsi jotta voimme niitä välttää. - kjhkjhgkjh
Papeete1 kirjoitti:
Puskien vehkeilystä on huumori ja ymmärrys kaukana. Eikä ne huumorilla mitään teekkään, vaan silkkaa ilkeyttään ja sekaisten aivojensa takia. Koskee myös niitä rekattuja jotka eivät reilusti kerro sekoiluistaan eri nikeillä. Vitun säälittävää sekopää sakkia, saunan taakse.
Ne rekatut jotka taas kertovat ja kaikki tietävät touhun, ovat asiallisia ja huumorimiehiä...ihan samaa mieltä sinänsä. Tarkoitinkin sitä että sellaisten ääliöiden motiivit voi vielä jotenkin ymmärtää koska ne perustuvat pelkkään häiriköintiin.
Virtuaalitodellisuutta ja lukemattomia rekisteröityneitä sivunikkejä pyörittävää henkilöä ei voi sen sijaan aivan täysipäisenä pitää.
"reilusti kerro sekoiluistaan"
Missä on reilusti kerrottu sekoiluista? Mihin helvettiin tämä palsta tarvitsee "reilusti sekoilevia" rekattuja..? - Papeete1
jkhlkhlkh kirjoitti:
Nautin nimimerkeistäsi tasan yhtä paljon kuin valtaosa muistakin palstaa seuraavista, eli en laisinkaan.
Juuri siitä onkin kysymys että ei voi enää tietää kuka on "aito" rekattu ja kuka jonkin saman henkilön alias. Se on luonut tänne vainoharhaisen ilmapiirin ja saanut porukkaa tehokkaasti poistumaan. Sitäkö haet?
Minulla ei ole aavistustakaan montako nimimerkkiä sinulla on. Laita joku julkinen lista säännöllisin väliajoin nikeistäsi jotta voimme niitä välttää.Taatusti vähemmistöön ja Gek-kon aliakset tiedetään. Se tekee niistä parempia. Vaatii tietysti paljon aivotoiminnalta ja huumorintajulta ja sitähän ei ole kaikille suotu. Ei gekon takia tarvi vainoharhainen olla. Täällä on sellaisiakin rekattuja joilla on nikkejä joista ne ei puhu mitään ja operoivat varsinkin kaikki haukkumaviestinsä puskista.
Porukan on saanut poistumaan puskien käsittämättömät sekoilut. - kjhkjhgkjh
Papeete1 kirjoitti:
Ne rekatut jotka taas kertovat ja kaikki tietävät touhun, ovat asiallisia ja huumorimiehiä...ihan samaa mieltä sinänsä. Tarkoitinkin sitä että sellaisten ääliöiden motiivit voi vielä jotenkin ymmärtää koska ne perustuvat pelkkään häiriköintiin.
Virtuaalitodellisuutta ja lukemattomia rekisteröityneitä sivunikkejä pyörittävää henkilöä ei voi sen sijaan aivan täysipäisenä pitää.
Missä on reilusti kerrottu sekoiluista? Mihin helvettiin tämä palsta tarvitsee "reilusti sekoilevia" rekattuja..? - Papeete1
kjhkjhgkjh kirjoitti:
..ihan samaa mieltä sinänsä. Tarkoitinkin sitä että sellaisten ääliöiden motiivit voi vielä jotenkin ymmärtää koska ne perustuvat pelkkään häiriköintiin.
Missä on reilusti kerrottu sekoiluista? Mihin helvettiin tämä palsta tarvitsee "reilusti sekoilevia" rekattuja..?Voi verrata mihinkään virtuaalitodellisuuden luoneeseen. Kaikki tietää homman ja se perustuu vitsiin. Minä kun tiedän homman niin mua naurattaa aina ihan älyttömästi ne jutut.
Ei niissä ole tosiaan mitään omituista eikä kehitetty lukijoita hämäämään, vaan huumoria. Joko sitä ymmärtää tai sitten ei, mutta ei se ole todellakaan mitään virtuaalitodellisuudessa elämistä. - gek-ko
jkhlkhlkh kirjoitti:
Nautin nimimerkeistäsi tasan yhtä paljon kuin valtaosa muistakin palstaa seuraavista, eli en laisinkaan.
Minulla ei ole aavistustakaan montako nimimerkkiä sinulla on. Laita joku julkinen lista säännöllisin väliajoin nikeistäsi jotta voimme niitä välttää.onnistunu viime aikoina saamaan jotain itsehillintää sen suhteen, etten vastaile provoille pitkään.
Kyllähän mä näen, että sä oot joko aivan saatanan tyhmä, tai tahallas teet juuri nyt itse niitä asioita, joista syytät mua :-) - .,jhnfkjh
Papeete1 kirjoitti:
Taatusti vähemmistöön ja Gek-kon aliakset tiedetään. Se tekee niistä parempia. Vaatii tietysti paljon aivotoiminnalta ja huumorintajulta ja sitähän ei ole kaikille suotu. Ei gekon takia tarvi vainoharhainen olla. Täällä on sellaisiakin rekattuja joilla on nikkejä joista ne ei puhu mitään ja operoivat varsinkin kaikki haukkumaviestinsä puskista.
Porukan on saanut poistumaan puskien käsittämättömät sekoilut.Voit olla tasan tarkaan varma että kuulut itse vähemmistöön tämän asian suhteen.
Gekkon aliakset tiedetään...kerropa sitten kaikille, minä kun esimerkiksi en satu tietämään? Tuskin tietää moni muukaan, paitsi kaltaisesi ammatikseen tätä palstaa nussiva. Laita niistä nikeistä lista.
Jos joku gekkon huumoria hauskana pitää, ei ole kyllä liialla aivotoiminnalla pilattu. - gek-ko
Papeete1 kirjoitti:
Voi verrata mihinkään virtuaalitodellisuuden luoneeseen. Kaikki tietää homman ja se perustuu vitsiin. Minä kun tiedän homman niin mua naurattaa aina ihan älyttömästi ne jutut.
Ei niissä ole tosiaan mitään omituista eikä kehitetty lukijoita hämäämään, vaan huumoria. Joko sitä ymmärtää tai sitten ei, mutta ei se ole todellakaan mitään virtuaalitodellisuudessa elämistä.pätkääkään kun loin viimeisen nikkini. Vitutti aivan saatanasti ja rasittavaksi se fifi on tarkoitettukin, joten hyvä vaan jos joku fifistä kärsii :-)
Saan ällöttävää, sadismia hipovaa mielihyvää aina kun joku ääliö hermostuu fifiin. Mäkin hermostun siihen, en pysty pitkään kirjottaa fifiä kun se on niin rasittava. - mjhjhgjh
gek-ko kirjoitti:
onnistunu viime aikoina saamaan jotain itsehillintää sen suhteen, etten vastaile provoille pitkään.
Kyllähän mä näen, että sä oot joko aivan saatanan tyhmä, tai tahallas teet juuri nyt itse niitä asioita, joista syytät mua :-)Tuskinpa tarvitsee provo olla vaikka sinua kritisoisikin.
Tuskin tarvitsee olla saatanan tyhmäkään jos ei pidä siitä saastasta jota tänne suollat. Tuossa alempanahan itsekin myönsit tarkoituksella suoltavasi tänne sontaa. Kyllä se matalahko ÄO on sillä puolen monitoria. - Papeete1
.,jhnfkjh kirjoitti:
Voit olla tasan tarkaan varma että kuulut itse vähemmistöön tämän asian suhteen.
Gekkon aliakset tiedetään...kerropa sitten kaikille, minä kun esimerkiksi en satu tietämään? Tuskin tietää moni muukaan, paitsi kaltaisesi ammatikseen tätä palstaa nussiva. Laita niistä nikeistä lista.
Jos joku gekkon huumoria hauskana pitää, ei ole kyllä liialla aivotoiminnalla pilattu.ota se käpy pois perseestäsi niin alkaa naamalle nouseen hymy :)
Gek-ko
Vakuutusmies
Ryynänen
Fifi-neiti
=Kuuluvat kaikki samaan tarinaan.
Sulla taas ei ole ollenkaan minkään näköistä käsitystäkään mistään.. tosikko. Oletko ihan varma että haluat kaikkien olevan samanlaisia kuin sinä. Sitten kyllä itsarilukemat nousis pystysuoraa linjaa pitkin kohti kattoa.
Äläkä sä väitä mitään muitten tunteista tai tykkäämismääristä. Sinä et edusta ketään muuta kuin itseäsi, ja typeyyttäsi nyt kuvittelet määrien menevän niin kuin sinä haluat. Väärin. - ...
jkhlkhlkh kirjoitti:
Minulla ei ole aavistustakaan montako nimimerkkiä sinulla on. Laita joku julkinen lista säännöllisin väliajoin nikeistäsi jotta voimme niitä välttää....monia rekisteröityjä nikkejä käyttävissä muuta ongelmaa ole, kuin että jotkut heistä voivat väliin pyrkiä esittämään myös samoissakin keskusteluissa monia eriäviä näkökulmia (siis niilä monilla rekisteröidyillä nimimerkkeillään) luoden siten näennäistä ja valheellista kuvaa, että jonkun yhden kanssa olisi olemassa paljonkin samanmielisiä, vaikkei asia välttämättä todellisuudessa olisikaan niin. (Tietoista kusettamista sellainen sitten...)
En suoraan sanottuna kovin hyvin itsekään ymmärrä tota touhua ja mulla kesti aikoinaan ihan jonkin aikaa tajuta, että tällä palstalla sellaisiakin kirjoittajia on, jotka samanaikaisestikin monella rekisteröidyllä nikillä pelailee. Uusi kävijä ja kirjoittaja ei tuota tosiaan kuitenkaan voi välttämättä tietää, eikä sitä välttämättä huomaa, joten heihin joidenkin multinikkien peeloilut voi upota hyvinkin. Jos ihan aikuisen ihmisen logiikalla ajatellaan, on se ainakin aika loukkaavaakin, jos joku tietoisesti asiapitoisissa keskusteluissa pyrkii kusettamaan ja hämäämään monen rek. nikin käytöllä.
En mäkään ymmärrä, että mihin joku ihminen tarvitsee keskustelupalstalla useita eri rekisteröityneitä nimimerkkejä samanaikaisesti?:D Voihan näitä harmittomia huumorihupailijoitakin olla joukossa joo, mutta muiden monia nikkejä käyttävien mahdollisista motiiveista ei äkkiä tulis mieleen kuin keskusteluiden tietoinen sotkeminen. Kenties joku outo kyvyttömyys seisoa sanojensa takana, mistä syystä mielipiteitä on esitettävä monella rekisteröidyllä nikillä, eikä yksi riitä, vaikka rekisteröityneen ja "tietyntyyppisen" ihmisen kuvaa halutaankin itsestä välittää? Vaihtoehtoisesti jokin "keinotodellisuuden luominenkin", ehkä ? ( Siis se touhu, mitä en itse aina ihan tajua). Sanonpa vaan, että ainakaan monilla nikeillä samanaikaisesti keskusteluissa pelaavilla rekisteröityneillä ei ole mitään varaa tulla väittämään puskakirjoittajille olevansa muka jotenkin suoraselkäisempiä ja tunnstettavampia... Sehän näiden joidenkin rekattujen lempiargumentti on ollut: aina vetoamassa siihen, että miten ovat "sentään" rekisteröityneitä.
Hörhähtäneimmät multinikkeilijöistä tunnistaa aika usein siitä, että ne repeää täysin, jos tämänkaltaisesta aiheesta yhtään mitään kriittistä (tai yhtään mitään) sanoo. He saattavat myös olla syyttelemässä esimerkiksi mun kaltaisiani (en todellakaan koskaan ole rekisteröinyt itselleni yhtäkään nimimerkkiä, vaikka olen kirjoittanut palstalle säännöllisen epäsäännöllisesti kauan..) kirjoittajia samanlaisesta keskustelupalstakulttuurista, kuin mitä itse harjoittavat, vaikka käsityksensä perustuisivat puhtaasti luuloihin tai valheisiin.
Mua esimerkiks on tultu syyttelemään "tukinikkien" käytöstä. Ja vatut kun enhän minä edes ymmärrä tollasesta omituisesta terminologiasta hevon kukkua.:D ( Enkä todellakaan haluakaan ymmärtää.)
Mulla on myös varmuus, että esimerkiksi itseäni tällä keskustelupalstalla väkivaltaisimmin ahdistelleet ja pilkanneet ihmiset ovat samaisia äärimmäisellä tavalla keinotodellisuuden itselleen luoneita kirjoittajia.
-e.W - ...
... kirjoitti:
...monia rekisteröityjä nikkejä käyttävissä muuta ongelmaa ole, kuin että jotkut heistä voivat väliin pyrkiä esittämään myös samoissakin keskusteluissa monia eriäviä näkökulmia (siis niilä monilla rekisteröidyillä nimimerkkeillään) luoden siten näennäistä ja valheellista kuvaa, että jonkun yhden kanssa olisi olemassa paljonkin samanmielisiä, vaikkei asia välttämättä todellisuudessa olisikaan niin. (Tietoista kusettamista sellainen sitten...)
En suoraan sanottuna kovin hyvin itsekään ymmärrä tota touhua ja mulla kesti aikoinaan ihan jonkin aikaa tajuta, että tällä palstalla sellaisiakin kirjoittajia on, jotka samanaikaisestikin monella rekisteröidyllä nikillä pelailee. Uusi kävijä ja kirjoittaja ei tuota tosiaan kuitenkaan voi välttämättä tietää, eikä sitä välttämättä huomaa, joten heihin joidenkin multinikkien peeloilut voi upota hyvinkin. Jos ihan aikuisen ihmisen logiikalla ajatellaan, on se ainakin aika loukkaavaakin, jos joku tietoisesti asiapitoisissa keskusteluissa pyrkii kusettamaan ja hämäämään monen rek. nikin käytöllä.
En mäkään ymmärrä, että mihin joku ihminen tarvitsee keskustelupalstalla useita eri rekisteröityneitä nimimerkkejä samanaikaisesti?:D Voihan näitä harmittomia huumorihupailijoitakin olla joukossa joo, mutta muiden monia nikkejä käyttävien mahdollisista motiiveista ei äkkiä tulis mieleen kuin keskusteluiden tietoinen sotkeminen. Kenties joku outo kyvyttömyys seisoa sanojensa takana, mistä syystä mielipiteitä on esitettävä monella rekisteröidyllä nikillä, eikä yksi riitä, vaikka rekisteröityneen ja "tietyntyyppisen" ihmisen kuvaa halutaankin itsestä välittää? Vaihtoehtoisesti jokin "keinotodellisuuden luominenkin", ehkä ? ( Siis se touhu, mitä en itse aina ihan tajua). Sanonpa vaan, että ainakaan monilla nikeillä samanaikaisesti keskusteluissa pelaavilla rekisteröityneillä ei ole mitään varaa tulla väittämään puskakirjoittajille olevansa muka jotenkin suoraselkäisempiä ja tunnstettavampia... Sehän näiden joidenkin rekattujen lempiargumentti on ollut: aina vetoamassa siihen, että miten ovat "sentään" rekisteröityneitä.
Hörhähtäneimmät multinikkeilijöistä tunnistaa aika usein siitä, että ne repeää täysin, jos tämänkaltaisesta aiheesta yhtään mitään kriittistä (tai yhtään mitään) sanoo. He saattavat myös olla syyttelemässä esimerkiksi mun kaltaisiani (en todellakaan koskaan ole rekisteröinyt itselleni yhtäkään nimimerkkiä, vaikka olen kirjoittanut palstalle säännöllisen epäsäännöllisesti kauan..) kirjoittajia samanlaisesta keskustelupalstakulttuurista, kuin mitä itse harjoittavat, vaikka käsityksensä perustuisivat puhtaasti luuloihin tai valheisiin.
Mua esimerkiks on tultu syyttelemään "tukinikkien" käytöstä. Ja vatut kun enhän minä edes ymmärrä tollasesta omituisesta terminologiasta hevon kukkua.:D ( Enkä todellakaan haluakaan ymmärtää.)
Mulla on myös varmuus, että esimerkiksi itseäni tällä keskustelupalstalla väkivaltaisimmin ahdistelleet ja pilkanneet ihmiset ovat samaisia äärimmäisellä tavalla keinotodellisuuden itselleen luoneita kirjoittajia.
-e.WNiin, siis tosiaan...
Suvaitsevaisuus kannattaa tietysti kuitenkin, joten sinänsä mä kyllä peräänkuuluttaisin sitäkin.
En itse ainakaan ole kokenut, että "moninikkeilijöistä" tosiaan muuten erityistä harmia olisi, kuin tosiaan sikäli, jos todella samaisissa keskusteluketjuissa käyttävät useampaa rekisteröityä nimimerkkiään. Siinä touhussa ei mun mielestä useimmitenkaan ole erityistä järkeä ja se tosiaan on lisäksi hyvin loukkaavaa ( ainakin, jos _asiapitoisista_ keskusteluista kyse) kaikkia meitä muita sellaisia kirjoittajia kohtaan, jotka ei vastaavaa harrasteta.
Sehän on suoranaista kirjoittajien pilkkana pitämistä, jos esimerkiksi pyritään kusettamaan multinikkeilytouhusta tietämättömiä ja viattomassa luulossa olevia kirjoittajia esiintymällä muka useampana kirjoittajana samoissa ketjuissa! Se ei paitsi tod. ole ihan aikuismaista, ei myöskään tod. palvele keskustelemista MITENKÄÄN.( Aivan..no jätän sanomatta, mitä mieltä sellaisesta olen.)
Valinnanvapaus nikkien käyttöön on kuitenkin kaikilla, että ei asiassa muuten kenelläkään keskustelijalla pitäisi olla mitään erityistä mussutettavaa. Ei mulla ainakaan. Ei kaikki rek. ns. multinikkeilijät varmastikaan erityisesti häiriköidä halua.
Niistä tyypeistä en (btw, tosin) muuten haluais tietää yhtään mitään, jotka deittitouhuissaankin, (varmaan sellaisiakin on: en ainakaan tän palstan kokemusteni perusteella ihmettelisi YHTÄÄN?) pelleilee esiintymällä useampana ihmisenä.
-e.W - ...
... kirjoitti:
Niin, siis tosiaan...
Suvaitsevaisuus kannattaa tietysti kuitenkin, joten sinänsä mä kyllä peräänkuuluttaisin sitäkin.
En itse ainakaan ole kokenut, että "moninikkeilijöistä" tosiaan muuten erityistä harmia olisi, kuin tosiaan sikäli, jos todella samaisissa keskusteluketjuissa käyttävät useampaa rekisteröityä nimimerkkiään. Siinä touhussa ei mun mielestä useimmitenkaan ole erityistä järkeä ja se tosiaan on lisäksi hyvin loukkaavaa ( ainakin, jos _asiapitoisista_ keskusteluista kyse) kaikkia meitä muita sellaisia kirjoittajia kohtaan, jotka ei vastaavaa harrasteta.
Sehän on suoranaista kirjoittajien pilkkana pitämistä, jos esimerkiksi pyritään kusettamaan multinikkeilytouhusta tietämättömiä ja viattomassa luulossa olevia kirjoittajia esiintymällä muka useampana kirjoittajana samoissa ketjuissa! Se ei paitsi tod. ole ihan aikuismaista, ei myöskään tod. palvele keskustelemista MITENKÄÄN.( Aivan..no jätän sanomatta, mitä mieltä sellaisesta olen.)
Valinnanvapaus nikkien käyttöön on kuitenkin kaikilla, että ei asiassa muuten kenelläkään keskustelijalla pitäisi olla mitään erityistä mussutettavaa. Ei mulla ainakaan. Ei kaikki rek. ns. multinikkeilijät varmastikaan erityisesti häiriköidä halua.
Niistä tyypeistä en (btw, tosin) muuten haluais tietää yhtään mitään, jotka deittitouhuissaankin, (varmaan sellaisiakin on: en ainakaan tän palstan kokemusteni perusteella ihmettelisi YHTÄÄN?) pelleilee esiintymällä useampana ihmisenä.
-e.WAnteeksi, jos joku ei satu olemaan tätä palstaa enemmän lukeva.
Teinix-kieltä on tällä palstalla pakko ainakin jossakin määrin usein käyttää käyttää tullakseen ymmärretyksi. *punastuu*
-e.W
gek-ko, sinä tiedät varsin hyvin että vain allekirjoittanut ja hänen netti-sisarensa pystyvät kirjoittamaan sekä älykkäästi että viihdyttävästi samaan aikaan.
"Muiden jutut ovat pakkopullaa"
MarttyyriMallari-TTt- gek-ko
Odotan juuri tällaisia vastauksia.
"Hyvä Martsa!"
t: g - tämäkin.
gek-ko kirjoitti:
Odotan juuri tällaisia vastauksia.
"Hyvä Martsa!"
t: gkenties sivupersooniesi keskustelua vai onko teitä ihan kaksin kappalein samoissa harrastuksissa?
- gek-ko
tämäkin. kirjoitti:
kenties sivupersooniesi keskustelua vai onko teitä ihan kaksin kappalein samoissa harrastuksissa?
ennen kuin olet kertonut mitkä kaikki postaukset suomi 24:ssa ovat sinun. Mehän emme tiedä sinusta mitään, koska sinun nimimerkkisi "tämäkin." vaikuttaa uudelta ja vaihdat sen kuitenkin.
Vittuako sä koko ajan vaihdat nikkiäs. Mä haluan tietää onko sua yks vai kaks vai viis vai tuhat. - kjhkjh
gek-ko kirjoitti:
ennen kuin olet kertonut mitkä kaikki postaukset suomi 24:ssa ovat sinun. Mehän emme tiedä sinusta mitään, koska sinun nimimerkkisi "tämäkin." vaikuttaa uudelta ja vaihdat sen kuitenkin.
Vittuako sä koko ajan vaihdat nikkiäs. Mä haluan tietää onko sua yks vai kaks vai viis vai tuhat.Etköhän todellisuudessa aika tarkasti ymmärtänyt mikä pointtini oli.
- Papeete1
Olen itsekkin pohtinut saadessani aina kuraa silmille jokaisesta aloituksestani. Eipä niitä multa paljoa irtoakkaan kun en "uskalla" mistään tehdä aloitusta. Ideoita, mukamas oikein aiheestakin, tulee kyllä ainakin kerran päivässä, mutta ei huvita laittaa niitä.
Mua ei ainakaan aloitusten "taso" haittaa yhtään ellei ne ole tosiaan nikkien haukkumisia.
Porukka tosiaan haukkuu joka vitun aloitusta ja samaan hengenvetoon kaikki kun ei tule aloituksia yms. Koittais nyt perkele jo päättää että tehdäänkö niitä aloituksia vai ei. Sitten vielä, jotta homma ei mene liian helpoksi, niin osa pitää aloitusta hyvänä ja osan mielestä aloittaja pitäisi ampua kun se ei osaa tehdä hyviä aloituksia. Grrrr.. vittusaatana..
Sitten kun aletaan keskusteleen, tulee joku vitun peikko tai muu provo vittuileen sinne vieden halut siitäkin keskustelusta.
Valittajat voisi väkertää niitä vitun aloituksiaan, kyllä mä kanssa sitten arvostelen.
Ps. Minä tykkään ainakin ihan sikana sun aloituksistasi, myös puolisosi vakuutusmiehen kärsimykset ovat mahtavia. Varsinkin ne oppitunnit on aivan ylivetoja. Oos-taa-kaaa mak-kaa-raa... (toi alkaa vieläkin soimaan päässä aina välillä)
RUVETKAA VITUN INISIJÄT VÄKERTÄÄN NIITÄ LOISTAVIA ALOITUKSIA ITSE KUN KERRAN TIEDÄTTE JA OSAATTE!!!!- gek-ko
vaan haukkuja mun aloituksista, ja oon tässä kevään mittaan ajatellu että mitä vittua mä sit niitä oikeesti tekemään.
Niin mä oon sitte päätyny tekemään vaan huonoja provoalotuksia ja vittuilualoituksia ja syytäny tänne kaikkee paskaa. Kyllä mä sen tiedän että tääkin alotus on paskaa, ja on tarkotuskin. - Papeete1
gek-ko kirjoitti:
vaan haukkuja mun aloituksista, ja oon tässä kevään mittaan ajatellu että mitä vittua mä sit niitä oikeesti tekemään.
Niin mä oon sitte päätyny tekemään vaan huonoja provoalotuksia ja vittuilualoituksia ja syytäny tänne kaikkee paskaa. Kyllä mä sen tiedän että tääkin alotus on paskaa, ja on tarkotuskin.Nää saakutit on niin tyypillisiä suomalaisia että oksat pois. Jos tekee aloituksia, niin ei ole hyvä. Jos taas ei tehdä aloituksia, niin taas mennään metsään. Sitten tulee aloituksia mihin rekatut on hukkunut ja miksei tehdä aloituksia.. Aaaaargh, kyllä ihan oikeassa paikassa porukka on logiikkaansa hiomassa. Vieläkö ne onnistuis siinä, niin olis pirun hyvä.
Aina pitää muistaa ne onnettomat jotka eivät edes välttämättä lue aloitusta kirjoittaessaan jonkun negatiivisen viestin, koska kirjoittana on joku hänen inhokki. Tai sitten se on päättänyt sinä päivänä laittaa joka toiseen aloitukseen haukkumista koska sillä on paha päivä (isot pojat kiusii), ja oma alotus sattui just hollille.
Ilman aloituksia kuolis palsta. Noille saatanan vinkuintiaaneillekkin tulis itku simmuun, kun ei olis ketään johon purkaa pahaa mieltään.
Näistä aloituksista täällä kanssa kitistään säännöllisin väli ajoin, eikä mikään muutu kun ei kitisijätkään tee aloituksia. On aina helpompi haukkua muita :)
Tää aloitus on erittäin hyvä. Tässä saadaan nyt sitten keskustella niistä hyvistä aloituksista ja antaa vinkkejä inisijöille, että arvon valittajat on hyviä ja väkertävät sitten itsekkin niitä erinomaisia aloituksia pelkän valittamisen sijaan. - gek-ko
Papeete1 kirjoitti:
Nää saakutit on niin tyypillisiä suomalaisia että oksat pois. Jos tekee aloituksia, niin ei ole hyvä. Jos taas ei tehdä aloituksia, niin taas mennään metsään. Sitten tulee aloituksia mihin rekatut on hukkunut ja miksei tehdä aloituksia.. Aaaaargh, kyllä ihan oikeassa paikassa porukka on logiikkaansa hiomassa. Vieläkö ne onnistuis siinä, niin olis pirun hyvä.
Aina pitää muistaa ne onnettomat jotka eivät edes välttämättä lue aloitusta kirjoittaessaan jonkun negatiivisen viestin, koska kirjoittana on joku hänen inhokki. Tai sitten se on päättänyt sinä päivänä laittaa joka toiseen aloitukseen haukkumista koska sillä on paha päivä (isot pojat kiusii), ja oma alotus sattui just hollille.
Ilman aloituksia kuolis palsta. Noille saatanan vinkuintiaaneillekkin tulis itku simmuun, kun ei olis ketään johon purkaa pahaa mieltään.
Näistä aloituksista täällä kanssa kitistään säännöllisin väli ajoin, eikä mikään muutu kun ei kitisijätkään tee aloituksia. On aina helpompi haukkua muita :)
Tää aloitus on erittäin hyvä. Tässä saadaan nyt sitten keskustella niistä hyvistä aloituksista ja antaa vinkkejä inisijöille, että arvon valittajat on hyviä ja väkertävät sitten itsekkin niitä erinomaisia aloituksia pelkän valittamisen sijaan.niitä ideoita on tullu. Pitääkö taas vääntää rautalangasta? Viittisiksä käydä tekemässä sellasen... mikä sen nimi on, riihi, ideariihialoituksen että mikä olis hyvä aloitus :D
Saisivat ujommat sinne sitten näpytellä että mistä asiasta haluaisivat keskustella. Ehkä yrmiökin saisi kakaistua, että mitä siellä mielessä liikkuu.
Yrmiö voi tehdä aloituksen herneestä.
Tosin moni vaan lukee tätä ja haluu että häntä viihdytetään. Sit kun ei oo hyvää meininkiä niin alkaa se nurina.
- *bouriing*
Luuletko siis että sinun tehtäväsi on viihdyttää?
Mihin tarvitset näitä loputtomia inkarnaatioitasi?
Saatko niistä nautintoa? Pidätkö niitä hauskana? Mikä tarve sinulla niihin on?- gek-ko
mutta moni luulee.
Miten noi kysymykset liittyy tähän? Laita ne mun sähkisosoitteen [email protected], niin voidaan keskustella mun loputtomista inkarnaatioista.
- Huru-ukko
Hyviä keskuteluja syntyy jos on syntyäkseen.
1. sivulla on tälläkin hetkellä ihan hyviä avauksia. Kyllä niistä keskustelua saa aikaiseksi, jos porukat on oikealla mielenlaadulla liikkeellä.- gek-ko
Ennen vanhaan kun täällä oli parempi meininki, porukka sai aikaan keskustelua paskastakin aloituksesta.
Idea oli hyvin yksinkertainen. Vastattiin vain huonoon aloitukseen jollain sellaisella postauksella, joka sisälsi aineksia hyvään keskusteluun!
- tulossa.
Susta on kovaa vauhtia tulossa yhtä ärsyttävä vatipää kuin tuosta marttyyri mallaristakin. Yrmiö on ihan oikeessa sun suhteen. Lopeta se itkeminen ja valittaminen kun joku nyt nosti kissan pöydälle.
- gek-ko
pelkkä provo.
- ei ole kenenkään
tehtävä mutta eikö kaikkien jotka tänne kirjoittavat vastuulla ole että keskustelut pysyvät asiallisina?
Joo, ihan turhaa tämä on mutta kun satuit kysymään niin ajattelin vastata...
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2883523BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62415Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2552219- 682089
- 761754
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3511393MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/271195- 651089
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko241084Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola1821080