ihastus onkin samaa sukua..

vänkyrä-nainen

Onko kellekään käynyt niin et ihastuu ensin johonkin ja etenee vaikka treffailuasteelle ja sit tuleekin ilmi, et toinen kuuluukin samaan sukuun?

Mun kaverille kävi joskus niin:)

Olis aika hirveetä jos ihan tosissaan olis laittanut tunteet peliin ja sit selviäis tommonen. Vaikka eikai se nyt haittais varmaan suurinta osaa, jos vaan tarpeeksi kaukasta sukua olisivat....

23

709

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen herkumpi

Asia olis kiva saada selville vasta sitten kun ois jo kärkeä kastanut siskopuoleen :)

• vänkyrä-nainen

hullu
        :D

• eikö
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

hullu
        :D

olekin kiihottava ajatus?

Toivottavasti vänkyrä on edes pikkuserkku mulle :)

• vänkyrä-nainen
        eikö kirjoitti:

olekin kiihottava ajatus?

Toivottavasti vänkyrä on edes pikkuserkku mulle :)

ei voi tietää kunnen ees ite tiedä tai tunne heitä :D

• jotain tuollaista voi tapahtua vain maaseudulla.

"Ja he eivät ilmeisesti välitä siitä"

MarttyyriMallari-TTt

• vänkyrä-nainen

Mutta kun tapahtui ihan oikeessa kaupungissa, aika isossakin kaupungissa.

Maailma on pieni, piirit sitäkin pienemmät :D

• sirpamaikkarilta

Mitenköhän kaukasta sukua pitäs olla että ei alkais ahistaa. En ainakaan mitää pikkuserkkuja tapailis.

Pitääkö tässä nyt alkaa tosiaan kattelemaan sitä ulkoamaalaista miestä. Nyt iskee se vainoharhasuus tässäki asiassa.

• vänkyrä-nainen

Mä en tiedä ees kaikkia serkkujani, tunnen heistä 10 ja viis tiedän vaan nimeltä. Mut onneks ees nimeltä;D Pikkuserkkujakin mulla on mut heitä en tiedä ketään ees nimeltä... Mut luotan siihen et aina ois jollain lailla tullut ilmi.:D

Pikkuserkutkin taitais olla liian läheisiä varmaan... Tai no riippuu tilanteesta..mutta sitä kaukaisemmat olis varmaan jo ihan ok.:)

• sirpamaikkarilta

Mä en tiedä ees kaikkia serkkujani, tunnen heistä 10 ja viis tiedän vaan nimeltä. Mut onneks ees nimeltä;D Pikkuserkkujakin mulla on mut heitä en tiedä ketään ees nimeltä... Mut luotan siihen et aina ois jollain lailla tullut ilmi.:D

Pikkuserkutkin taitais olla liian läheisiä varmaan... Tai no riippuu tilanteesta..mutta sitä kaukaisemmat olis varmaan jo ihan ok.:)

tiiän kaikki. Mutta pikkuserkkuja alkaa olemaan jo sen verran että en kaikkia tunnistais. Täytynee vaan kaikki kuulustella sitte sopivilta miehiltä.

Mikä on muuten kaukasempi ku pikkuserkku? En oo ikinä edes ajatellu asiaa.

Perkeleen Turkki!!!

• kisa-
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

tiiän kaikki. Mutta pikkuserkkuja alkaa olemaan jo sen verran että en kaikkia tunnistais. Täytynee vaan kaikki kuulustella sitte sopivilta miehiltä.

Perkeleen Turkki!!!

tunnelma paikanpäällä?

Mulla on serkku joka on oman pikkuserkkunsa kanssa naimisissa.

• vänkyrä-nainen

Perkeleen Turkki!!!

puolelta ei sukulaisuhteet kulje ikäerosta johtuen välttämättä samaa tahtia. Naisen puolella voidaan olla vaikka serkuissa niin toisella puolella ollaan jo pikkuserkussa, eli miehen äiti voi olla vaikka naisen serkku. Se on kaukaisempaa sukua.

• sirpamaikkarilta
        kisa- kirjoitti:

tunnelma paikanpäällä?

sveitsiläisten puolesta. Ja nukuttamaan käy. Liian vähän Pepsi Maxia.

Onko se sunki pikkuserkku?

• vänkyrä-nainen
        kisa- kirjoitti:

tunnelma paikanpäällä?

pikkuserkku? :)

• sirpamaikkarilta

puolelta ei sukulaisuhteet kulje ikäerosta johtuen välttämättä samaa tahtia. Naisen puolella voidaan olla vaikka serkuissa niin toisella puolella ollaan jo pikkuserkussa, eli miehen äiti voi olla vaikka naisen serkku. Se on kaukaisempaa sukua.

vähä tyhmästi. Kun meinasin että mitä ne on nimeltään. Vaikka pikkuserkun serkku.

Toisaalta jos liikaa alkaa asiaa miettimään niin taitaa mennä enemmän vaan sekasin. Ja kohta luulen olevani kaikkien kanssa sukua.

• ne on

sveitsiläisten puolesta. Ja nukuttamaan käy. Liian vähän Pepsi Maxia.

Onko se sunki pikkuserkku?

eri kautta sukua keskenään.

Kahdella lapsella neljästä on geeneissä häikkää. Suomeksi sanottuna heillä on kaksi kehitysvammaista lasta.

Sellaista se on meillä Suomessa. Perinnöllisten sairauksien luvattu maa.

• vänkyrä-nainen

vähä tyhmästi. Kun meinasin että mitä ne on nimeltään. Vaikka pikkuserkun serkku.

Toisaalta jos liikaa alkaa asiaa miettimään niin taitaa mennä enemmän vaan sekasin. Ja kohta luulen olevani kaikkien kanssa sukua.

nimiä oo...pikkupikkuserkuista en ainakaan oo kuullut puhuttavan:D

Turha kai stressata. Ei kai se tosirakkaus johonkin pikkuserkkuuteen luulisi kaatuvan. Tai pikupikkuserkkuuteen:)

• sirpamaikkarilta
        ne on kirjoitti:

eri kautta sukua keskenään.

Kahdella lapsella neljästä on geeneissä häikkää. Suomeksi sanottuna heillä on kaksi kehitysvammaista lasta.

Sellaista se on meillä Suomessa. Perinnöllisten sairauksien luvattu maa.

ne norjalaiset olla tarpeeks kaukasta sukua? Tai edes pohjosempana Suomessa? ;D

Norjalaisia... Nyt mulla valuu samalla tavalla kuola ku Homerilla kun se miettii syömistä. =D

Mutta nukkumaan on mentävä. On se tämä täti-ihmisen elämä sellasta. Piti parivuotiaan tytön kanssa leikkiä muutama tunti, niin voimat meni.

• sirpamaikkarilta

nimiä oo...pikkupikkuserkuista en ainakaan oo kuullut puhuttavan:D

Turha kai stressata. Ei kai se tosirakkaus johonkin pikkuserkkuuteen luulisi kaatuvan. Tai pikupikkuserkkuuteen:)

stressaamista jo muutenkin. Ei joo, parane enää pikkupikkuserkkuja stressata.

• mieleen, jotta tota noin.

Siis tämä:

Mies menee antamaan spermapankkiin spermaa

nainen A ja B saavat saman miehen spermasta lapsen.
      Toinen tyttö toinen poika

Vuosien päästä näm kohtaavat ja menevät naimisiin.
      Mitä sanoo rikoslaki sisarpuolien litosta?

Mutta jos ajatellaan näin:

Yhden miehen luovutamaa spermaa käytetään vaih yhteen naiseen, niin kysymys:

Sperman luovuttaja siittää naisen, ei saman mitä keinohedelmöitetty.
      Keinohedelmöitetyn naisen lapsi aikanaan tapaa spermanluovuttajan lapsen ja menevät naimisiin.
      Kysymyksen jo tiedättekin.

Pikkuserkut saavat ainakin mennä keskenään naimisiin.

Ei minulle ole niin käynyt, olen kuullut ei niinkään faktatiedon, että vanhemmat eronneet ja isä tuottanut uuden lapsen uuden naisensa kanssa.
      Lapset sitten tavanneet toisensa ja menneet avioon.

Myöhemminkun ovat naimisissa ja saaneet lapsia, oveen kolkuttanut poliisi ja hakee kuulusteluihin, koska kyse on sisarpuolista.

• vänkyrä-nainen

Alan just tästä nimenomaisesta hetkestä vastustamaan keinohedelmoitystä julkisesti. Oon silti aiemminkin jo vastustanut. Adoptiolapsia saa ja parempi antaakin koti heille, kuin teettää uusia.

• vänkyrä-nainen

taas vois mennäkin hyvin. Sehän nyt ei oo sit enää sukuakaan...

Toisaalta parempi et ihan omat suvut, ni naimisinmenon yhteydessä sais ihan ihkauusia sukulaisia, ettei kaikki olis niitä samoja vanhoja tuttuja :D

• Papeete1

Pitäisi haitata jos kaukainen on. Serkutkin saa mennä naimisiin (en suosittele toim.huom).

Mulle ei ole käynyt sillain vaikka miehen isästä pitäis varmaan olla tosi kiinnostunut. Meikän isä kun on ollut ilmeisesti varsinainen häntäheikki ja lehtolapsia voi olla siellä ja täällä :)

• vänkyrä-nainen

Ne on ne jotkut miehet kyl niin vekkuleita kun ne on joka paikkaan sitä häntäänsä huiskimassa :D
        Menee aika jännittäväks kaikkien muidenkin elämä sen oman elämänsä lisäksi...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      31
      3060
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1626
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      129
      1484
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1345
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      90
      1247
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      26
      1119
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      54
      1028
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      971
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      231
      969
    10. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      125
      950
    Aihe