Paninin kalorit?

html

Heip!

Olen etsiskellyt paninin kaloreita vaikka mistä, mutta ei tunnu löytyvän. Tietääkö joku?

9

8811

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aöolsd

      Pikkasen on kuuleppas sellanen epäilys, että saattaa hiukan riippua paninista; sen patongista, koosta, täytteestä ja valmistajasta...

      • html

        Nyt puhun siis siitä "virallisesta" paninista jota myydään joka paikassa...Semmonen paperipussi jossa poseeraa ranskalainen ukko. Mutta siis jos se on niin vaikeaa niin annetaan olla.


      • äöolsd
        html kirjoitti:

        Nyt puhun siis siitä "virallisesta" paninista jota myydään joka paikassa...Semmonen paperipussi jossa poseeraa ranskalainen ukko. Mutta siis jos se on niin vaikeaa niin annetaan olla.

        Edelleen se riippuu siitä patongista ja täytteestä. Niitä kun on eri sorttisia. Ihan juuri noita panineita, mistä kysyit.


      • yksi laihduttaja
        html kirjoitti:

        Nyt puhun siis siitä "virallisesta" paninista jota myydään joka paikassa...Semmonen paperipussi jossa poseeraa ranskalainen ukko. Mutta siis jos se on niin vaikeaa niin annetaan olla.

        Yhdessä paninissa on 594 kcal (mozzarellatäyte) - 702 kcal (pepperonitäyte). Muilla täytteillä paninien kalorit ovat noiden väliltä. Paninissahan on aika paljon juustoa, siksi noin suuret kalorimäärät. Tiedot löysin kalorilaskuri.fi -sivuilta.


      • html
        yksi laihduttaja kirjoitti:

        Yhdessä paninissa on 594 kcal (mozzarellatäyte) - 702 kcal (pepperonitäyte). Muilla täytteillä paninien kalorit ovat noiden väliltä. Paninissahan on aika paljon juustoa, siksi noin suuret kalorimäärät. Tiedot löysin kalorilaskuri.fi -sivuilta.

        Kiitos erittäin asiallisesta vastauksesta!


      • Mies-25
        yksi laihduttaja kirjoitti:

        Yhdessä paninissa on 594 kcal (mozzarellatäyte) - 702 kcal (pepperonitäyte). Muilla täytteillä paninien kalorit ovat noiden väliltä. Paninissahan on aika paljon juustoa, siksi noin suuret kalorimäärät. Tiedot löysin kalorilaskuri.fi -sivuilta.

        Olisin veikannut Paninin kilokaloreiksi n. 400, koska kyllähän sen nyt näkee jo kauas ettei se mitään terveysruokaa ole. Mutta että jopa 700 kcal. Kaikenlisäksi noitakin kiskoo äkkiä kolme peräkkäin jos nälkäänsä lähtee niitä syömään, joten eipä sitä sitten muuta tarvitsisi päivän aikana syödäkään.


    • tosissasi

      laihdutat, unohdat paninit ja hampurilaiset.
      Unohda kaikki valmisruuat ja teet itse ruokasi.

      • Valmisruokien ystävä

        Teen ruokaa itse ehkä kerran kuussa jos sitäkään. Muuten elän täysin valmisruoilla. Mikroa käytän joka päivä, tavallista uunia kerran pari vuodessa.

        Laihduttanut olen sattumalta juuri tänään tasan viisi kuukautta. Tulos -15,8 kg.

        Että sillain niiden valmisruokien pahuuden kanssa. Niitäkin kun on katsos erilaisia!


    • hubahub

      Snackyn Hamppareilla vasta nälkä lähtee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe