olen työpaikallani huomannut että yksi työ kaverini mustamaalaa mua selkäni takana jo jonkun aikaa.ja tässä ei ole mistään vainoharhaisuudesta kyse kun hän on jo muutaman kerran jäänyt kiinni,mutta olen aika ujo ja hiljainen enkä ole tiennyt kuinka tulisi toimia tässä tilanteessa.olen mennyt kai jotenkin hämilleni siitä.hän käyttäytyy työ asioissa ihan ystävällisesti,mutta tässä muutamia esimerkkejä kuinka hän toimii selkäni takana.olemme menossa syömään työpaikalla porukalla ruokalaan ja tämä kaveri tulee perässäni ruoka jonossa ja juttelee kavereilleen."kuinka joku työ asia mennyt ihan vituiks",ja sanoo että "tässä" on syy siihen ja samalla vahingossa katson taakseni ja huomaan kuinka hän osoittaa sormellaan minua.luullen tietysti että en huomaa tätä tapahtumaa.toinen esimerkki:olemme menossa työpaikkamme tupakointi tilaan porukalla ja hän yleensä istuu viereeni.hän nojaa tuolin selkänojaan sen verran reilusti että menenetän ns.katse yhteyden kunnes huomaan että muut työkaverini nauravat hieman vaivaantuneena,ja samalla katson tätä vieressä istuvaa kaveria,niin hän ilmeisesti matkii ilmeitäni ,kun se naaman vääntely loppuu samantien.tässä pari esimerkkiä ja onhan niitä muita vaikka kuinka paljon mutta en jaksa niitä tähän nyt kirjoittaa.mut oon kyl huomannut et tää sama kaveri on joskus aikoinaan tehnyt pilaa muistakin työkavereistaan.on tullut vaan nyt viime aikoina mieleen että olenko liian ankara jos nostan niin sanotusti kissan pöydälle jossain tauolla joskus,kun sattuu että hän alkaa väänteleen taas naamaansa ja ympärillä istuu ,vaikka näitä muita kavereita kenestä hän on tehnyt pilkkaa joskus."jos sanon vaikka matkitko tuota kakea välillä kun olet niin hyvä siinä".tietysti tämän "kaken" kuullen,jos teillä jollain on vaastaavia kokemuksia työpaikollannne ja olette selvinneet niistä.niin olisin todella kiitollinen jos kertoisitte miten olette toimineet
kuinka mun tulis
3
520
Vastaukset
Tuontyyppistähän sekin monasti on.
- henkistä
piinaa,ja tämä kaveri on kouliintunut tekemään sitä.Hän hakee kai kaikkein heikoimman osapuolen uhrikseen ja kokemattomamman? Ei tuollaisia Sirkuspellejä oikein tarvita työpaikoilla temppuilemaan toisten kustannuksella.Asia olisi kai lähimmän esimiehen? Ellei hän näe tarpeelliseksi,on siellä varmaan muitakin tahoja?Tuo haittaa kuitenkin työtäsi,ja jos tuon pellen häirintä on tärkeämpää kuin työrauhasi,on se sitten sensortin työmaa,että parempikin voisi olla?Jotkut tuollaiset tyypit hakevat suosiota näin työkavereiltaan kasvattaakseen itsettuntoa? Ovat usein myös melko ristiriitaisia ja heikkoja sisältään.Kateus voi olla myös syynä,ulkoisin tms. perustein.Hän kokee sinut paremmaksi,ja yrittää syödä sinua ärsyttämällä sinut riehumaan jne.Ei katujen kakarat,joihin ei laki ole koskaan ulottunut,aikustu niin nopeaan ihmisten tavoille.Mutta silloin heillä on jo enemmän velvoitteita lakiinnähden.Pellejä on aina pidetty hauskoina miehinä,kun ei pilkka ole osunut omaan nilkkaan itsekkullakin.
Ole piittaamatta tai räsähdä kaikkien kuullen oikein kunnolla niin että hän nolostuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514