kuinka mun tulis

toimia

olen työpaikallani huomannut että yksi työ kaverini mustamaalaa mua selkäni takana jo jonkun aikaa.ja tässä ei ole mistään vainoharhaisuudesta kyse kun hän on jo muutaman kerran jäänyt kiinni,mutta olen aika ujo ja hiljainen enkä ole tiennyt kuinka tulisi toimia tässä tilanteessa.olen mennyt kai jotenkin hämilleni siitä.hän käyttäytyy työ asioissa ihan ystävällisesti,mutta tässä muutamia esimerkkejä kuinka hän toimii selkäni takana.olemme menossa syömään työpaikalla porukalla ruokalaan ja tämä kaveri tulee perässäni ruoka jonossa ja juttelee kavereilleen."kuinka joku työ asia mennyt ihan vituiks",ja sanoo että "tässä" on syy siihen ja samalla vahingossa katson taakseni ja huomaan kuinka hän osoittaa sormellaan minua.luullen tietysti että en huomaa tätä tapahtumaa.toinen esimerkki:olemme menossa työpaikkamme tupakointi tilaan porukalla ja hän yleensä istuu viereeni.hän nojaa tuolin selkänojaan sen verran reilusti että menenetän ns.katse yhteyden kunnes huomaan että muut työkaverini nauravat hieman vaivaantuneena,ja samalla katson tätä vieressä istuvaa kaveria,niin hän ilmeisesti matkii ilmeitäni ,kun se naaman vääntely loppuu samantien.tässä pari esimerkkiä ja onhan niitä muita vaikka kuinka paljon mutta en jaksa niitä tähän nyt kirjoittaa.mut oon kyl huomannut et tää sama kaveri on joskus aikoinaan tehnyt pilaa muistakin työkavereistaan.on tullut vaan nyt viime aikoina mieleen että olenko liian ankara jos nostan niin sanotusti kissan pöydälle jossain tauolla joskus,kun sattuu että hän alkaa väänteleen taas naamaansa ja ympärillä istuu ,vaikka näitä muita kavereita kenestä hän on tehnyt pilkkaa joskus."jos sanon vaikka matkitko tuota kakea välillä kun olet niin hyvä siinä".tietysti tämän "kaken" kuullen,jos teillä jollain on vaastaavia kokemuksia työpaikollannne ja olette selvinneet niistä.niin olisin todella kiitollinen jos kertoisitte miten olette toimineet

3

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuontyyppistähän sekin monasti on.

• henkistä

piinaa,ja tämä kaveri on kouliintunut tekemään sitä.Hän hakee kai kaikkein heikoimman osapuolen uhrikseen ja kokemattomamman? Ei tuollaisia Sirkuspellejä oikein tarvita työpaikoilla temppuilemaan toisten kustannuksella.Asia olisi kai lähimmän esimiehen? Ellei hän näe tarpeelliseksi,on siellä varmaan muitakin tahoja?Tuo haittaa kuitenkin työtäsi,ja jos tuon pellen häirintä on tärkeämpää kuin työrauhasi,on se sitten sensortin työmaa,että parempikin voisi olla?Jotkut tuollaiset tyypit hakevat suosiota näin työkavereiltaan kasvattaakseen itsettuntoa? Ovat usein myös melko ristiriitaisia ja heikkoja sisältään.Kateus voi olla myös syynä,ulkoisin tms. perustein.Hän kokee sinut paremmaksi,ja yrittää syödä sinua ärsyttämällä sinut riehumaan jne.Ei katujen kakarat,joihin ei laki ole koskaan ulottunut,aikustu niin nopeaan ihmisten tavoille.Mutta silloin heillä on jo enemmän velvoitteita lakiinnähden.Pellejä on aina pidetty hauskoina miehinä,kun ei pilkka ole osunut omaan nilkkaan itsekkullakin.

• Ole piittaamatta tai räsähdä kaikkien kuullen oikein kunnolla niin että hän nolostuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7455
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3967
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3510
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      2793
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2652
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      43
      2465
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2391
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2279
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2218
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1962
    Aihe