Mikä pakko

teenripeästi työni

on täpö täydessä kahvilassa kärrätä paskasia tarjottimia myyntitiskille?

Kyllä me työntekijät yritetään hakea ne likaiset astiat mahdollisimman ripeästi pois pöydistä mutta meitä ei voi olla niin paljon, että jokaisen 50 pöydän vieressä seisoisi asiakaspalvelija vain odottamassa milloin saa astiat korjata pois. ( tai voishan sitä olla, mutta ei Suomen hintatasoisessa maassa...)

Jos armon asiakaan hermot eivät kestä niitä paskasia astioita, niin sen sijaan että tosiaan yrittäisitte tyrkkiä niitä myyntitiskille, veisitte ne astianpalautuskärryyn.Mikäli siis haluatte auttaa työntekijöitä...?

Nyt on turistisesonki, kaikki paikat pursuavat asiakkaita ja vaikka on täysi miehitys, niin ymmärtänette varmaan, että nyt vaan joutuu jonottamaan ja kestämään muitakin asiakkaita.

Lisäksi olemme tarjonneet nuorille kesätyöpaikkoja, he ovat vasta aloittaneet joten kaikki ei aina suju niinkuin rasvattua.

Aina ihmetellyt sitä, että varmasti näette kuinka me tsempataan töissä kiireaikaan ja silti joihinkin iskee kukkoiluhalu juuri silloin, ollaan niin elvistä sen 2 € ostoksen kanssa.

Asiakaspalvelu on vuorovaikutusta. Mielellämme teitä palvelemme ja yritämme lepohetkestämme tehdä mahdollisimman nautittavan. Toivoisin asiakkailta myös asiallista käytöstä työtä tekevää kohtaan niin kaikilla, myös sillä työtätekevällä on parempi mieli.

7

874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näitä

      väärän ammatinvalinnan tehneitä. Et sovi palvelualalle. Et ole palveluhenkinen. Meitä eivät kiinnosta sinun murheesi tipan vertaa. Me emme halua edes käydä paikoissa, joissa on sinun kaltaista henkilökuntaa. Me menemme muualle, ja sinun työpaikkasi menee nurin.

      • teentyöni ripeästi

        2 € euron laskun tehneitä elviksiä.
        Pitäähän sinunkin jossain päteä, niin miksi ei sitten esim. kahvilassa.

        Hassua, esim. venäläiset asiakkaat jotka todella ostavat paljon ja hinnoista välittämättä ovat hyväkäytöksisiä ja miellyttäviä palvella.

        Asiakaspalvelu ei ole matelemista toisen ihmisen edessä eikä se ole olemista toisen traumojen kohteenakaan. Mutta mitäpä sinä oikeasti edes korkeatasoisesta palvelusta tietäisitkään.


      • tekesi
        teentyöni ripeästi kirjoitti:

        2 € euron laskun tehneitä elviksiä.
        Pitäähän sinunkin jossain päteä, niin miksi ei sitten esim. kahvilassa.

        Hassua, esim. venäläiset asiakkaat jotka todella ostavat paljon ja hinnoista välittämättä ovat hyväkäytöksisiä ja miellyttäviä palvella.

        Asiakaspalvelu ei ole matelemista toisen ihmisen edessä eikä se ole olemista toisen traumojen kohteenakaan. Mutta mitäpä sinä oikeasti edes korkeatasoisesta palvelusta tietäisitkään.

        ripeästi työnsä ei ongelmia tulisikaan. Joskus vain tuntuu että nämä "Englannin kuningattaren pikkuserkut" ovat niin "ammattitaitoisia" ja ylpeitä, että eivät ymmärrä sitä että se on se 2€ asiakaskin asiakas.
        Jos sinne tiskin taakse on itsensä vetänyt pitäisi tajuta, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.


      • teentyöni ripeästi
        tekesi kirjoitti:

        ripeästi työnsä ei ongelmia tulisikaan. Joskus vain tuntuu että nämä "Englannin kuningattaren pikkuserkut" ovat niin "ammattitaitoisia" ja ylpeitä, että eivät ymmärrä sitä että se on se 2€ asiakaskin asiakas.
        Jos sinne tiskin taakse on itsensä vetänyt pitäisi tajuta, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

        kukaan ei ole vastannut siihen, miksi ne likaiset tarjottimet/astiat täytyy myyntitiskille kiikuttaa astianpalautuskärryn sijaan?

        Sen sijaan asiakaspalvelun laadussa ja nopeudessa on ollut puutteita...onko siis ymmärrettävä, että likaisten astioiden palauttaminen myyjälle on joku protesti tämän työtaidoista? Vaiko yksinkertaisesti huomion tarve? Vai mikä?


    • käy paikoissa

      joissa on "paskaisia" astioita.

    • osturt.com

      Kyllä se hinta on ratkaiseva tekijä joka määrää, viedäänkö astiat pois vai ei.
      Jos hinta on sopiva, astiat viedään mutta jos hinta on kova, astiat jätetään mielenosoituksellisesti pöytään.
      Tämä siis asiakkaan kannalta

      • hillopossu

        totta turiset


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et siis vieläkään

      Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

      Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1058
    3. Aavistatko että moni tietää

      Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      972
    4. Yritin saada

      Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

      Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      883
    6. Onko vielä

      mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

      Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

      Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. Täällä istun ja mietin

      Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    10. vieläkin sanoa voin...

      💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    Aihe