Pahvimukista!

Kahvimies

Törkeätä, että Marian konditoriassa (ainakin Hgin Vuosaaren Columbuksessa) kahvi tulee PAHVIMUKISSA!!!

No enpähän semmoiseen paikkaan enää mene.

6

1137

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on aika

köyhää jos joutuu kahvinsa juomaan pahvimukista. hyvä tietää. Onko muitakin "pahvipaikkoja" ihmisillä tiedossa?

• kahvimieli

Itse en ymmärrä tätä pahvimukihässäkkää monestakaan syystä. Ensinnäkin kahvi maistuu pahalta siinä. Ei tulisi mieleenkään kotona juoda pahvimukista kahvia, korkeintaan take awayna tai mökillä.. Toisekseen on mun mielestä niin epäekologista nykyaikana kerät jätettä kahvimukeista. Ja kolmantena, kyllä on halvan paikan maku pahvimukeilla ja lautasilla. Lisäksi ne ovat kiikkeriä kun herkkuja kantaa pöytään.

• Kahvilamies

Ruvetaankin kutsumaan näitä kahvinsa pahvimukeissa tarjoilevia "kahviloita" pahviloiksi!

• imeläkivi

ovat ainakin Kaisaniemen Marian konditorian kahvilassa,saa kahvin kyllä mukaansakin pahvimukista.

• Nautintoaineiden tuhoavuus

Kofeiinimyrkkykuppi höyryää edessä.Avaat iltiksen.Arvaappa,paljonko tuhoat samaan aikaan maapalloa?

• Selitysmestari ,antoisa niin

Enään en pysty juomaan kahvia.Liian kallista.Nyt vähävoimaisena vanhuksena ihmettelen hurjien poikien armotonta ahneutta.Björn voisi kohottaa kuin kaimansa.Näkisimme totuuden sieltä pinkkihousuista.Elitistiset tuhoajat,lilleroos,vallroos,ikäänkuin väkisinmakaavat Suomineitoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      358
      1327
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      406
      1175
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      915
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      847
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      832
    6. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      52
      766
    7. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      110
      763
    8. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      756
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      690
    10. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      686
    Aihe