Saarioisten kasvishampurilainen

burgeri

Valmistetaanko Saarioisten kasvishampurilaisia enää? Ei ole kaupoissa näkynyt pitkään aikaan.. Namia kun laittaa cheddaria,salaattia,tomaattia, maustekurkkuja,punasipalia,chiliketsuppia ja muuta sörsseliä messiin ;D

16

2672

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää lisukkeita

Rautanauloistakin saa hyvää soppaa, kun on kunnon lisukkeet!

• burgeri

Älä pilkkaa. Vakava asia ja se on ihan oikeesti hyvää, ihan pelkiltäänkin ;P

• burgeri,

sulla on jo tommonen määrä aineita, mitä sä siihen jotain saarioisten höttöleipää enää tarttet?
      Pari siivua vaikka ruisleipää ja noi sörsselit väliin, kastikkeita saa kaupasta ja voi niitä itekin väsätä. Aina voittaa valmiseineksen.

Saarioisten tuotteet on niin lättyjä, eli ei niissä ole muuta kuin se vehnähöttöleipä joka ei maistu sitten miltään.

• Lovable

Täällä Suomi24:n tunkiolla (anteeksi ilmaus) on niin vaikea saada vastaus alkuperäiseen kysymykseen, mutta tässä se tulee: Kyllä valmistetaan. Itse ostin ja söin sellaisen ihan vähän aikaa sitten, eikä Saarioisen sivuillakaan mainittu mitään siitä, että valmistus olisi lopetettu.

Minä tykkään laittaa siihen hampparin väliin ihan vaan kurkkua ja ketsuppia mukana tulevan kastikkeen lisäksi. Eihän se hampurilainen terveellistä ole, mutta tuskin silloin tällöin syötynä kellekään haitaksi on?

• semivege

Itse olen kehittänyt oman vaihtoehdon kauppojen hampurilaisille, niihin kun olen jo niiiiin kyllästynyt: Paahdetujen paahtoleipien väliin joko itsetehty tai kaupasta ostettu kasvispihvi, ja väliin ihan mitä kaapista löytyy, yleensä salaattia, fetaa, ketsuppia ja jotain salaatti-/hampurilaiskastiketta. En ole laskenut tuleeko rahallisesti halvemmaksi, mutta maistuu hyvälle :)
      Tämä nyt ei varsinaisesti liity kysymykseesi, mutta siltä varalta että kasvishampparit joskus kauppojen hyllyiltä oikeasti katoavat, niin vink vink.

• Nimetön

Halvemmalla selviät, kun valmistat normaalin sämpylätaikinan, teet kasvispihvit itse, ja väsäät jonkun pienen salaatin jonka tunget väliin. Majoneesit pois ja korvaat sen jollain muulla.:)

• hulumumo

Elviksen serkku on mun broidin systeri...siis..sithän se on munkin systeri vai hampurilainen????
        SAAKO TÄÄLLÄ ENÄÄ VASTAUKSIA SELKEISIIN KYSYMYKSIIN???MITÄ????
        LuKuTaItO kUnNiAaN.tai ainakin terve ajattelu.

• Tietäväinen2
        hulumumo kirjoitti:

Elviksen serkku on mun broidin systeri...siis..sithän se on munkin systeri vai hampurilainen????
        SAAKO TÄÄLLÄ ENÄÄ VASTAUKSIA SELKEISIIN KYSYMYKSIIN???MITÄ????
        LuKuTaItO kUnNiAaN.tai ainakin terve ajattelu.

Saarioisten kasvishampurilaisen valmistus on lopetettu. Kokonaan. Surullista. Ei kai sit muuta kuin sämpylätaikinaa tekemään ja kasvispihvejä vääntämään.

• Mhmm
        Tietäväinen2 kirjoitti:

Saarioisten kasvishampurilaisen valmistus on lopetettu. Kokonaan. Surullista. Ei kai sit muuta kuin sämpylätaikinaa tekemään ja kasvispihvejä vääntämään.

Joo, ei enää löytynyt tuotehaustakaan :(. Miksi ihmeessä niiden tekeminen lopetettiin? Olivat niin hyviä, ainakin minusta.

• Anonyymi

• Lumikeksi

Ikävä Saarioisten kasvishampurilaista.

• Lumikeksi

Voi vitsi kun kaipaan Saarioisen kasvishampurilaista. Minkään muun tuottajan kasvishampurilaiset eivät maistu yhtä hyviltä. Harmi kun samanlaista hampurilaista majoneesia ei osaa tehdä itse.

• HumusJetfield

Höh tulee ihan höpö olo kun ikävöit jotain kasviseineshampparii noin paljon ¤.Y
        KAPRIS! Kokeile jotain huonoo mut laita siihen kaprista ja ehkä sinappii jos et jo laittanut.

• Lumikeksi

Ihmisen ikävä Saarioisen kasvishampurilaisen luo.

Ei mutta kysyin Saarioiselta, mihin hampurilainen katosi, ja vastasivat menekin olleen liian pieni :-/.

• Anonyymi

Saarioisten Tomaattifetapasta maistuu ainoastaan basilikalle ja oreganolle ja sisältää tomaatin kuoria pieninä paloina.
      Kanapastassa on korianteria, joten minulle maistuu saippuana. Jotenkin petyin tuotteisiin ja asiakaspalveluun niin, että en osta toistaiseksi mitään Saarioisten tuotteita.

• Anonyymi

Hoviruoka Vihis kasvislihapiirakka voi olla hyvä ensiapu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe