Saarioisten kasvishampurilainen

burgeri

Valmistetaanko Saarioisten kasvishampurilaisia enää? Ei ole kaupoissa näkynyt pitkään aikaan.. Namia kun laittaa cheddaria,salaattia,tomaattia, maustekurkkuja,punasipalia,chiliketsuppia ja muuta sörsseliä messiin ;D

13

2423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää lisukkeita

      Rautanauloistakin saa hyvää soppaa, kun on kunnon lisukkeet!

      • burgeri

        Älä pilkkaa. Vakava asia ja se on ihan oikeesti hyvää, ihan pelkiltäänkin ;P


    • burgeri,

      sulla on jo tommonen määrä aineita, mitä sä siihen jotain saarioisten höttöleipää enää tarttet?
      Pari siivua vaikka ruisleipää ja noi sörsselit väliin, kastikkeita saa kaupasta ja voi niitä itekin väsätä. Aina voittaa valmiseineksen.

      Saarioisten tuotteet on niin lättyjä, eli ei niissä ole muuta kuin se vehnähöttöleipä joka ei maistu sitten miltään.

    • Lovable

      Täällä Suomi24:n tunkiolla (anteeksi ilmaus) on niin vaikea saada vastaus alkuperäiseen kysymykseen, mutta tässä se tulee: Kyllä valmistetaan. Itse ostin ja söin sellaisen ihan vähän aikaa sitten, eikä Saarioisen sivuillakaan mainittu mitään siitä, että valmistus olisi lopetettu.

      Minä tykkään laittaa siihen hampparin väliin ihan vaan kurkkua ja ketsuppia mukana tulevan kastikkeen lisäksi. Eihän se hampurilainen terveellistä ole, mutta tuskin silloin tällöin syötynä kellekään haitaksi on?

    • semivege

      Itse olen kehittänyt oman vaihtoehdon kauppojen hampurilaisille, niihin kun olen jo niiiiin kyllästynyt: Paahdetujen paahtoleipien väliin joko itsetehty tai kaupasta ostettu kasvispihvi, ja väliin ihan mitä kaapista löytyy, yleensä salaattia, fetaa, ketsuppia ja jotain salaatti-/hampurilaiskastiketta. En ole laskenut tuleeko rahallisesti halvemmaksi, mutta maistuu hyvälle :)
      Tämä nyt ei varsinaisesti liity kysymykseesi, mutta siltä varalta että kasvishampparit joskus kauppojen hyllyiltä oikeasti katoavat, niin vink vink.

    • Nimetön

      Halvemmalla selviät, kun valmistat normaalin sämpylätaikinan, teet kasvispihvit itse, ja väsäät jonkun pienen salaatin jonka tunget väliin. Majoneesit pois ja korvaat sen jollain muulla.:)

      • hulumumo

        Elviksen serkku on mun broidin systeri...siis..sithän se on munkin systeri vai hampurilainen????
        SAAKO TÄÄLLÄ ENÄÄ VASTAUKSIA SELKEISIIN KYSYMYKSIIN???MITÄ????
        LuKuTaItO kUnNiAaN.tai ainakin terve ajattelu.


      • Tietäväinen2
        hulumumo kirjoitti:

        Elviksen serkku on mun broidin systeri...siis..sithän se on munkin systeri vai hampurilainen????
        SAAKO TÄÄLLÄ ENÄÄ VASTAUKSIA SELKEISIIN KYSYMYKSIIN???MITÄ????
        LuKuTaItO kUnNiAaN.tai ainakin terve ajattelu.

        Saarioisten kasvishampurilaisen valmistus on lopetettu. Kokonaan. Surullista. Ei kai sit muuta kuin sämpylätaikinaa tekemään ja kasvispihvejä vääntämään.


      • Mhmm
        Tietäväinen2 kirjoitti:

        Saarioisten kasvishampurilaisen valmistus on lopetettu. Kokonaan. Surullista. Ei kai sit muuta kuin sämpylätaikinaa tekemään ja kasvispihvejä vääntämään.

        Joo, ei enää löytynyt tuotehaustakaan :(. Miksi ihmeessä niiden tekeminen lopetettiin? Olivat niin hyviä, ainakin minusta.


    • Lumikeksi

      Ikävä Saarioisten kasvishampurilaista.

    • Lumikeksi

      Voi vitsi kun kaipaan Saarioisen kasvishampurilaista. Minkään muun tuottajan kasvishampurilaiset eivät maistu yhtä hyviltä. Harmi kun samanlaista hampurilaista majoneesia ei osaa tehdä itse.

      • HumusJetfield

        Höh tulee ihan höpö olo kun ikävöit jotain kasviseineshampparii noin paljon ¤.Y
        KAPRIS! Kokeile jotain huonoo mut laita siihen kaprista ja ehkä sinappii jos et jo laittanut.


    • Lumikeksi

      Ihmisen ikävä Saarioisen kasvishampurilaisen luo.

      Ei mutta kysyin Saarioiselta, mihin hampurilainen katosi, ja vastasivat menekin olleen liian pieni :-/.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe