Saarioisten kasvishampurilainen

burgeri

Valmistetaanko Saarioisten kasvishampurilaisia enää? Ei ole kaupoissa näkynyt pitkään aikaan.. Namia kun laittaa cheddaria,salaattia,tomaattia, maustekurkkuja,punasipalia,chiliketsuppia ja muuta sörsseliä messiin ;D

16

2601

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää lisukkeita

Rautanauloistakin saa hyvää soppaa, kun on kunnon lisukkeet!

• burgeri

Älä pilkkaa. Vakava asia ja se on ihan oikeesti hyvää, ihan pelkiltäänkin ;P

• burgeri,

sulla on jo tommonen määrä aineita, mitä sä siihen jotain saarioisten höttöleipää enää tarttet?
      Pari siivua vaikka ruisleipää ja noi sörsselit väliin, kastikkeita saa kaupasta ja voi niitä itekin väsätä. Aina voittaa valmiseineksen.

Saarioisten tuotteet on niin lättyjä, eli ei niissä ole muuta kuin se vehnähöttöleipä joka ei maistu sitten miltään.

• Lovable

Täällä Suomi24:n tunkiolla (anteeksi ilmaus) on niin vaikea saada vastaus alkuperäiseen kysymykseen, mutta tässä se tulee: Kyllä valmistetaan. Itse ostin ja söin sellaisen ihan vähän aikaa sitten, eikä Saarioisen sivuillakaan mainittu mitään siitä, että valmistus olisi lopetettu.

Minä tykkään laittaa siihen hampparin väliin ihan vaan kurkkua ja ketsuppia mukana tulevan kastikkeen lisäksi. Eihän se hampurilainen terveellistä ole, mutta tuskin silloin tällöin syötynä kellekään haitaksi on?

• semivege

Itse olen kehittänyt oman vaihtoehdon kauppojen hampurilaisille, niihin kun olen jo niiiiin kyllästynyt: Paahdetujen paahtoleipien väliin joko itsetehty tai kaupasta ostettu kasvispihvi, ja väliin ihan mitä kaapista löytyy, yleensä salaattia, fetaa, ketsuppia ja jotain salaatti-/hampurilaiskastiketta. En ole laskenut tuleeko rahallisesti halvemmaksi, mutta maistuu hyvälle :)
      Tämä nyt ei varsinaisesti liity kysymykseesi, mutta siltä varalta että kasvishampparit joskus kauppojen hyllyiltä oikeasti katoavat, niin vink vink.

• Nimetön

Halvemmalla selviät, kun valmistat normaalin sämpylätaikinan, teet kasvispihvit itse, ja väsäät jonkun pienen salaatin jonka tunget väliin. Majoneesit pois ja korvaat sen jollain muulla.:)

• hulumumo

Elviksen serkku on mun broidin systeri...siis..sithän se on munkin systeri vai hampurilainen????
        SAAKO TÄÄLLÄ ENÄÄ VASTAUKSIA SELKEISIIN KYSYMYKSIIN???MITÄ????
        LuKuTaItO kUnNiAaN.tai ainakin terve ajattelu.

• Tietäväinen2
        hulumumo kirjoitti:

Elviksen serkku on mun broidin systeri...siis..sithän se on munkin systeri vai hampurilainen????
        SAAKO TÄÄLLÄ ENÄÄ VASTAUKSIA SELKEISIIN KYSYMYKSIIN???MITÄ????
        LuKuTaItO kUnNiAaN.tai ainakin terve ajattelu.

Saarioisten kasvishampurilaisen valmistus on lopetettu. Kokonaan. Surullista. Ei kai sit muuta kuin sämpylätaikinaa tekemään ja kasvispihvejä vääntämään.

• Mhmm
        Tietäväinen2 kirjoitti:

Saarioisten kasvishampurilaisen valmistus on lopetettu. Kokonaan. Surullista. Ei kai sit muuta kuin sämpylätaikinaa tekemään ja kasvispihvejä vääntämään.

Joo, ei enää löytynyt tuotehaustakaan :(. Miksi ihmeessä niiden tekeminen lopetettiin? Olivat niin hyviä, ainakin minusta.

• Anonyymi

• Lumikeksi

Ikävä Saarioisten kasvishampurilaista.

• Lumikeksi

Voi vitsi kun kaipaan Saarioisen kasvishampurilaista. Minkään muun tuottajan kasvishampurilaiset eivät maistu yhtä hyviltä. Harmi kun samanlaista hampurilaista majoneesia ei osaa tehdä itse.

• HumusJetfield

Höh tulee ihan höpö olo kun ikävöit jotain kasviseineshampparii noin paljon ¤.Y
        KAPRIS! Kokeile jotain huonoo mut laita siihen kaprista ja ehkä sinappii jos et jo laittanut.

• Lumikeksi

Ihmisen ikävä Saarioisen kasvishampurilaisen luo.

Ei mutta kysyin Saarioiselta, mihin hampurilainen katosi, ja vastasivat menekin olleen liian pieni :-/.

• Anonyymi

Saarioisten Tomaattifetapasta maistuu ainoastaan basilikalle ja oreganolle ja sisältää tomaatin kuoria pieninä paloina.
      Kanapastassa on korianteria, joten minulle maistuu saippuana. Jotenkin petyin tuotteisiin ja asiakaspalveluun niin, että en osta toistaiseksi mitään Saarioisten tuotteita.

• Anonyymi

Hoviruoka Vihis kasvislihapiirakka voi olla hyvä ensiapu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7086
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7043
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      107
      6156
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5228
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5185
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5098
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4585
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3457
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3370
    Aihe