PUHELINMYYNTI NAUHOITETAAN!??

Miksi?

PUHELINMYYJIEN PUHELUT NAUHOITETAAN! MISSÄ ON ASIAKKAAN YKSITYISYYDENSUOJA?
A-LEHDET PERUSTELI NÄIN TUTKIVANSA MYYNTIÄ VANHUKSILLE JA DENENTOITUNEILLE MYYNTIJUTUSSA!!!!

LAITONTA PUUHAILUA!

15

3377

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saadaan profiloitua

      Asiakkaiden henkilöprofilointia. Osataa > Ei osta.

    • Tosihyväjuttu

      Minulle soitti joku nainen jota luulin että oli joku kenties minusta kiinostunut kun puhui siihen tyylin että todella luulin. Olin haltioissani. Mutta se myikin sukkia. Ennenkuin tajusin olin jo kerennyt sanomaan joo ja kyllä sanaa. Nyt harmittaa mihin sitouduinkaan. T:Ennenaikasesti dementoitunut.

    • jos se tapahtuu

      kahvilassa?


      Vihje: Katso palstan nimi mille viestisi lähetät.

      • Ei palstalla tai osastolla ...

        Sieppasin ensimmäisen lokeron ja kahvia juodessa alkoi asia harmittaa. Siis Kahvila on ihan ok paikka kirjoittaa vaikka puhelinmyynnin periaatteista ja ihmetellä maailman menoa.
        Periaatteessa ei ole ihmisiä vastaan mitään, jotka tätä työtä tekevät. Systeemi on heidän yläpuolellaan vain sellainen, joka epäillyttää. Siis miksi nauhoitetaan työntekijöitä ja asiakkaita, jos mitään epärehellistä ei ole tarjolla?! Myyjähän puhuu omat litaniansa kuuntelit tai et ja lupaa juuri "sinulle" kaiken maan ja taivaan väliltä. Kunhan vain ostat ja maksat kaiken. Ilmaisia lounaita ei ole, vai onko?

        Kiitos huomiosta!

        PS. Miksi asiat pitää olla "oikeassa" lokerossa? Onko olemassa jokin sääntö, missä voi puhua tai kirjoittaa? Olen sen verran Neuvostoliitto vastainen, että ihan jokaiseen "jonoon" en jää odottamaan :) Profilointia on ihan joka paikassa.


      • sen vuoksi
        Ei palstalla tai osastolla ... kirjoitti:

        Sieppasin ensimmäisen lokeron ja kahvia juodessa alkoi asia harmittaa. Siis Kahvila on ihan ok paikka kirjoittaa vaikka puhelinmyynnin periaatteista ja ihmetellä maailman menoa.
        Periaatteessa ei ole ihmisiä vastaan mitään, jotka tätä työtä tekevät. Systeemi on heidän yläpuolellaan vain sellainen, joka epäillyttää. Siis miksi nauhoitetaan työntekijöitä ja asiakkaita, jos mitään epärehellistä ei ole tarjolla?! Myyjähän puhuu omat litaniansa kuuntelit tai et ja lupaa juuri "sinulle" kaiken maan ja taivaan väliltä. Kunhan vain ostat ja maksat kaiken. Ilmaisia lounaita ei ole, vai onko?

        Kiitos huomiosta!

        PS. Miksi asiat pitää olla "oikeassa" lokerossa? Onko olemassa jokin sääntö, missä voi puhua tai kirjoittaa? Olen sen verran Neuvostoliitto vastainen, että ihan jokaiseen "jonoon" en jää odottamaan :) Profilointia on ihan joka paikassa.

        on eri palstoja, että voi nimenomaan profiloitua, ettei tarvitse lueskella sellaisia juttuja jotka ei kiinnosta. Mitä siitä tulisi jos kaikki olisivat yhtä pötköä,eihän sitä kukaan jaksaisi kahlata. Vrt. torilla huutaisi kaikki yhtäaikaa eikä kukaanp ystyisi kuuntelemaan saati sitten keskustelemaan ;)


    • täysin

      väärällä palstalla!

    • näin toimitaan myös

      mm. pankeissa?

    • Aasian tuntija

      Näitä myyntipuheluita nauhoitetaan koulutuksellisista syistä. Myöhemmin puhelua voidaan kuunnella yhdessä asiakaspalvelukouluttajan kanssa, ja voidaan kouluttaja kertoo, että missä kohden myyjä sanoi väärin.

      Kerran olin koetilanteessa, jossa esitin myyjää ja "asiakas" oli kouluttaja, joka yhtä mittaa koitti saada minua tekemään virheitä. Tuomaristona oli noin 20 henkeä, jotka sitten jälkeenpäin analysoivat keskustelua. Ei ollut muuten helppoa ....

    • siispä

      näitä skitsofreenikkoja, jotka luulevat, että heidän hammaspaikkoihinsa on asennettu radiolähettimet.

    • make 69

      kokemusta on asiasta. laitonta hommaa, itse kokeilin pari viikkoa! siinä käytetään vanhoja ihmisiä hyväksi puhumalla ympäri exstra romulla. itsellä ei omatunto riittänyt. varoitelkaa muita! ja palkat eivät ole todella mitä lupaavat! kannattaa selvittää mitä todella saa!!!! t: rehellinen työ tai oma ala:)

      • cap

        Jos haluaa tallentaa puhelun, täytyy siitä kertoa vastaajalle, muuten laitonta.


    • Puhelinmyyjä

      Puhelinmyyjien soittamia puheluja ei nauhoiteta.
      Itse olen työskennellyt monessa puhelinmyyntiä harjoittavassa firmassa, eikä niitä todellakaan tallenneta.
      Puheluiden nauhoittaminen veisi hurjasti rahaa ja aikaa. Mikäli ne nauhoitettaisiin tavalliselle nauhalle, puheluja kertyisi älyttömän paljon, ja nauhathan maksavat aika paljon... Kiintolevyllekään niitä tuskin voisi tallentaa, koska nekin täyttyisivät hetkessä.
      Ja lain mukaan puhelun alussa olisi pakko ilmottaa asiakkaalle, että puhelu nauhoitetaan.

      Siitä en tiedä mitä A-lehtien oma myyntiporukka tekee, mutta ainakaan tehtävään palkatut telemarkkinointia harjoittavat toimistot eivät puheluja nauhoita.

      Ja muistakaa että voitte ilmoittautua Suomen Suoramarkkinointiliiton sivujen kautta Robinson- rekisteriin, joka estää tietojenne käytön puhelimitse tapahtuvaan suoramarkkinointiin.

      • make 69

        a-lehdet todellakin nauhoittaa puhelut! tiedän kokemuksesta kun olen ollut kyseisessä yhtiössä töissä ja kuunnellut nauhoitettuja puheluita!!! että silleen...


    • entinen puhelinmyyjä

      Lain mukaanhan kuluttajnsuojalaki auttaa kuluttajaa ei pientä yrittäjää...Olen ollut töissä myyjänä eräässä suuressa yrityksessä (b-to-b), jossa nauhoitettiin keskustelut ja meille perusteltiin, että
      1) Epäselvissä tilanteissa voidaan tarkistaa, että onko kauppa syntynyt (kun asiakas näin väittää)eli molemmille etua: myyjälle ja ostajalle
      2) Käytetään omiin kosisäisiin koulutuksiin
      3) Oman työn kehittämiseen eli pystyy myyjä itsekin kuulemaan omat virheensä

      ja toki uskoisin, että kyllä ihan kytättiinkin, koska sama järjestelmä kertoi puhelujen määrät ja kestot. Eli mitäs pahaa siinä sit muka on?

      • Omat puhelut

        Omat puhelut saa nauhoittaa ja käyttää nauhoitusta omaan käyttöön, asiasta ei tarvitse ilmoittaa vastapuolelle.
        Nykyisin lähes kaikissa matkapuhelimissa on myös äänitysmahdollisuus, joten siitä vaan äänittelemään, vaikkapa puhelinmyyjien puheluita, jotta voit itse tarkastaa, että tuliko tilattua seiskaa, vai ei?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      241
      2132
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1378
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1270
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      999
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    Aihe