1 Kor. 4: -13.
13. "-meitä parjataan, mutta me puhumme leppeästi; meistä on tullut kuin mikäkin maailman tunkio, kaikkien hylkimiä, aina tähän päivään asti."
Vaikka maailma parjaisi, niin se on vain Kristityn osa.
Jumala antakoon meille uskon kautta voimaa kantaa Kristuksen pilkkaa! Meidän ilomme ei pidäkkään olla tästä maailmasta, vaan Jeesuksen Kristuksen sisäisestä tuntemuksesta ja Jumalan lapseuden asemaan pääsemisestä.
Vaikka joutuisimme olemaan "maailman tunkioita" ja kaikkien ihmisten hylkimiä, se ei merkitse mitään sen ilon rinnalla, että saamme omistaa sisäisen rauhan Jeesuksessa Kristuksessa, hänen uudestisynnyttävän Henkensä kautta.
Kiitos ja ylistys Jumalalle olkoon Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme kautta, tästä uudesta ARMON PÄIVÄSTÄ! Suo Henkesi johdattaa meistä jokaista tänäkin päivänä. Aamen.
Jeesus rakataa Sinua!
41
897
Vastaukset
- yhtyä
kirjoittamaasi, sillä kirjoitat sen omasta kokemuksestasi Sanan tuntemisen todistaen.
Sovitaanko heti aluksi joitakin sääntöjä, miten meidän tulisi täällä käyttäytyä?
1) Olkoon keskustelumme aina rakentavaa, rakkauden henkistä, joka on Jumalan kunniaksi ja Jeesuksen ylistykseksi.
2)Muitetaan kunnioittaa toisiamme, niin että pidämme toista parempana kuin itseämme.
3)Ei lähdetä kiistelemään mistään kenenkään kanssa.
4)Jos joku tulee tänne riitaa haastamaan, niin yksikään meistä ei lähde mukaan.
5) Ei aleta riitelemään edes uskon asioista, koska se on jokaisen henkilökohtainen asia omalla kohdallaan. Kerrotaan vaan sitä evankeliumin ILOSANOMAA, jota varten meidät on lähetetykin.
6) Saakoon sanamme aina tulla Jeesukselta Kristukselta, niin että ne eheyttävät ja parantavat sitä, joka ne vastaanottaa.
7)Pidetään mielessä palstan nimi JEESUS, ja muistetaan käyttäytyä sillä arvokkuudella, mitä se edellyttää.
Tästä se lähtee:)
Jeesus kanssamme!- puolestani
Sirkka-Iita kirjoitti:
Sovitaanko heti aluksi joitakin sääntöjä, miten meidän tulisi täällä käyttäytyä?
1) Olkoon keskustelumme aina rakentavaa, rakkauden henkistä, joka on Jumalan kunniaksi ja Jeesuksen ylistykseksi.
2)Muitetaan kunnioittaa toisiamme, niin että pidämme toista parempana kuin itseämme.
3)Ei lähdetä kiistelemään mistään kenenkään kanssa.
4)Jos joku tulee tänne riitaa haastamaan, niin yksikään meistä ei lähde mukaan.
5) Ei aleta riitelemään edes uskon asioista, koska se on jokaisen henkilökohtainen asia omalla kohdallaan. Kerrotaan vaan sitä evankeliumin ILOSANOMAA, jota varten meidät on lähetetykin.
6) Saakoon sanamme aina tulla Jeesukselta Kristukselta, niin että ne eheyttävät ja parantavat sitä, joka ne vastaanottaa.
7)Pidetään mielessä palstan nimi JEESUS, ja muistetaan käyttäytyä sillä arvokkuudella, mitä se edellyttää.
Tästä se lähtee:)
Jeesus kanssamme!sovin mielelläni tuon sääntösopimuksen:)
Meidät lähettiin julistamaan evankeliumia, joka tarkoittaa Ilosanomaa ja sitä me julistamme, satoi tai paistoi.
Totta sanot, että Jumalan Sana parantaa heidät, jotka sen Sanan ottavat vastaan. - säännöt ovat
puolestani kirjoitti:
sovin mielelläni tuon sääntösopimuksen:)
Meidät lähettiin julistamaan evankeliumia, joka tarkoittaa Ilosanomaa ja sitä me julistamme, satoi tai paistoi.
Totta sanot, että Jumalan Sana parantaa heidät, jotka sen Sanan ottavat vastaan.asialliset. Noudattakaamme niitä ja rakastakaamme toisiamme! :)
säännöt ovat kirjoitti:
asialliset. Noudattakaamme niitä ja rakastakaamme toisiamme! :)
mutta se on hyvä, kun on jotakin mistä lähdetään liikkeelle. Siunausta ja iloa Jeesuksessa:)
- sinunuakin,
Sirkka-Iita kirjoitti:
mutta se on hyvä, kun on jotakin mistä lähdetään liikkeelle. Siunausta ja iloa Jeesuksessa:)
Iloa \o/ Jeesus rakattaa minua!
Tuo alku Jeesus rakataa Sinua!
Sydämmeni sykähti, rakattaa ja minuakin.
- hildurvonhopsis
Tänne minäkin nyt siirryn.
Hyvät ovat ohjeesi.
Ihan Raamatun mukaisia.
Tarkistin Raamatusta ja jokaiseen kohtaan löytyi perusteet Raamatusta.
Joskus voin ne vaikkapa laittakin tänne.
Olemme todellakin koolla täällä Jeesuksen nimessä ja hänen edessään.
Jeesus sanoi (Matteus 18:29):
”Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä”.- Timoriepu
Huomasin vasta jälkeenpäin, että sinun vastauksesi alkuosa oli ihan sama kuin minulla.
- hildurvonhopsis
Timoriepu kirjoitti:
Huomasin vasta jälkeenpäin, että sinun vastauksesi alkuosa oli ihan sama kuin minulla.
No kun me tiedämme, että Jeesus rakastaa meitä.
Ole siunattu Jeesuksen nimessä veljeni Herrassa !
- yhteen kokoontuminen.
Luuk. 12:32
Älä pelkää, sinä piskuinen lauma; sillä teidän Isänne on nähnyt hyväksi antaa teille valtakunnan.joka viestii Jumalan hyvyyttä ja rakkautta ympärilleen, niin että "Kristus tuoksu" tuntuisi jo sanoittakin! Sitähän toivoisimme,eikö vain?
- Timoriepu
Olen sen elämässäni monesti, oikeastaan jatkuvasti todennut. Eihän se rakkaus ole aina myötäsukaan silittämistä ollut, sillä kuritustakin olen saanut, mutta sehän onkin Isän rakkautta lastaan kohtaan.
Eikös olekkin ihana toivotus? Jeesuksessa on meidän lepomme. Hän tuntee meidät läpikotaisin, eikä hän kulje syyttävä sormi ojossa, vaan armahtaa! Siunausta iltaasi Timo.
Ps. En ehtinyt ennemmin palstoille kun tulin kotiinkin vasta joku tunti sitten. Pidetään huoli, ettei tämä Jeesus palsta pääse menemään "kylmilleen", eikä enää vilkuilla taaksemme, vai kuis on?
- suloiset ovatkaan
ilosanoman julistajan jalat.
Jes. 52:7
Kuinka suloiset ovat vuorilla ilosanoman tuojan jalat, hänen, joka julistaa rauhaa, ilmoittaa hyvän sanoman, joka julistaa pelastusta, sanoo Siionille: "Sinun Jumalasi on kuningas!"Jeesus Kristus on Jumalan Poika ja Kuningasten Kuningas!
Hänelle kiitos ja kunnia iankakkisesti.
- alex-kasi
ja kuinkas se muuten voisi ollakaan.. ja oikeastaan .. mitäs me siitä välitämme ei ainakaan muuten kuin että menee joskus hyvätkin keskustelut pilalle..
siunausta päivääsi
alexPistäydyin aamulla palstoilla, mutta en ole senjälkeen ehtinyt käydä ollenkaan. Olen iloinen siitä, että niin moni haluaa juuri tällaista sopuisaa keskusteluhenkeä näiltä palstoilta. Tovottavasti edes yksi palsta säilyisi puhtaana riitelystä. Toivottavasti ihmiset kunnioittavat tätä palstaa jo nimenkin vuoksi? Jeesus on ansainnut kaiken kunnian!
- zeka_melska
Kysyn joskus Jeesukselta itsestäni,että onko Ihana Nasu? Vastaus tulee takuuvarmasti:" No,on ihana!!!"
Nasu siis olen minä.Kiva kun sinäkin olet tänään täällä! On mukava olla täällä "turvassa suojaavain siipein", mukavaa illan jatkoa sinulle!
- hildurvonhopsis
Joskus voi hymyilla peilikuvalleen. Jumala on luonut minutkin omaksi kuvakseen.
Taivaallinen Isämme sinuakin siunatkoon rakkaan poikansa Jeesuksen nimessä.
Olet Jeesukselle rakas. hildurvonhopsis kirjoitti:
Joskus voi hymyilla peilikuvalleen. Jumala on luonut minutkin omaksi kuvakseen.
Taivaallinen Isämme sinuakin siunatkoon rakkaan poikansa Jeesuksen nimessä.
Olet Jeesukselle rakas.Senvuoksi emme koskaan saisi arvostella ketään pelkän ulkonäön perusteella, koska se on vain niinkuin karamelli paperi, jolla ei ole merkitystä; jos sisältä löytyy vain pelkkää ilkeyttä ja karkeruutta.
Mutta silloin täytyykin miettiä sitä, että miksi on näin, mikä on satuttanut tätä ihmistä niin paljon, että hänen mielensä on noin myrtynyt?
Monesti kovankin kuoren alta voi lopuksi löytyä se pehmeä sisus, joka oikein kohdeltuna pääsee esille.
Siunausta päivääsi!
Ja Aamen.Jeesuksen antama sisäinen rauha käy yli ymmärryksen.Kiitos Jeesukselle armostaan jonka Hän meille suo.Jeesukselle ei tarvitse yrittää kelvata omavanhurskaudessaan.Kelpaamme tälläisina vajavaisina uskovina kun turvaamme Jeesukseen.
Siunausta Sirkka-Iita sisko :)- Herran käsivarteen,
kenelle me Hänet ilmoitamme, kysytään Vanhassa Testamentissa ja tänäänkin saamme nähdä, että lauma on pieni, joka täydestä sydämestä uskoo Jeesukseen ja elää Hänen tuntemisessaan. Jumalan valtakunta on vanhurskautta, rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä, eikä sinne oteta omavanhurskaita, jotka itse itseään parantavat, vaan sinne otetaan uskovaiset, jotka koko sydämestään luottavat Jeesukseen.
Vaikka tie on kaita, joka vie elämään, on se onnen tie, sillä kaidan tien kulkijat saavat Jumalan Voiman tälle matkalle ja siksi heillä on kyky elää Jumalan Tahdossa.
Jos joku on tänään vielä onneton, heikko ja kärsivä, niin lohdutuksena haluan sanoa, että niin minäkin olin kauan sitten, vaikka olinkin uskossa Jeesukseen, mutta aika tuli, jolloin kohdallani Jeesuksen tyhjennys ja uudella täyttäminen muutti kaiken ja nyt olen ollut onnellinen niin kauan, että en edes viitsi mainostaa sitä:).
Sinä, jolla on murheita ja taakkoja vielä kannettavana, saat luottaa siihen, että ne poistetaan harteiltasi ja saat tulla vapaaksi. Usko on uskoa ja ihmeellistä kyllä, tämä usko Jeesukseen riitää, eikä tarvita omia tekoja lisäksi. Jeesus antaa meille kyvyn uskoa Häneen Sanan mukaisesti ja voiman elää täytetyssä laissa, jossa käskyjä ei tarvitse rikkoa, vaan saa elää niiden kanssa sopusoinnussa. Herran käsivarteen, kirjoitti:
kenelle me Hänet ilmoitamme, kysytään Vanhassa Testamentissa ja tänäänkin saamme nähdä, että lauma on pieni, joka täydestä sydämestä uskoo Jeesukseen ja elää Hänen tuntemisessaan. Jumalan valtakunta on vanhurskautta, rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä, eikä sinne oteta omavanhurskaita, jotka itse itseään parantavat, vaan sinne otetaan uskovaiset, jotka koko sydämestään luottavat Jeesukseen.
Vaikka tie on kaita, joka vie elämään, on se onnen tie, sillä kaidan tien kulkijat saavat Jumalan Voiman tälle matkalle ja siksi heillä on kyky elää Jumalan Tahdossa.
Jos joku on tänään vielä onneton, heikko ja kärsivä, niin lohdutuksena haluan sanoa, että niin minäkin olin kauan sitten, vaikka olinkin uskossa Jeesukseen, mutta aika tuli, jolloin kohdallani Jeesuksen tyhjennys ja uudella täyttäminen muutti kaiken ja nyt olen ollut onnellinen niin kauan, että en edes viitsi mainostaa sitä:).
Sinä, jolla on murheita ja taakkoja vielä kannettavana, saat luottaa siihen, että ne poistetaan harteiltasi ja saat tulla vapaaksi. Usko on uskoa ja ihmeellistä kyllä, tämä usko Jeesukseen riitää, eikä tarvita omia tekoja lisäksi. Jeesus antaa meille kyvyn uskoa Häneen Sanan mukaisesti ja voiman elää täytetyssä laissa, jossa käskyjä ei tarvitse rikkoa, vaan saa elää niiden kanssa sopusoinnussa.tullut jo tänään näinpaljon väkeä, vaikka virallinen tänne "hyökkäys" tapahtuu vasta huomenna. Saatiin herätettyä Jeesus palsta henkiin.
Yksi ihminen tuolla raamattupalstalla sanoi, että hän ei malta odottaa huomista, vaan menee jo tänään, niimpä seurasin heti minäkin esimerkkiä, kun oli niin mukava lähteä pois sieltä riitaisesta ilmapiiristä.
Olemme nyt KAIKKI täällä kirjoittajat VASTUUSSA siitä, että tämä Jeesus palsta pysyy JEESUKSELLE OMISTETTUNA ja SEN ARVOISENA. Siunausta teille kaikille, jotka olette jo tulleet.lihallinen veljeni, joka oli minulle tosi rakas kuoli 26v autokolarissa.
Mukavaa että täällä on jo tänään näinpaljon porukkaa, toivottavasti loputkin kristityt lähtee huomenna raamattupalstalta tänne Jeesuksen omalle palstalle, eikös vain? Aurinkoista kesäiltaa sinulle!Sirkka-Iita kirjoitti:
lihallinen veljeni, joka oli minulle tosi rakas kuoli 26v autokolarissa.
Mukavaa että täällä on jo tänään näinpaljon porukkaa, toivottavasti loputkin kristityt lähtee huomenna raamattupalstalta tänne Jeesuksen omalle palstalle, eikös vain? Aurinkoista kesäiltaa sinulle!Ja osanottoni veljesi puolesta.Minulla hukkui serkkutyttö 24- vuotiaana. Raskasta on läheisen poismeno,varsinkin jos on nuori.voimia sinulle!!
Toivon ja rukoilen että tämä palsta voisi olla meille Kristityille rakennukseksi; että voisimme toisiamme tukea,rohkaista ja rukoilla toistemme puolesta.Olla niitä rakastavia lähimmäisiä toisillimme,mihin Jeesuskin on meidät kutsunut.
Rakkaita siunauksia ja Taivaan Isän huolenpitoa ja johdatusta sinulle Sirkka-Iita siskoni :)
- poika.tuntureilta
Kiitos parin päivän takaisista viesteistäsi.
Sinun sanoissasi on siunaus ja Herran Henki lepää ylläsi. Tulin todella siunatuksi.- hildurvonhopsis
Kiva kun sinäkin löysit tälle palstalle.
Ole siunattu Herramme Jeesuksen nimessä.
Jeesus rakastaa sinua valtavasti. Tuolla "sunilaisten" palstalla kun "tuli aina turpiin," kirjoittipa mitä hyvinsä.
Joskus Jeesus saa sanottua sanottavansa parhaiden tällaisen särkyneen ja vailinaisenkin saviruukun kautta.
Kiitos sinullekin siitä hyvästä ja avoimesta todistuksestasi.
Liikutuin kertomuksestasi ja Jeesus täytti sydämeni lähimäisen rakkaudella, Voin rukoilla puolestasi edelleenkin, jos vain tahdot?
Jumala on tyhjentänyt sinut totaalisesti, ennenkuin on saanut sopivaksi "saviruukukseen".
"Sinä Jeesus minut murskasit, mutta talletit, kaikki sirut, ei palaakaan heitetä pois, sillä niin kalista halpakin savi, mestarin kädessä ois!"
Jumala saakoon sinua runsaasti siunata Tv. Sirkka-Iita.- poika.tuntureilta
Sirkka-Iita kirjoitti:
Tuolla "sunilaisten" palstalla kun "tuli aina turpiin," kirjoittipa mitä hyvinsä.
Joskus Jeesus saa sanottua sanottavansa parhaiden tällaisen särkyneen ja vailinaisenkin saviruukun kautta.
Kiitos sinullekin siitä hyvästä ja avoimesta todistuksestasi.
Liikutuin kertomuksestasi ja Jeesus täytti sydämeni lähimäisen rakkaudella, Voin rukoilla puolestasi edelleenkin, jos vain tahdot?
Jumala on tyhjentänyt sinut totaalisesti, ennenkuin on saanut sopivaksi "saviruukukseen".
"Sinä Jeesus minut murskasit, mutta talletit, kaikki sirut, ei palaakaan heitetä pois, sillä niin kalista halpakin savi, mestarin kädessä ois!"
Jumala saakoon sinua runsaasti siunata Tv. Sirkka-Iita.että viimeiset 15 vuotta ovat olleet todellista kurimusta. Ajoittain niin pimeää tunnelia, ettei sen päässä ole kajastanut minkäänlaista valoa ja monet kerrat olen rukoillut, että Jumala ottaisi pois täältä.
Kymmenisen vuotta sitten sain vakuutusyhtiöltä tietokoneen ja pääsin nettiin. Vierailin uskovien kotisivuilla ja kirjoittelin viestejä virasirjoihin, mutta niin turhaan. Samoin olen vuodesta toiseen surffaillut eri foorumeilla ja tiedän, mitä on turpiin saaminen ja verikoirien louskutus, varsinkin uskovina esintyvien taholta. Syytöksen soimaa, käännytysyrityksiä ja lyödyn lyömistä ilman, että kukaan olisi tajunnut näitä realiteetteja, joiden keskellä joudun päivästä toiseen elämään ja jaksamaan.
Vilpittömästi sanon, että olit netissä ensimmäinen, joka kirjoitit niitä sanoja, joita vuodesta toiseen olen netistä ja muualtakin etsinyt. Eli tunnelin päässä kajastaa sittenkin valoa ja nyt pari päivää mökillämme ovat olleet siunattuja päiviä ja lopuksi sanoisin: "Hoitakoon Herra. Minä en jaksa itse enää". poika.tuntureilta kirjoitti:
että viimeiset 15 vuotta ovat olleet todellista kurimusta. Ajoittain niin pimeää tunnelia, ettei sen päässä ole kajastanut minkäänlaista valoa ja monet kerrat olen rukoillut, että Jumala ottaisi pois täältä.
Kymmenisen vuotta sitten sain vakuutusyhtiöltä tietokoneen ja pääsin nettiin. Vierailin uskovien kotisivuilla ja kirjoittelin viestejä virasirjoihin, mutta niin turhaan. Samoin olen vuodesta toiseen surffaillut eri foorumeilla ja tiedän, mitä on turpiin saaminen ja verikoirien louskutus, varsinkin uskovina esintyvien taholta. Syytöksen soimaa, käännytysyrityksiä ja lyödyn lyömistä ilman, että kukaan olisi tajunnut näitä realiteetteja, joiden keskellä joudun päivästä toiseen elämään ja jaksamaan.
Vilpittömästi sanon, että olit netissä ensimmäinen, joka kirjoitit niitä sanoja, joita vuodesta toiseen olen netistä ja muualtakin etsinyt. Eli tunnelin päässä kajastaa sittenkin valoa ja nyt pari päivää mökillämme ovat olleet siunattuja päiviä ja lopuksi sanoisin: "Hoitakoon Herra. Minä en jaksa itse enää".3. "Särjettyä ruokoa hän ei muserra, ja suitsevaista kynttilänsydäntä hän ei sammuta. Hän levittää oikeutta uskollisesti."
Jesaja.42:3
Näin lupaa Jumalan Sana.
Joskus ihminen saattaa tuntea itsensä juuri tuon särkyneen ruon kaltaiseksi, kun elämä tuntuu puristavan joka puolelta. He voivat tuntea olevansa niin särkyneitä, että ovat täysin hyödyttömiä. Usen ihmiset kovuudessaan halveksivat ja "kävelevät ylitse", musertaen vielä lisääsitä onnetonta. Mutta Jeesus ei tee niin. vaan Hän sanoo: "Minä en muserra särjettyä ruokoa. Minä levitän oikeutta uskollisesti"
Tämä on Jumalan Sanaa: "Särjettyä ruokoa hän ei muserra, ja suitsevaista kynttilänsydäntä hän ei sammuta. Hän levittää oikeutta uskollisesti."
Luota ystäväni siihen, että Jeesus tulee vielä korjaamaan "särjetyn ruon". Hän liittää palaset yhteen. Hän tekee hyödyttömästä hyödyllisen, Hän saattaa halveksitun kunniaan. Jumala tarvitsee sinua, maailma on niin pimeä, saakoon Hän valaa sinuun päivittäin uutta uskonöljyä ja antaa lampuusi uutta tulta.
Jumala sinua runsaasti siunatkoon!- poika.tuntureilta
Sirkka-Iita kirjoitti:
3. "Särjettyä ruokoa hän ei muserra, ja suitsevaista kynttilänsydäntä hän ei sammuta. Hän levittää oikeutta uskollisesti."
Näin lupaa Jumalan Sana.
Joskus ihminen saattaa tuntea itsensä juuri tuon särkyneen ruon kaltaiseksi, kun elämä tuntuu puristavan joka puolelta. He voivat tuntea olevansa niin särkyneitä, että ovat täysin hyödyttömiä. Usen ihmiset kovuudessaan halveksivat ja "kävelevät ylitse", musertaen vielä lisääsitä onnetonta. Mutta Jeesus ei tee niin. vaan Hän sanoo: "Minä en muserra särjettyä ruokoa. Minä levitän oikeutta uskollisesti"
Tämä on Jumalan Sanaa: "Särjettyä ruokoa hän ei muserra, ja suitsevaista kynttilänsydäntä hän ei sammuta. Hän levittää oikeutta uskollisesti."
Luota ystäväni siihen, että Jeesus tulee vielä korjaamaan "särjetyn ruon". Hän liittää palaset yhteen. Hän tekee hyödyttömästä hyödyllisen, Hän saattaa halveksitun kunniaan. Jumala tarvitsee sinua, maailma on niin pimeä, saakoon Hän valaa sinuun päivittäin uutta uskonöljyä ja antaa lampuusi uutta tulta.
Jumala sinua runsaasti siunatkoon!Fysioterapeuttini tuli just ja minulla alkaa jummppa.
Jatkan myöhemmin. - kukaan sanonut
Sirkka-Iita kirjoitti:
3. "Särjettyä ruokoa hän ei muserra, ja suitsevaista kynttilänsydäntä hän ei sammuta. Hän levittää oikeutta uskollisesti."
Näin lupaa Jumalan Sana.
Jumala sinua runsaasti siunatkoon!sinua enkeliksi. Eihän sitä tiedä vaikka olisit lopunajan työhön lähetetty enkeli, joka syntyi tänne ihmsen muodossa ja nyt kokoaa nisua aittoihin ja heittää kelvottomat lusteet poltettavaksi:). Sinä olet havainnut kalliiksi nisuksi tämän pojan tuntureilta.
Nythän elämme ajassa, jossa kaikki Jumalan profetiat täyttyvät. kukaan sanonut kirjoitti:
sinua enkeliksi. Eihän sitä tiedä vaikka olisit lopunajan työhön lähetetty enkeli, joka syntyi tänne ihmsen muodossa ja nyt kokoaa nisua aittoihin ja heittää kelvottomat lusteet poltettavaksi:). Sinä olet havainnut kalliiksi nisuksi tämän pojan tuntureilta.
Nythän elämme ajassa, jossa kaikki Jumalan profetiat täyttyvät.Mitä enemmän oma tahto murtuu pois, niin sitä enemmän Jumalan rakkaus saa tilaa ihmisessä. Niin että älä sinäkään kiinitä huomiotasi astiaan, vaan Häneen,joka täyttää sen omalla armollaan ja rakkaudellaan.
Olen kiitollinen Jumalalle siitä,jos vähänkin voisin lievittää lähimäisteni kärsimyksiä, ja välittää Kristuksen rakkautta. Silloin ei elämäni olisi mennyt hukkaan.- poika.tuntureilta
Sirkka-Iita kirjoitti:
Mitä enemmän oma tahto murtuu pois, niin sitä enemmän Jumalan rakkaus saa tilaa ihmisessä. Niin että älä sinäkään kiinitä huomiotasi astiaan, vaan Häneen,joka täyttää sen omalla armollaan ja rakkaudellaan.
Olen kiitollinen Jumalalle siitä,jos vähänkin voisin lievittää lähimäisteni kärsimyksiä, ja välittää Kristuksen rakkautta. Silloin ei elämäni olisi mennyt hukkaan.Sinussa Jumalan rakkaus on personoitunut ja kävelee kahdella jalalla ihmisten keskellä.
Näin tulisi olla kaikkien Kristuksen seuraajien. - entä huomenna?
poika.tuntureilta kirjoitti:
Sinussa Jumalan rakkaus on personoitunut ja kävelee kahdella jalalla ihmisten keskellä.
Näin tulisi olla kaikkien Kristuksen seuraajien.Koita nyt kerrankin hillitä se uppiniskaisuutesi ja itsepäisyytesi (jänkhämäisyytesi) kun kerran taas olet löytänyt tosi ystävän. Veikkaanpa paria viikkoa, ja ystävyytenne on jo karilla.
- poika.tuntureilta
entä huomenna? kirjoitti:
Koita nyt kerrankin hillitä se uppiniskaisuutesi ja itsepäisyytesi (jänkhämäisyytesi) kun kerran taas olet löytänyt tosi ystävän. Veikkaanpa paria viikkoa, ja ystävyytenne on jo karilla.
Just niin. Olen jo yli 50 vuotta paneutunut niin uskonasioiden kuin muidenkin totuuksien tutkimiseen, on siunattu evankelistaksi, olen käynyt raamattukoulun sekä käynyt läpi myös kuolemankolarin ja sen myötä vaikean ja pysyvän vammautumisen. (Mm. neliraajahalvaus ym)
Tämän päivän elämäni on reaalitodellisuutta, johon ovat vaikuttaneet kaikki edellämainitut seikat ja nyt kun minulla on kohta toinen jalka jo haudassa, minä en jaksa, eikä minun tarvitse, alkaa enää kaikkea alusta ja muuttumaan muuksi kuin mitä olen. Niin kuin niin monet lahkolaiset yrittävät kaiken aikaa käännyttää ja henkisesti alistaa.
Totuus on myös se, että nämä käännyttäjät ja alistajat ovat niitä lammasten vaatteissa kulkevia raatelevaisia susia, joista Jeesus puhui ja varoitti. Jumala tuntee minut salatuinta myöten ja hän yksin on minun ylipäällikköni ja tuomarini eikä tätä tuomiovaltaa ole annettu yhdellekkään ihmiselle - olkoon niin superuskoivainen kuin onkin.
Sirkka-Iita ei esiinny täällä syyttäjänä eikä tuomarini. Hänen sanoissaan kuvastuu vilpitön sydämestä kohoava välittäminen ja kunnian antaminen yksin Jumalalle eikä hän ole tuomitsemassa "toisen palvelijaa", niin kuin tuhannet muut uskikset eri foorumeilla ja koko Suomessa. - kirjoitit
Just niin. Olen jo yli 50 vuotta paneutunut niin uskonasioiden kuin muidenkin totuuksien tutkimiseen, on siunattu evankelistaksi, olen käynyt raamattukoulun sekä käynyt läpi myös kuolemankolarin ja sen myötä vaikean ja pysyvän vammautumisen. (Mm. neliraajahalvaus ym)
Tämän päivän elämäni on reaalitodellisuutta, johon ovat vaikuttaneet kaikki edellämainitut seikat ja nyt kun minulla on kohta toinen jalka jo haudassa, minä en jaksa, eikä minun tarvitse, alkaa enää kaikkea alusta ja muuttumaan muuksi kuin mitä olen. Niin kuin niin monet lahkolaiset yrittävät kaiken aikaa käännyttää ja henkisesti alistaa.
Totuus on myös se, että nämä käännyttäjät ja alistajat ovat niitä lammasten vaatteissa kulkevia raatelevaisia susia, joista Jeesus puhui ja varoitti. Jumala tuntee minut salatuinta myöten ja hän yksin on minun ylipäällikköni ja tuomarini eikä tätä tuomiovaltaa ole annettu yhdellekkään ihmiselle - olkoon niin superuskoivainen kuin onkin.
Sirkka-Iita ei esiinny täällä syyttäjänä eikä tuomarini. Hänen sanoissaan kuvastuu vilpitön sydämestä kohoava välittäminen ja kunnian antaminen yksin Jumalalle eikä hän ole tuomitsemassa "toisen palvelijaa", niin kuin tuhannet muut uskikset eri foorumeilla ja koko Suomessa.ja olen kanssasi samaa mieltä, että on harvinaista löytää uskoa, jossa on kaikki se, minkä Jeesus omilleen antaa, eli nöyryys, ystävällisyys, vilpittömyys, ja RAKKAUS.
Kiitos Sirkka-Iidalle ja myös sinulle poika.tuntureilta, sillä teistä molemmista kuvastuu armon henki, joka on mennyt niin harvinaiseksi, että saa ihmetellä, kun siihen törmää. - poika.tuntureilta
kirjoitit kirjoitti:
ja olen kanssasi samaa mieltä, että on harvinaista löytää uskoa, jossa on kaikki se, minkä Jeesus omilleen antaa, eli nöyryys, ystävällisyys, vilpittömyys, ja RAKKAUS.
Kiitos Sirkka-Iidalle ja myös sinulle poika.tuntureilta, sillä teistä molemmista kuvastuu armon henki, joka on mennyt niin harvinaiseksi, että saa ihmetellä, kun siihen törmää.4. Herra, Herra on minulle antanut opetuslasten kielen, niin että minä taidan sanalla virvoittaa väsynyttä; hän herättää aamu aamulta, herättää minun korvani kuulemaan opetuslasten tavalla.
Juuri tätä tämä ahdistettu kansakunta ja kärsivät lähimmäiset tarvitsevat. Tarvitsevat korvaa, joka haluaa kuunnella, tarvitsevat sanaa, joka virvoittaa ja sydäntä, joka ymmärtää. - kansallensa."
4. Herra, Herra on minulle antanut opetuslasten kielen, niin että minä taidan sanalla virvoittaa väsynyttä; hän herättää aamu aamulta, herättää minun korvani kuulemaan opetuslasten tavalla.
Juuri tätä tämä ahdistettu kansakunta ja kärsivät lähimmäiset tarvitsevat. Tarvitsevat korvaa, joka haluaa kuunnella, tarvitsevat sanaa, joka virvoittaa ja sydäntä, joka ymmärtää.Psalmit 85
1 Veisuunjohtajalle; koorahilaisten virsi.(85:2) Herra, ennen sinä olit suosiollinen maallesi, sinä käänsit Jaakobin kohtalon.
2 (85:3) Sinä annoit anteeksi kansasi pahat teot ja peitit kaikki heidän syntinsä. Sela.
3 (85:4) Sinä panit kaiken kiivastuksesi pois ja lauhduit vihasi hehkusta.
4 (85:5) Käänny taas meidän puoleemme, sinä pelastuksemme Jumala, älä ole enää tuimistunut meihin.
5 (85:6) Oletko ainiaaksi vihastunut meihin, pidätkö vihaa suvusta sukuun?
6 (85:7) Etkö virvoita meitä eloon jälleen, että sinun kansasi iloitsisi sinussa?
7 (85:8) Herra, suo meidän nähdä sinun armosi, anna apusi meille.
8 (85:9) Minä tahdon kuulla, mitä Jumala, Herra, puhuu: hän puhuu rauhaa kansallensa, hurskaillensa; älkööt he kääntykö jälleen tyhmyyteen.
9 (85:10) Totisesti, hänen apunsa on lähellä niitä, jotka häntä pelkäävät, ja niin meidän maassamme kunnia asuu.
10 (85:11) Armo ja totuus tapaavat toisensa täällä, vanhurskaus ja rauha antavat suuta toisillensa,
11 (85:12) uskollisuus versoo maasta, ja vanhurskaus katsoo taivaasta.
12 (85:13) Herra antaa meille kaikkea hyvää, ja meidän maamme antaa satonsa.
13 (85:14) Vanhurskaus käy hänen edellänsä ja seuraa hänen askeltensa jälkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244