Tällaisella otsikolla oleva mainos kolahti tänään postilaatikkoomme.
Siitä sain ajatuksen tehdä aloitus.
Olimme tuossa illalla kävelemässä puolisoni kanssa.Otimme samalla naapurin postin.Hän on lomalla.
Törmäsimme samaan samaan mainokseen:Jeesusta on helppo lähestyä.
Olen sitä samaa mieltä. Jeesus on syli avoinna vastaanottamaan jokaisen joka haluaa tulla hänen luokseen. "Sitä joka tulee minun luokseni,minä en heitä ulos" Tämä Raamatun sana on varma ja luotettava.
Paholainen saa aikaan sen,että meidän muka pitäisi parannella ja siistiä itseämme,ennenkuin uskallamme Jeesuksen luo. Tuo on 100% valetta.
Tule sellaisenaan, kunhan vaan tulet. Tässä lajissa ei jaella tyylipisteitä korulauseisista rukouksista.
Jeesukselle saa kertoa kaikki mikä mieltä painaa tai ilahduttaa. Saa olla ihan oma itsensä. Ei tarvi muuntautua rukouksen ajaksi jokisin jalommaksi mitä todellisuudessa on.Ei siis tarvi teeskennellä eikä näytellä.
Jeesus kutsuu tänä iltanakin luokseen:"Tule luokseni,rakas lapseni. Kerro minulle syntisi,minä annan anteeksi ja annan suloisen rauhan sydämeesi.Ollaan ikuisuus yhdessä! Haluan olla sinun kanssasi kaikki päivät maailman loppuun asti.Haluan auttaa sinua kaikessa."
Kiitos Jeesukselle,että häntä on helppo lähestyä!
Jeesusta on helppo lähestyä
4
161
Vastaukset
Kiitos todella armollisesta ja totuudellisesta kirjoituksestasi.Kirjoitukseesi on heleppo yhtyä.Jeesus on armollinen,rakastava ja välittävä.Jeesus ei hylkää,eikä vaadi omavanhurkautta...aamen :)
Siunausta :)- zeka_melska
Sattuipa jännästi. Olet mieheni kaima. Hän on vuosimallia -55.
Kiitos vastauksestasi. Kyllä se niin on että mitä enemmän Jeesusta tuntee,sitä helpottuneemmaksi olo tulee. :)
Suuria siunauksia sinullekin sinne Ouluun!
- tulla Jeesuksen
luo kaipaavat kaikki, jotka synnin orjudessa ja sen tuottamassa kurjuudessa joutuvat elämään. Mikä ilosanoma, kun saa kuulla, että Jeesuksen luo saa tulla kaikki ja kaikille on Jumala luvannut levon omista teoista ja luvannut antaa uskon, joka murtaa kaikki vastavoimat, eli vuoret väistyvät ja tulevat lakeudeksi ja näin ihmisen elämä tulee oikeaksi elämäksi, eikä jää vastonkäymisten viidakoksi.
- Timoriepu
Sanan perusteella voimme sen huomata, että Jeesus on erittäin rakastettava ja käytännön kautta voimme kokea, että Raamattu puhuu totta hänestä.
On mahtavaa tuntea Jeesus omana Vapahtajana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164