Usein ongelmana on saada etenkin pyöreähköstä kalliosta tai kivestä kunnollinen näytepala perinteisellä lekalla.
Ajattelin soveltuisiko siihen ns. katkaisulaikka, jossa olisi vaikkapa akkukäyttöinen porakone ?
Milläs konstilla muut pyrkii ratkaisemaan kyseistä ongelmaa, ilman dymaniittia ?
Kalliosta tai kivestä pala
3
552
Vastaukset
- bergsman
Patteri/akku käyttöinen kone ei riitä, kivi on hidasta leikata kunnon vehkeilläkin.
Ehkä vähän apua oikeasta kivimeisselistä.
Tai isompi leka :-))- Pohdintaa
Olen katsellutkin rakennustarvikeliikkeestä isompia lekoja, joissa tosin kummatkin päät oli tasaisia.
Olsiko parempi, jos toinen puoli lekasta olisi terävämpi , mutta niitä ei taida olla saatavilla ?
Lekojen painot muistaakseni 5 kg ja 10 kg ja
olenkin mietiskellyt kumman ostaisin. Kumman itse valitsisit ?
Kivimeisseleitä näkyy olevan monen sorttista,kun katselin äsken netistä.
Mikä malli mahtaisi olla tähän tarkoitukseen sopiva ? - bergsman
Tietysti sillä akku-rälläkällä voisi tehdä aloitusuran josta jatkaa meisselillä.
Ei ole minulla kokemusta muusta kuin vasarasta/lekasta en osaa sanoa mikä on sopivin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305607
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112431- 1862189
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631683Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan701460Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321384Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711234- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2171144