Paluu shamanismiin

Shamanismihan on ikivanha luonnonuskontoihin liittyvä asia.
http://www.shamaaniseura.fi/sh_shamanismi.htm

Onhan se paljon viattomampi tapa uskoa pienissä ryhmissä tekemättä muille pahaa kuin se että uskovaiset järjestäytyy maailmanlaajuisiksi järjestöiksi kuten kristinusko ja tavoite järjestäytymisellä on tehdä mahdollisimman paljon tuhoa jonka yksi muoto on käännytys eli aivopesu.

USA on maailman kristillisin kansa ja siellä tehty tutkimus on nyt hätkähdyttänyt Suomen luterilaisen kirkon äänenkannattajan.
http://www.kotimaa.fi/kotimaa/index.php?option=com_content&task=view&id=5548&Itemid=38

8

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.Edgar

      sokaisee.

      Kristinusko on kuitenkin periaatteessa uskonto uskontojen joukossa, vaikkakin parhaiten organisoitu ja siksi laajimmalle levinnyt.

      Tosin islam kasvaa tällä hetkellä suurista uskonnoista voimakkaimmin, ja muslimien määrä ohittaa luultavasti tämän vuosisadan puolivälin jälkeen kristittyjen määrän.

      • paljon pienempi paha kuin kristinusko.
        Kristinusko ja islam on veljesuskontoja ja heillä on sama Jumala.

        Muslimeista ei ole pelkoa uhkakuvana eikä sitä varten tarvitse kristittyä vastavoimaa kurissa pitämään.

        Muslimien leviäminen perustuu osaltaan tiedon puuttumiseen ja tietoyhteiskunta tuhoaa sen.
        Esim. meillä Suomessa muslimit ei ole saaneet minkäänlaista jalansijaa.


      • J.Edgar
        Pe.ku kirjoitti:

        paljon pienempi paha kuin kristinusko.
        Kristinusko ja islam on veljesuskontoja ja heillä on sama Jumala.

        Muslimeista ei ole pelkoa uhkakuvana eikä sitä varten tarvitse kristittyä vastavoimaa kurissa pitämään.

        Muslimien leviäminen perustuu osaltaan tiedon puuttumiseen ja tietoyhteiskunta tuhoaa sen.
        Esim. meillä Suomessa muslimit ei ole saaneet minkäänlaista jalansijaa.

        tuota.
        "Muslimeista ei ole pelkoa uhkakuvana eikä sitä varten tarvitse kristittyä vastavoimaa kurissa pitämään."

        Mutta varmaankin on niin, että islam pysyy sivistysmaissa vain maahanmuuttajien uskontona. Tosin merkittävä vaikuttaja siitä saattaa joskus tulla Suomessakin.

        Sharia-lailla ja lainkäytöllä kyllä oikeusistuimien jutturuuhka purkaantuisi alle aikayksikön. Ei kun piiskaa persuksiin. :)


      • Pe.ku kirjoitti:

        paljon pienempi paha kuin kristinusko.
        Kristinusko ja islam on veljesuskontoja ja heillä on sama Jumala.

        Muslimeista ei ole pelkoa uhkakuvana eikä sitä varten tarvitse kristittyä vastavoimaa kurissa pitämään.

        Muslimien leviäminen perustuu osaltaan tiedon puuttumiseen ja tietoyhteiskunta tuhoaa sen.
        Esim. meillä Suomessa muslimit ei ole saaneet minkäänlaista jalansijaa.

        Muslimeilla ja Kristityillä on eri Jumala.Sen näkee esim.suhtautumisessa Jeesukseen sekä pelastusopissa.


      • J.Edgar kirjoitti:

        tuota.
        "Muslimeista ei ole pelkoa uhkakuvana eikä sitä varten tarvitse kristittyä vastavoimaa kurissa pitämään."

        Mutta varmaankin on niin, että islam pysyy sivistysmaissa vain maahanmuuttajien uskontona. Tosin merkittävä vaikuttaja siitä saattaa joskus tulla Suomessakin.

        Sharia-lailla ja lainkäytöllä kyllä oikeusistuimien jutturuuhka purkaantuisi alle aikayksikön. Ei kun piiskaa persuksiin. :)

        keskuudessa pysyykin.

        Mitä tulee siihen kuvaan mitä ollaan saatu muslimien ärhäkkyydestä pieneenkin Jumalan pilkkaan esim. pilakuva-asiassa niin se ärhäkkyys ei johdu uskonnosta vaan eri kansojen ihmismielen luonne-eroista ja tiedon puutteesta.

        Muslimeista kun sattuu olemaan suuri osa meidän mittapuun mukaan tosikkoja.

        Suomalaisista erittäin harvat on tosikkoja ja se luokitellaankin joksikin mielenterveydelliseksi sairaudeksi.


    • Se vaan että Kristinuskoon ei voi aivopestä...Jumala antaa uskon.Muista uskonnoista en tiedä.

    • todé

      Et onneton tiedä, minkälaisia kärsimyksiä luonnonuskonnot voivat saada aikaan palvojien elämässä. Naisen osa on usein kaikista katkerin. Elämä henkien kurimuksessa ei olekaan niin auvoista banaaninsyöntiä ja leppoisaa metsällä käyntiä, kuin näytät luulevan.

    • HELLuntalainen mies

      Tiesitkö että J.Edgar Hoover oli Homo? oletko sinäkin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe