Kuvaile kuvattomien

palstalaisten ulkonäköä

sinun mielikuvissasi. Voit kertoa millaiset hiukset, ruumiinrakenne, kasvot ja vaatteet kuvittelet heillä olevan.
Tässä joitakin, lisätkää nimiä mielenne mukaan:
rose18
cookos
Sarvikuonokas
Ratikkakuski
scale
Aurinko79
vänkyrä-nainen
MarttyyriMallari Ttt
gek-ko
Yksinkertainen blondi
jne. jne. jne.


jne. jne. jne.

58

3245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papeete1

      Laitetaas mitä tulee äkkiseltään mieleen

      MMies
      -Tumma, iso, roteva ja jumalaisen komea (toi kuulemma menee ihan oikein :) Ruskeat silmät

      Richartti
      -Ristiverinen, iso, harteikas ja ihan hyvännäköinen. Sellainen perusmies ja sini-harmaat silmät

      Sarvikuonokas
      -Urheileva ja ristiverinen

      Ratikkakuski
      -Ristiverinen pukumies.. ei erota seinästä :DD
      Oikeesti eos

      scale
      -atleettisen vartalon ja 42cm haukkarin omaava komistus. Ikää vois olla 40 vuoden tietämillä. Ruskeat silmät.

      Aurinko79
      -Vaalea 170 cm pitkä ja hoikka. Siniset silmät

      gek-ko
      -Mä olen nähnyt kuvan

      Yksinkertainen blondi
      -Blondi ja ruskeat silmät.. :D

      • scaler.

        Sä kuvittelet kaikkien olevan jotain isoja, urheilevia ja komeita. Olisit varmaan yrmiosta ja hossistakin sanonut samaa jos et olisi kuvia nähnyt. Toi mielistely menee jo vähän yli.


      • Papeete1

    • Dazu

      rose18 on 170 cm pitkä... 62kg leveä... hänellä on ruskeat hiukset, siniset silmät ja hän on alasti...

      cookos on 30v nainen... hyvännäköinen ja naisellinen... korsetti päällä...

      Sarvikuonokas harmaapartainen, parta sängellä ja väsyneen näköinen... sairaalan vaatteet...

      Ratikkakuskilla on mustat hiukset tiukasti geelillä taakse vedettynä ja työhaalari päällä... viikset...

      scale kuulostaa nörtiltä, joka ei koskaan nähnyt auringon valoa... vaaleanruskeat hiukset ja siniset silmät... laiha, kuin mikä ja sotkuiset hiukset kiiltävät kuonasta...

      Aurinko on pirteä ja ylivilkas... mikä näkyy myös ulospäin... keltainen mekko päällä ja hymyilee... vaaleat hiukset...

      vänkyrä on käpertyneenä ja alasti...

      Marttyyri on alasti ja ristiinnaulittuna... kiharat hiukset...

      liskolla on hiukset palmikoilla... mekko päällä ja hän kurkistaa keittön maton alta...

      blondilla vaaleat hiukset ja hän katselee taivaalle sinisillä silmillään...


      Unohda tämä viesti luettuasi.

    • dayum

      Ratikkakuski: Tummahiuksinen, noin keskipituinen tai vähän yli, pientä kessiä kasvattava hyvässä mielessä "tavallisennäköinen" mies.

      scale: normaalivartaloinen, 183 senttinen ruskeahiuksinen mies. Töissä kauluspaita.

      Aurinko79: 173-174cm lyhyinen tummahiuksinen, hieman persoonalliset silmälasit omaava nainen.

      vänkyrä-nainen: suht lyhyt/pienikokoinen, tummahiuksinen, ehkä otsatukkainen, Jekyll ja Hyde jutut omaava, ehkä vähän hiphopmaisesti(? rennosti) pukeutuva nainen.

      Richartti: Pitkä ja suht hoikka, ehkä silmälasit omaava suht lyhythiuksinen, "tavallisella tavalla" hauskannäköinen ukkeli.

      dayum: Pitkä ja hoikka, viilettelee rullaluistimilla räikeän punaisissa hiuksissaan ja punertavalinssisissä eltonjohn-aurinkolaseissaan. Herättää kyllä naisten huomion, mutta vain säälivien katseiden osalta.

      Nyt alkoi jumittaa sen verran että jäi sitten tähän.

      • dayum

        Yksinkertainen blondi: ei leveä mutta ei myöskään kapealanteinen, suhteellisen pyöreän takamuksen omaava vaaleahiuksinen nainen.... Sori, ehdin nähdä vain takaapäin.

        e.W: Pienikokoinen, lyhyet tummat hiukset omaava nainen. Hiustenväri voisi olla jotain.. hitsi kun en tiedä niitä virallisia värejä. Jotain oikein tumman ruskeata / lähellä mustaa olevat aavistuksen verran punertavansävyiset hiukset.


      • ...
        dayum kirjoitti:

        Yksinkertainen blondi: ei leveä mutta ei myöskään kapealanteinen, suhteellisen pyöreän takamuksen omaava vaaleahiuksinen nainen.... Sori, ehdin nähdä vain takaapäin.

        e.W: Pienikokoinen, lyhyet tummat hiukset omaava nainen. Hiustenväri voisi olla jotain.. hitsi kun en tiedä niitä virallisia värejä. Jotain oikein tumman ruskeata / lähellä mustaa olevat aavistuksen verran punertavansävyiset hiukset.

        "e.W: Pienikokoinen, lyhyet tummat hiukset omaava nainen. Hiustenväri voisi olla jotain.. hitsi kun en tiedä niitä virallisia värejä. Jotain oikein tumman ruskeata / lähellä mustaa olevat aavistuksen verran punertavansävyiset hiukset."

        Aika vikaan mäni.:) Toi pienikokoinen on ainoa, mikä matsaa muhun oikein. Hiukset on puolipitkät, noin olkapäille ulottuvat. Aika usein pidän niitä ponnarilla. Aiempi väri niissä lähes platinan vaalee, mut nyt lähinnä jotain vaaleenruskee tms. platinaraidoilla.

        -e.W


      • ... kirjoitti:

        "e.W: Pienikokoinen, lyhyet tummat hiukset omaava nainen. Hiustenväri voisi olla jotain.. hitsi kun en tiedä niitä virallisia värejä. Jotain oikein tumman ruskeata / lähellä mustaa olevat aavistuksen verran punertavansävyiset hiukset."

        Aika vikaan mäni.:) Toi pienikokoinen on ainoa, mikä matsaa muhun oikein. Hiukset on puolipitkät, noin olkapäille ulottuvat. Aika usein pidän niitä ponnarilla. Aiempi väri niissä lähes platinan vaalee, mut nyt lähinnä jotain vaaleenruskee tms. platinaraidoilla.

        -e.W

        sulle sopis nikiksi paljo paremmin 'evvk' En tiedä miks, mut mulle tulee aina tosta lyhenteestä e.W toi evvk mieleen.


      • dayum
        ... kirjoitti:

        "e.W: Pienikokoinen, lyhyet tummat hiukset omaava nainen. Hiustenväri voisi olla jotain.. hitsi kun en tiedä niitä virallisia värejä. Jotain oikein tumman ruskeata / lähellä mustaa olevat aavistuksen verran punertavansävyiset hiukset."

        Aika vikaan mäni.:) Toi pienikokoinen on ainoa, mikä matsaa muhun oikein. Hiukset on puolipitkät, noin olkapäille ulottuvat. Aika usein pidän niitä ponnarilla. Aiempi väri niissä lähes platinan vaalee, mut nyt lähinnä jotain vaaleenruskee tms. platinaraidoilla.

        -e.W

        kirjoittaa sun kohdalle lisäykseksi, että olisipa ylläri jos paljastuisi blondiksi. Et sä mitenkään viittis niinku värjätä sun hiuksiasi jotta mä pääsisin mieleni päähän....?


      • ...
        relaxed_eyes kirjoitti:

        sulle sopis nikiksi paljo paremmin 'evvk' En tiedä miks, mut mulle tulee aina tosta lyhenteestä e.W toi evvk mieleen.

        "Mun mielestä
        relaxed_eyes 3.7.2008 klo 20.31
           sulle sopis nikiksi paljo paremmin 'evvk' En tiedä miks, mut mulle tulee aina tosta lyhenteestä e.W toi evvk mieleen."

        ..kaikkia mun käyttämiäni nikkejä vastaan? Tylsä, jos sulle tulee toi "evvk"-mielikuva, mut ehkä sun ei olis tarvinnu sitä ääneen kertoa...

        Mulla ei relaxed-eyes ole mitään erityistä sua (niinkuin ei ketään muutakaan) vastaan, joten toimi siten, ettei tarvitse tulla jatkossakaan. Kaikki negatiiviset mielikuvat, mitä mulla ehkä on saattanu joskus susta tulla, on tulleet ihan sitä kautta, miten sä itse olert mua puhutellut.

        Siinä auot päätäsi, niinkö? Älä nyt pienelle, hennolle ja nätille naiselle jaksa, jooko?    

        On sulla väliin ihan hyviäkin juttuja.
              
        -e.W   


      • ... kirjoitti:

        "Mun mielestä
        relaxed_eyes 3.7.2008 klo 20.31
           sulle sopis nikiksi paljo paremmin 'evvk' En tiedä miks, mut mulle tulee aina tosta lyhenteestä e.W toi evvk mieleen."

        ..kaikkia mun käyttämiäni nikkejä vastaan? Tylsä, jos sulle tulee toi "evvk"-mielikuva, mut ehkä sun ei olis tarvinnu sitä ääneen kertoa...

        Mulla ei relaxed-eyes ole mitään erityistä sua (niinkuin ei ketään muutakaan) vastaan, joten toimi siten, ettei tarvitse tulla jatkossakaan. Kaikki negatiiviset mielikuvat, mitä mulla ehkä on saattanu joskus susta tulla, on tulleet ihan sitä kautta, miten sä itse olert mua puhutellut.

        Siinä auot päätäsi, niinkö? Älä nyt pienelle, hennolle ja nätille naiselle jaksa, jooko?    

        On sulla väliin ihan hyviäkin juttuja.
              
        -e.W   

        Kokeilin vaan, että miten suhtautuisit jos ehdottaisin housujen sijasta hametta.


      • ...
        dayum kirjoitti:

        kirjoittaa sun kohdalle lisäykseksi, että olisipa ylläri jos paljastuisi blondiksi. Et sä mitenkään viittis niinku värjätä sun hiuksiasi jotta mä pääsisin mieleni päähän....?

        "meinasin muuten
        dayum 3.7.2008 klo 20.58
           kirjoittaa sun kohdalle lisäykseksi, että olisipa ylläri jos paljastuisi blondiksi. Et sä mitenkään viittis niinku värjätä sun hiuksiasi jotta mä pääsisin mieleni päähän....?"

        Itseasiassa olen tässä kyllä suunnitellutkin asteittain tummentavani hiuksiani.:) Jotenkin viehättäis vaihteeksi olla vähän tummempi, espanjaistyylisin nutturoin ja isoin korvarenkain. On mulla joskus ihan mustatkin hiukset ollu, mutta siitä on kauan, kauan (onneksi!!).

        Valitettavasti siis kuitenkaan mikään, ei mikään, sais mua leikkauttamaan ainakaan sellasta mustaa, lyhyttä "kananpersetukkaa".:D Mustat ts. oikein tummat ja hyvin lyhyetkin hiukset ovat toki upeat naisella, jos ne vaan sopivat ja ovat hyvin leikatut, mutta se ei ehkä ole mun juttuni. Olen luonnostani aika vaalee.:)

        Ps. Kuvittelitko ehkä kenties mulle vielä sellaset kissa-malliset silmälasitkin?, lyhyen & hyvin tumman & punertavasävyisen tukan lisäksi ;D (Ei muuten ole silmälaseja.)

        Ainiin, mut sä daym,

        Mä ajattelisin, että sä olet tällanen:

        Vähän punk-henkinen, hoikka mies. Voit olla keskimitainen, pitkä tai lyhyt. Käytät bändipaitoja ainakin joskus, pidät farkuista. Olemuksessasi näkyy musamieltymyksesi tms. elämäntyylisi. Osaat vaihdella asujasi tilanteen mukaan.

        -e.W


      • ...
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Kokeilin vaan, että miten suhtautuisit jos ehdottaisin housujen sijasta hametta.

        "sori, ei ollu pahalla
        relaxed_eyes 3.7.2008 klo 21.10
           Kokeilin vaan, että miten suhtautuisit jos ehdottaisin housujen sijasta hametta."

        Just.

        Ei mut: jos toi mun nikki häiritsee sua, niin voithan sä väntää sen mielessäsi vaikka muotoon "ei W*ttu!":D Se mukailisi ainakin hyvin palstaa, jossa ihmisissä arvostetaan katukoviksen verbaalirepertuaaria, jos nyt ei muuta?:/    
              
        -e.W   


      • dayum
        ... kirjoitti:

        "meinasin muuten
        dayum 3.7.2008 klo 20.58
           kirjoittaa sun kohdalle lisäykseksi, että olisipa ylläri jos paljastuisi blondiksi. Et sä mitenkään viittis niinku värjätä sun hiuksiasi jotta mä pääsisin mieleni päähän....?"

        Itseasiassa olen tässä kyllä suunnitellutkin asteittain tummentavani hiuksiani.:) Jotenkin viehättäis vaihteeksi olla vähän tummempi, espanjaistyylisin nutturoin ja isoin korvarenkain. On mulla joskus ihan mustatkin hiukset ollu, mutta siitä on kauan, kauan (onneksi!!).

        Valitettavasti siis kuitenkaan mikään, ei mikään, sais mua leikkauttamaan ainakaan sellasta mustaa, lyhyttä "kananpersetukkaa".:D Mustat ts. oikein tummat ja hyvin lyhyetkin hiukset ovat toki upeat naisella, jos ne vaan sopivat ja ovat hyvin leikatut, mutta se ei ehkä ole mun juttuni. Olen luonnostani aika vaalee.:)

        Ps. Kuvittelitko ehkä kenties mulle vielä sellaset kissa-malliset silmälasitkin?, lyhyen & hyvin tumman & punertavasävyisen tukan lisäksi ;D (Ei muuten ole silmälaseja.)

        Ainiin, mut sä daym,

        Mä ajattelisin, että sä olet tällanen:

        Vähän punk-henkinen, hoikka mies. Voit olla keskimitainen, pitkä tai lyhyt. Käytät bändipaitoja ainakin joskus, pidät farkuista. Olemuksessasi näkyy musamieltymyksesi tms. elämäntyylisi. Osaat vaihdella asujasi tilanteen mukaan.

        -e.W

        Mä näinkin sinut menneessä ajassa jolloin olit mustahiuksinen, tai tulevaisuudessa, jolloin sulla sitten on se espanjalaistyylinen kampaus. Jee. Joo ja mun "lyhyt" on hieman venyvä käsite, tarkoittaen lähinnä sitä että hiukset yltävät korkeintaan nippanappa hartioille. Tai "noin hartioille".

        "Ps. Kuvittelitko ehkä kenties mulle vielä sellaset kissa-malliset silmälasitkin?, lyhyen & hyvin tumman & punertavasävyisen tukan lisäksi ;D (Ei muuten ole silmälaseja.)"

        En nyt sentään. En tosin keksi että mahdatkohan tarkoittaa jotakin "oikean elämän roolimallia" tuolla... ei raksuta tähän hätään.

        Onneksi sunkaan visiosi minusta ei osunut ihan justiinsa. Punk-henkinen en ole. Bändipaitoja ei ole tullut käytettyä sitten pikkupoikavuosien, silloin ne oli melko kova juttu vaikkei niistä niin ymmärtänytkään. Kunhan oli hieno kuva. Tuo elämäntyyli-juttu voisi pitää paikkansa, tosin tulkinnanvaraisesti. Niin ja farkut on jees.


      • ... kirjoitti:

        "sori, ei ollu pahalla
        relaxed_eyes 3.7.2008 klo 21.10
           Kokeilin vaan, että miten suhtautuisit jos ehdottaisin housujen sijasta hametta."

        Just.

        Ei mut: jos toi mun nikki häiritsee sua, niin voithan sä väntää sen mielessäsi vaikka muotoon "ei W*ttu!":D Se mukailisi ainakin hyvin palstaa, jossa ihmisissä arvostetaan katukoviksen verbaalirepertuaaria, jos nyt ei muuta?:/    
              
        -e.W   

        Ihmiset ny arvotetaan aina vähä milloin mitenkäkin.


      • ...
        dayum kirjoitti:

        Mä näinkin sinut menneessä ajassa jolloin olit mustahiuksinen, tai tulevaisuudessa, jolloin sulla sitten on se espanjalaistyylinen kampaus. Jee. Joo ja mun "lyhyt" on hieman venyvä käsite, tarkoittaen lähinnä sitä että hiukset yltävät korkeintaan nippanappa hartioille. Tai "noin hartioille".

        "Ps. Kuvittelitko ehkä kenties mulle vielä sellaset kissa-malliset silmälasitkin?, lyhyen & hyvin tumman & punertavasävyisen tukan lisäksi ;D (Ei muuten ole silmälaseja.)"

        En nyt sentään. En tosin keksi että mahdatkohan tarkoittaa jotakin "oikean elämän roolimallia" tuolla... ei raksuta tähän hätään.

        Onneksi sunkaan visiosi minusta ei osunut ihan justiinsa. Punk-henkinen en ole. Bändipaitoja ei ole tullut käytettyä sitten pikkupoikavuosien, silloin ne oli melko kova juttu vaikkei niistä niin ymmärtänytkään. Kunhan oli hieno kuva. Tuo elämäntyyli-juttu voisi pitää paikkansa, tosin tulkinnanvaraisesti. Niin ja farkut on jees.

        Tässä sen näkee: ne mielikuvat, ne mielikuvat.:)Ei osu ihan aina kohdalleen.

        "Onneksi sunkaan visiosi minusta ei osunut ihan justiinsa. Punk-henkinen en ole. Bändipaitoja ei ole tullut käytettyä sitten pikkupoikavuosien, silloin ne oli melko kova juttu vaikkei niistä niin ymmärtänytkään. Kunhan oli hieno kuva. Tuo elämäntyyli-juttu voisi pitää paikkansa, tosin tulkinnanvaraisesti. Niin ja farkut on jees."

        En oikeasti ja aidosti tiedä, että mistä ihmeestä mulle on sellanenkin mielikuva jumahtanut, että esim. sä olisit "punk-henkinen"... Ehkä sä oot joskus tilanteessa kypärä kehunut jotain punk-biisiä, tms. jotain? *ei yhtään tiedä* Hassua. Farkuista sentään tykkäät. Hyvä siis siten.
              
        "Jee. Joo ja mun "lyhyt" on hieman venyvä käsite, tarkoittaen lähinnä sitä että hiukset yltävät korkeintaan nippanappa hartioille. Tai "noin hartioille"."

        No sitten...Kyllä ajatukses vois matsata muhunkin. Hiuksethan oli hartiamittaiset.

        "Mä näinkin sinut menneessä ajassa jolloin olit mustahiuksinen, tai tulevaisuudessa, jolloin sulla sitten on se espanjalaistyylinen kampaus."

        Kiitä muuten onneasi, ettet nähnyt mua mustatukkaisena.;D On siitä aikaa... Onneksi ihminen joskus edes jotenkin oppii ymmärtämään, että mikä sopii ja mikä ei. Hiusvärejä on kyllä kiva kokeilla. Mul on ollu varmaan lähes kaikki värit vuosien varrella, paitsi vihreä. Tulipunainen oli kiva kanssa, mut en kyllä sitäkään tänä päivänä äkkiä laittais.

        Aikuisuudessa jotain plussaakin siis, ehkä. Ymmärtää ainakin hiusvärien päälle enemmän, jos ei muuta.;D

        -e.W


      • ...
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Ihmiset ny arvotetaan aina vähä milloin mitenkäkin.

        "ei se häiritse
        relaxed_eyes 3.7.2008 klo 22.12
           Ihmiset ny arvotetaan aina vähä milloin mitenkäkin."

        Must usein sitä parempi, mitä vähemmän _ihmisiä_ arvotetaan.

        -e.W


      • vänkyrä-nainen

        öh...tunnetaanko me mahdollisesti? :D
        Ei vaan, sullon hyvä kaukonäkökyky.


      • vänkyrä-nainen
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        öh...tunnetaanko me mahdollisesti? :D
        Ei vaan, sullon hyvä kaukonäkökyky.

        ei täsmännyt, mutta melkein. Yks kohta tais mennä vikaan.


      • dayum
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        öh...tunnetaanko me mahdollisesti? :D
        Ei vaan, sullon hyvä kaukonäkökyky.

        Ei vielä.


      • Yksinkertainen blondi

        mutta olit laittanut mun kuvan gek-kon kuvaksi:O Sehän olen minä, mieleisessä ympäristössäni ja hiukset ihan yks yhteen. Kasvonpiirteetkin vois olla, oli vähän epätarkka kuva. Missä lie paparazzi piileskellyt... Vai romutinko mä nyt sun fantasian?


      • Yksinkertainen blondi kirjoitti:

        mutta olit laittanut mun kuvan gek-kon kuvaksi:O Sehän olen minä, mieleisessä ympäristössäni ja hiukset ihan yks yhteen. Kasvonpiirteetkin vois olla, oli vähän epätarkka kuva. Missä lie paparazzi piileskellyt... Vai romutinko mä nyt sun fantasian?

        Naiset pilaa aina kaiken. :(


      • Yksinkertainen blondi
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Naiset pilaa aina kaiken. :(

        Ei olisi pitänyt kommentoida. Fantasiat on tärkeitä;) En kerro enempää enkä pilaa muiden mielikuvia...:x


      • Yksinkertainen blondi kirjoitti:

        Ei olisi pitänyt kommentoida. Fantasiat on tärkeitä;) En kerro enempää enkä pilaa muiden mielikuvia...:x

        ku mä oon heikkona blondeihin.


      • Dazu

        Minustakin cookos näyttää tuolta!


      • muuta.
        Dazu kirjoitti:

        Minustakin cookos näyttää tuolta!

        kuin cookosta kosimaan tuon kuvan perusteella


    • unelma-sirpaleena

      rose18 - brunette, hieman pyylevä, vähän mervi tapolaa kasvoissa, verkkarit ja toppi

      cookos - vaaleat hiukset, hieman pyylevä, sari siikanderia kasvoissa, verkkarit ja toppi

      Sarvikuonokas - tummat hiukset, hieman pyylevä, partainen naama, verkkarit ja toppi

      Ratikkakuski - orastava kalju, hieman pyylevä, seppo korjusta kasvoissa, hkl:n sininen univormu

      scale - tummat hiukset, sopusuhtainen, kaj-erik relanderia kasvoissa, skraka kaulassa

      Aurinko79 - tummat hiukset, hieman pyylevä, mervi tapolaa kasvoissa, hame ja toppi

      vänkyrä-nainen - tummat hiukset, hoikka, ellen jokikunnasta kasvoissa, verkkarit ja toppi

      MarttyyriMallari Ttt - vaaleat hiukset, sopusuhtainen, tarja filatovia kasvoissa, farkut ja toppi

      gek-ko - vaaleat hiukset, sopusuhtainen, tarja filatovia kasvoissa, farkut ja toppi

      Yksinkertainen blondi - tummat hiukset, hoikka, tanja karpelaa kasvoissa, farkut ja teepaita

      jne. jne. jne. - jne., jne., jne., jne...

    • rapiskarpalo

      eikä saa kivittää sit :DD

      rose18= mustat värjätyt suorat hiukset otsatukalla, solakka 175cm

      cookos= tummat laineikkaat hiukset, 168cm ja painoa siinä 75kg

      Sarvikuonokas= 186cm pitkä ka painoa 80kg, urheilullinen

      Ratikkakuski= 182 cm pitkä tasapaksu, sliipattu musta kiiltävä tukka ja kengännumero 42cm

      scale= tennarit/pikkukengät, farkut, kauluspaita ja puvunrotsi, salkku, 180cm/85kg paksuniska ja harteikas, vaaleahkon ruskeat siilitukka

      Aurinko79= 173cm/58kg, tumman ruskeat kihartuvat pitkät hiukset otsatukalla, silmälasit ja kuppikoko B75 ja tykkää käyttää saappaita

      vänkyrä-nainen= 160cm/51kg vaaleat kihartuvat hiukset, nukkemaiset kasvot, leveähkö lantio

      gek-ko= 159cm/42kg mustat todella kiharat hiukset

      Yksinkertainen blondi= blondi ei muuta mielikuvaa

      Sirpamaikkarilta= 164cm/68kg ja huom.suuri osa painosta on rintavarustuksissa, pitkät suorat hiukset värjätty mustiksi tai punaisiksi

      Richartti= Tumma hiuksinen ei siili eikä pitkät vantaa fleda, luisevan hoikka pituutta 178cm/68

      Pete= siis todella hyvä kroppainen ja todella adonis 187cm/83kg

      zomppari=tummat puoli pitkät laineikkaat hiukset 167cm/60kg

      • dayum

        Nykyään tiedän että on olemassa tampere tukka, mutta mikä ihme on vantaa fleda?


      • rapiskarpalo
        dayum kirjoitti:

        Nykyään tiedän että on olemassa tampere tukka, mutta mikä ihme on vantaa fleda?

        on yli pitkäksi kasvanut siili. Mikä on tampere tukka?


      • dayum
        rapiskarpalo kirjoitti:

        on yli pitkäksi kasvanut siili. Mikä on tampere tukka?

        Kaikkea sitä oppiikin kun täällä pyörii. Nähtävästi tamperetukka on päältä ja sivuilta suht lyhyt ja takaa pitkä, eli takatukka.


    • caput.mortuum

      Ratikkakuski: pukumies ja ihan kivan näköinen.
      scale: lihaksikas bodari
      Aurinko79: nätti eloveenatyttö
      vänkyrä-nainen: nätti eloveenatyttö II
      Yksinkertainen blondi: kaunis vaaleahko aikuinen nainen
      gekko: tumma, tulinen, pyöreähkö ja pieni pippuri
      ukko: charmantisti harmaantunut tai kaljuuntuva komistus

    • -k32v-

      kokeillaa ny sit veikkaustyylil

      - rose18 - pienikokoine ja tumma, siniharmaat silmät

      - cookos - keskipituine ja punertavat puolipitkät hiukset, silmälasit ja hymysuu, vihreet silmät

      - Sarvikuonokas - ehkä vähä keskimittaa pidempi, urheilulline ja vaalee fleda, siniset silmät

      - Ratikkakuski - normaalipainone, viihtyis ferrareis, mut joutuis duunin puolest oleen puku päällä, siniharmaat silmät

      - scale - hieman vatsakas, hyvin toimeentuleva, vaalee fleda, sänki ja silmälasit, ruskeet silmät

      - Aurinko79 - keskivaalee melko pitkät hiukset, mut ei mikää perox, urheilulline mut ei mikää urheilija, ruskeet silmät

      - vänkyrä-nainen - punaruskee kikkarapää, ei pitkä eikä pätkä, siniharmaat silmät

      - MarttyyriMallari Ttt - semmone 170-175cm, tekee jotai rasittavaa duunia, ruskee normaalipitune fleda, harmaat silmät

      - gek-ko - oliskoha tää nähny kuvan joskus.. no ku ei muistais ni arvataan, et vaaleet puolipitkät hiukset, aika pienikokone, siniharmaat silmät

      - Yksinkertainen blondi - pitkä ja vaaleet hiukset, siniset silmät, ei mikää urheilulline semmone tavalline


      täskö nää ny sit oli? just ku olis vauhtiin päässy..

    • susipukki..

      Minä yritin laittaa kuvaani profiiliin, muttei sitä hyväksytty??? Terve suihkun raikas mies!

      • selitys kuin

        Kamera ei toiminut. Joopa joo.


      • pikseleitä? Tai mitä ne nyt olikaan?


    • Yksinkertainen blondi

      rose18-pukeutuu hiphop ja rock-tyyliä sekoittaen, mielellään mustaan, pieni, muodokas, vaaleat keskipitkät hiukset, lippis
      cookos- Hanna Pakaris-mainen iloinen ja puhelias tyttö itä-suomesta(?)
      ratikkakuski: rennon tyylikkäästi pukeutuva ristiverinen, suomalaisen näköinen mies, silmälasit
      vänkyrä-nainen: Anna-Leena Härkösen oloinen, lyhyet tummat hiukset omaava, naisellinen ja rento
      Marttyyri-mallari: vesikampaus, silmälasit, ei ruskettuvaa tyyppiä, töissä paperitehtaassa
      gek-ko: lyhyet tummat hiukset, hoikka,pitkä, suuri silmäinen, ei meikkaa, kauniit kasvot
      caput mortuum: keskiruskeat hiukset, joissa erikoinen leikkaus, ei meikkaa, käyttää värikkäitä vaatteita, usein huivi kaulassa (paitsi kesällä)

      Muista ei niin selkeää kuvaa. Toivottavasti kukaan ei loukkaantunut...

      • caput.mortuum

        Ei mulla ole erikoista leikkausta hiuksissa jos ei äidin saksilla latvat lyhennetty ole erikoinen. Enkä käytä värikkäitä vaatteita. Muuten ihan nappiin osui :)


      • Yksinkertainen blondi
        caput.mortuum kirjoitti:

        Ei mulla ole erikoista leikkausta hiuksissa jos ei äidin saksilla latvat lyhennetty ole erikoinen. Enkä käytä värikkäitä vaatteita. Muuten ihan nappiin osui :)

        en siis tarkoittanut värikkäillä monivärisiä vaan esim. voimakkaan indigonsinistä paitaa ja siihen joku sopivan värinen huivi... ookei, ei tainnu silti mennä nappiin?


    • rusalkaa
      • steffi ja foto graf

        muutaman vuoden takaa???


      • caput.mortuum

        Et sitten Soli Labbartia mistään löytänyt?


      • rusalkaa
        caput.mortuum kirjoitti:

        Et sitten Soli Labbartia mistään löytänyt?

        Onko sulla jotain valittamista?


      • Ysikymppisenä mä näytän tuolta...Aivan ku kuva olis otettu mun mummosta. :) Mä olen nähnyt ehkä sun kuvan rusalkaa.. Olet tumma kiharat pitkät hiukset, persoonallisen näköinen nainen. Silmät ehkä ruskeet tai vihreet. Siksi en arvannut sua. (Saattoihan se toki olla jonkun muun kuva ku sun, mut..)


      • rusalkaa
        hunaja71 kirjoitti:

        Ysikymppisenä mä näytän tuolta...Aivan ku kuva olis otettu mun mummosta. :) Mä olen nähnyt ehkä sun kuvan rusalkaa.. Olet tumma kiharat pitkät hiukset, persoonallisen näköinen nainen. Silmät ehkä ruskeet tai vihreet. Siksi en arvannut sua. (Saattoihan se toki olla jonkun muun kuva ku sun, mut..)

        on jotakin sinne päin.

        Oli oma kuva, juu. Mutta tää nyt julkaistu voisi ihan hyvin olla mun kuva...kun olen ollut koko päivän tuola rullaamassa kottikärryn kanssa tai heinikkoa kaatamassa. Just tollaset lisävarusteet tarvis rilleihin ja isoja korvakoruja käytän eikä varusteilla niin väliä.


    • rose18: Hänellä on lyhyehköt tummat hiukset, hän on aika pienikokoinen ja solakka. Hän hymyilee kainosti, kun kaivaa lompakosta rahaa sorjilla sormillaan, joissa on lyhyet kynnet.

      cookos: Hän on kapeakaulainen kevyesti liikkuva ja kohtuullisen urheilullisen näköinen, pitää hiukset usein kiinni, mutta pöläyttää ne auki vapaalle heittäessään. Kädet hänellä on topakan ottavat, mutta ei mitkään puurtajan kätöset.

      Sarvikuonokas: Hän mielellään laahustaa kaupassa pysähtyen mysli ja luontaistuote hyllyjen ääreen
      hiukan yläviistoon katsellen ja arvioiden omega 3:n määrää rasvakapseleissa. Hänellä on lyhyet hiukset, sekä kädet on suoran virtaviivaiset ja toimivat reflexin omaisesti.

      Ratikkakuski: Hänellä on päättäväinen katse, siniset silmät ja kulmikkaat kasvot. Hän astelee hieman epärennosti, mutta määrätietoisen menevästi kohti päämääräänsä. Kädet hänellä on usein taskussa, joko farkkujen tai takin. Hän lakkaa kynnet joskus huumorilla.

      scale: Hän usein oikaisee selkäruotonsa ja yltää tällöin yli 180 cm korkealle päälaellansa. Muutoin pitää helppohoitoisia hiuksia ja kädet on sellaiset, että niissä sorkkarauta pysyy ja tottelee.

      Aurinko79: Hänellä on puolipitkät ruskehtavan punertavat hiukset auringon valossa ja hän usein oikealla kädellä siirtää hiuksiaan sivuun keskittyessään johonkin. Kädet hänellä on sileät ja hoikkasormiset, joisa ei näy ihohuokosia juurikaan. Kynsiään hän tarkkailee toisinaan iltaisin ja tuumii, että pitäskö niille tehdä jotain vai ei, luonnostaankin ne on kauniin kaarevat.

      vänkyrä-nainen: Hänellä on ovelan arvioiva katse ja arvoituksellisesti pukeutuen hän haastaa ympäristön pohtimaan, stä, mitä hän on. Hänellä on yllään usein hiukset kiinni, mutta kesäisin päästää ne valloilleen ja antaa tuulen viedä niitä. Kädet hän pitää usein takin taskussa tai laukun kahvassa, mutta ei kuitenkaan purista kahvoja rystyset valkeana. Kynnet on hänelle tärkeät ja hän puhdistaa säännöllisesti kynnen alta kaikki pois, rakennekynsiä hän ei laita.

      MarttyyriMallari Ttt: Hän omaa keskivaalean hiustyylin ja silmät on usein peitetty RayBan-Pilot laseilla, sangat ei kuitenkaan ole ne joistavan kiertävät kaaret, vaan pikkuisen virtaviivaisemmat ja normaalit. Käsistään hän ei ole kovin kätevä, mutta ei hänen tarvitsekaan. Hänellä on joskus hinku purra kynsiä, mutta on päässyt tavastaan eroon ja tyytyy "muka" pureksimaan niitä.

      gek-ko: Hän on kaunis ja varreltaan sorjan pehmeä, ei kuitenkaan liian laiha. Hiukset hänellä on vähän yli olan ulottuvat, ei tummat, eikä vaalea. Silmistään hän on veikeän vikkelä, mutta samalla hiukan haikea. Kädet hänellä on villelät ja kätevät, mutta hän on liian huoleton nysväämään liikaa kynsien kanssa, kynnet on raapimista varten.

      Yksinkertainen blondi: Hänellä on sielun syvyyttä, joka paistaa silmien sinenä ja vaikka nimimerki vaaleaan vittaa, niin ei ihan niin vaalea, kuin valkoinen. Hiukset ovat pitkät, aika harvoin kiinni ja haarahiukset häiritsevät häntä kovin. Kädet hänellä on pienet ja sirot, eikä kynnet ole hirveän pitkät, hän kuitenkin haaveilee pitkistä kestävistä kynsistä.

      • hyvät naurut tästä :D Sulla oli loistavat arviot kaikista!!!

        Mun kohdalla osu oikeastaan tosi lähelle... Mä siirtelen tukkaani ja mietin kynsiäni, joita viikko sitten luultiin geelatuiksi. Ja tukassakin on vähän punertavaa, mutta lähinnä se on tummanruskea, ei lähellekään vaalea kuten moni arvaili :)

        Sulla on mitä ilmeisimmin tietynlainen viehtymys käsiin...?


      • Aurinko79 kirjoitti:

        hyvät naurut tästä :D Sulla oli loistavat arviot kaikista!!!

        Mun kohdalla osu oikeastaan tosi lähelle... Mä siirtelen tukkaani ja mietin kynsiäni, joita viikko sitten luultiin geelatuiksi. Ja tukassakin on vähän punertavaa, mutta lähinnä se on tummanruskea, ei lähellekään vaalea kuten moni arvaili :)

        Sulla on mitä ilmeisimmin tietynlainen viehtymys käsiin...?

        kyllä sellaiset kertovat ja tottahan se on, että kiinnitän huomiota ihmisten käsiin, ei tää mikään fetissi kuitenkaan ole :D

        Minähän olen sitten saanut sinut piirrettyä mielikuvaan jollakin tavalla, enää ei sun tarvi, ku lähettää mulle sun kuva, niin voi verrata ;)

        Mites sulla sukat siellä jaloissa pysyy, kun viimeisiä hetkiä kulutat työaikaa ennen lomaa, vai joko sä kerkesit karata lomille?


      • suminagashi kirjoitti:

        kyllä sellaiset kertovat ja tottahan se on, että kiinnitän huomiota ihmisten käsiin, ei tää mikään fetissi kuitenkaan ole :D

        Minähän olen sitten saanut sinut piirrettyä mielikuvaan jollakin tavalla, enää ei sun tarvi, ku lähettää mulle sun kuva, niin voi verrata ;)

        Mites sulla sukat siellä jaloissa pysyy, kun viimeisiä hetkiä kulutat työaikaa ennen lomaa, vai joko sä kerkesit karata lomille?

        sukat pyörii jaloissa vinhaa tahtia. Onneks on pehmonen lasku lomaan, teen töitä kotoa ja käyn kahvittelemassa ja lounastelemassa auringonpaisteessa omalla terassilla, alkaa aika hyvin olla lomafiilis kohdillaan :)

        Mä en viitsi järkyttää sun mielenrauhaa lähettämällä kuvaa itsestäni, ei se ole oikein mistään kotoisin tämä pärstä joten parempi jättää tuo mielikuvien varaan ;)


      • Aurinko79 kirjoitti:

        sukat pyörii jaloissa vinhaa tahtia. Onneks on pehmonen lasku lomaan, teen töitä kotoa ja käyn kahvittelemassa ja lounastelemassa auringonpaisteessa omalla terassilla, alkaa aika hyvin olla lomafiilis kohdillaan :)

        Mä en viitsi järkyttää sun mielenrauhaa lähettämällä kuvaa itsestäni, ei se ole oikein mistään kotoisin tämä pärstä joten parempi jättää tuo mielikuvien varaan ;)

        vähän kepillä jäätä kokeilin, joskus vois toivoa pientä vonkamiehen ominaisuutta lisää. Kyllä mä tiedän, että sä vaan itse siellä vähättelet itseäsi, sun kädet kertoo myös puhuessaan, ettet sä itseäsi kohottele millään tavoin jalustalle. Sun kädet ovat puhuneet jo pitkään palstalla :)

        Sulla on sitten melkein ollut jo tämä päivä lomaa, kokemuksesta tietää, että sellaista äkästä työtahtia on lähes mahdoton löytää viimeisinä päivinä ennen lomaa. Täytyyhän sitä remmiä jo löysätäkin, sitähän muuten käy ihan liian suurilla kierrokislla parina ensimmäisenä lomapäivänä. Joko sulla on lomakalenteri ihan täyteen buukattu kaikkea menemistä ja tekemistä :D


      • suminagashi kirjoitti:

        vähän kepillä jäätä kokeilin, joskus vois toivoa pientä vonkamiehen ominaisuutta lisää. Kyllä mä tiedän, että sä vaan itse siellä vähättelet itseäsi, sun kädet kertoo myös puhuessaan, ettet sä itseäsi kohottele millään tavoin jalustalle. Sun kädet ovat puhuneet jo pitkään palstalla :)

        Sulla on sitten melkein ollut jo tämä päivä lomaa, kokemuksesta tietää, että sellaista äkästä työtahtia on lähes mahdoton löytää viimeisinä päivinä ennen lomaa. Täytyyhän sitä remmiä jo löysätäkin, sitähän muuten käy ihan liian suurilla kierrokislla parina ensimmäisenä lomapäivänä. Joko sulla on lomakalenteri ihan täyteen buukattu kaikkea menemistä ja tekemistä :D

        onkin ihan yliarvostettua. Parasta kun on vain oma itsensä, sillä pääsee parhaaseen lopputulokseen :)

        En mä välttämättä vähättele itseäni, jätän vain arvioinnin muille koska en mä voi mitään annettua muuttaa. Tai voisin, mutten halua :)

        Ei töistä tosiaan oikein meinaa tulla mitään, kyllä nää pari viimeistä päivää on mennyt vähän vain varmistellessa, että kaikki on ok ja hiljalleen luovuttaessa kaikkea sijaisen hoidettavaks.

        Lomakalenteri on melkein täyteen buukattu :) Jollekin tuo vois olla stressin aihe, mutta mä tykkään kun on kaikkea tekemistä ja menemistä ja vielä kun kaikki on ns. kivaa tekemistä niin ei voi valittaa :) Mahtuu ulkomaanmatkaa, perheen ja ystävien luona vierailua... Mutta on sinne varattu tarpeeks aikaa pelkkään oleiluunkin :)

        Mites sun loma on sujunut? Ainakin mitä ilmeisimmin luontaista kelloa noudatettaessa :)


      • Aurinko79 kirjoitti:

        onkin ihan yliarvostettua. Parasta kun on vain oma itsensä, sillä pääsee parhaaseen lopputulokseen :)

        En mä välttämättä vähättele itseäni, jätän vain arvioinnin muille koska en mä voi mitään annettua muuttaa. Tai voisin, mutten halua :)

        Ei töistä tosiaan oikein meinaa tulla mitään, kyllä nää pari viimeistä päivää on mennyt vähän vain varmistellessa, että kaikki on ok ja hiljalleen luovuttaessa kaikkea sijaisen hoidettavaks.

        Lomakalenteri on melkein täyteen buukattu :) Jollekin tuo vois olla stressin aihe, mutta mä tykkään kun on kaikkea tekemistä ja menemistä ja vielä kun kaikki on ns. kivaa tekemistä niin ei voi valittaa :) Mahtuu ulkomaanmatkaa, perheen ja ystävien luona vierailua... Mutta on sinne varattu tarpeeks aikaa pelkkään oleiluunkin :)

        Mites sun loma on sujunut? Ainakin mitä ilmeisimmin luontaista kelloa noudatettaessa :)

        kello ei petä koskaan, se jopa vaati, et sitä noudatetaan :)

        Melkein voi sanoa, että nämä pari viikkoa on mennyt aika lailla jalanjälkiä tehdessä ja relatessa, toisin sanoen, en ole saanut paljon mitään järkevää aikaan, mut ei ole ollut tarkoituskaan ;D joskus pitää pää tyhjentää.

        Mulla on nyt se tilanne, että maanantaina astun muutamaksi viikoksi taas työruotuun ja sitten elokuussa lomailen vielä 3 viikkoa, silloin on tarkoitus saada jotain järkevääkin aikaiseksi, ei vaan ole vielä lomasuunnitelmia olemassa ja minut tuntien, niitä ei tule olemaankaan :) Katson vain "aamulla" ikkunasta ulos ja tuumaan, et tänään ois hyvä päivä tehdä vaikka sitä ja tätä tai olla tekemättä mitään.

        Onhan se pikkunen tekemättömien töiden lista olemassa ja jos sitä saa vähän lyhennettyä, niin ollaan kovastikin tavoitteessa.

        Pidähän rattoisan leppoisa loma ja muista sitten asua täällä palstalla paljon, lomallahan ehtii ja toki sinulla on varattuna lomakalenteriin riittäväästi palsta-aikaa :)


      • suminagashi kirjoitti:

        kello ei petä koskaan, se jopa vaati, et sitä noudatetaan :)

        Melkein voi sanoa, että nämä pari viikkoa on mennyt aika lailla jalanjälkiä tehdessä ja relatessa, toisin sanoen, en ole saanut paljon mitään järkevää aikaan, mut ei ole ollut tarkoituskaan ;D joskus pitää pää tyhjentää.

        Mulla on nyt se tilanne, että maanantaina astun muutamaksi viikoksi taas työruotuun ja sitten elokuussa lomailen vielä 3 viikkoa, silloin on tarkoitus saada jotain järkevääkin aikaiseksi, ei vaan ole vielä lomasuunnitelmia olemassa ja minut tuntien, niitä ei tule olemaankaan :) Katson vain "aamulla" ikkunasta ulos ja tuumaan, et tänään ois hyvä päivä tehdä vaikka sitä ja tätä tai olla tekemättä mitään.

        Onhan se pikkunen tekemättömien töiden lista olemassa ja jos sitä saa vähän lyhennettyä, niin ollaan kovastikin tavoitteessa.

        Pidähän rattoisan leppoisa loma ja muista sitten asua täällä palstalla paljon, lomallahan ehtii ja toki sinulla on varattuna lomakalenteriin riittäväästi palsta-aikaa :)

        oikein rentouttavalta lomalta :) Onhan sitä jokaisella se tekemättömien asioiden lista hollilla, mutta liikaa siihen ei kannata tuijottaa. Lomalla on tarkoitus nauttia ja rentoutua eikä miettiä mitä velvollisuuksia on hoidettavana. Tärkeintä, että pyrkii tekemään jotain sellaista mikä aidosti antaa breikin töistä niin että on kiva taas palata.

        Mulla menee loman ensimmäinen puolisko niin tiiviisti luonnossa seikkaillessa, etten taida palstalle kyetä mutta toki sinne jää hiukan aikaa tulla teitä moikkailemaan :) Muutenhan tulis aivan liian ikävä ;)


    • vänkyrä-nainen

      rose18 - vaal.rusk. hiukset, siniharmaat silmät, 160cm, hoikka
      cookos - keskiruskeat hiukset, siniharmaat silmät, 170cm, muodokas
      Sarvikuonokas - sporttinen, 185cm, vaal.rusk. hiukset, siniset silmät
      Ratikkakuski - 175cm, silmälasit, siniharmaat silmät, pukeutuu siististi
      scale - 181cm, ruskeat hiukset ja siniset silmät
      Aurinko79 - ruskeat pitkät hiukset, hoikka
      vänkyrä-nainen
      MarttyyriMallari Ttt - 172cm, silmälasit, pukumiehiä, kalju
      gek-ko - ruskeat pitkät hiukset, hoikka, 169cm
      Yksinkertainen blondi - mustat hiukset, ruskeat silmät :)

    • rose18 - punapää, muodokas, siniset silmät.

      cookos - Tummat pitkät hiukset, ei otsatukkaa :), muodokas, vihreät ísot silmät.

      Sarvikuonokas - Ristiverinen, atleetti, siniset silmät.

      Ratikkakuski - Ristiverinen, normaalivartaloinen, siniset silmät.

      scale - Tummat hiukset, bodari tai urheilullinen, ruskeat silmät.

      Aurinko79 - Vaaleat tai moniväriset hiukset, muodokas, siniset silmät.

      vänkyrä-nainen - Tummat pitkähköt hiukset, urheilullinen, ruskeat kauniit silmät.

      MarttyyriMallari Ttt - Tummat hiukset, hoikka, harmaat syvälliset silmät.

      gek-ko - Tummat tai moniväriset hiukset, hoikka, ruskeat silmät.

      Yksinkertainen blondi - Naisellinen, hoikka mutta muodokas, vaaleat keskipitkät laineekkaat hiukset, siniset silmät.

      Pituutta en osaa arvata :)

      • 185 cm/78 kg/mustat hiukset/ruskean väriset (nukkemaiset) silmät (ei silmälaseja) ja kukaan ei koskaan ole sanonut rumaksi. Pikemminkin päinvastoin...


        "Jo riittää tämä arvuuttelu"


        MarttyyriMallari-TTt


    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe