missä iässä olette aloittaneet soseiden maistelun? meillä syödään korvikemaitoa, joten voiskohan aloittaa jo nekikuisena? eikö se riipu siitä, että imetetäänkö vai ei?
soseiden aloitus
4
842
Vastaukset
- siitä lähinnä
Ainakin (täys)imetystä suositellaan sinne puoleen vuoteen asti, sitten aloitetaan pikkuhiljaa maistelemaan kiinteitä. Korvikkeista olen kuullut, että jos rupeaa menemään yli litra päivässä, niin sitten kiinteät kehiin. Muuten voi niilläkin jatkaa mainiosti sinne puoleen vuoteen.
- korviketta
saatu jo n.kahden kuukauden iästä asti ja tossa reilun kahden ja puolen kuukauden iässä alko korvikkeen kulutus olla jo n. 1300ml päivässä ni alettiin maistella kiinteitä. ku alotettiin ajoissa ni voitiin rauhassa maistella. nyt ku käytiin 3kk neuvolassa ni antoivat luvan lisätä annosten ja ruuan määrää.
- äippä
minä aloitin soseiden syötön vajaan 2kk iässä,ei ainakaan meidän pojalle riittännyt maito enää siinä vaiheessa vaan oli koko ajan nälkä ja hyvin on ruoka maistunut:)
- on ihan normaalia
Se että vauvalla on "koko ajan nälkä" on ihan normaalia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254337
- 1012185
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa961458Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1721398- 601254
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561125Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2031084- 47993
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M193964- 61952