Miten kääntäisitte kauppaoppilaitoksen päättötodistuksen? Ekana tuli mieleen graduation certificate, mutta eikö päättätodistus voi olla myös diploma?
todistus englanniksi
3
2841
Vastaukset
- sylkäisee
päättötodistus = final school report
(Euroword 2004 Pro, ei ilmoita muita käännösvastineita tälle hakusanalle)
Minä olen käynyt kouluni siihen aikaan, kun niistä vielä sai päästötodistuksen. Vaimoni todistuksen mukaan minulta pääsee päästöjä vieläkin...
Katsastuskonttorillakin kysyvät autoanai katsastukseen viedessäni, onkon minulla päästötodistusta – katsastus tulee kuulemma halvemmaksi, jos on tuore sellainen jo valmiina esitettäväksi... - Takametsien mies
Ei nyt sentään diploma - tässä muutama hyödyllinen sana:
erotodistus = certificate of resignation
lukion päättötodistus = general upper secondary school certificate
lukuvuositodistus = school year report
näyttötodistus = certificate of skills demonstration
perusopetuksen päättötodistus = basic education certificate
päättötodistus (amm. pk) = vocational upper secondary certificate
tutkintotodistus = qualification certificate
ylioppilastutkintotodistus = matriculation examination certificate
Lisätietoja tarjoaa opetushallituksen opetushallinnon sanasto:
http://www.oph.fi/info/sanasto/- examination
certificate? USAssa se on kylla High School Diploma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876