Pirkka kilomyslissä on vähän rasvaa, eikä sokeria. Mysleissä on kuitenkin aina aika paljon energiaa. Paljonko painaa desilitra tätä mysliä?Itse en nimittäin omista keittiövaakaa, enkä haluaisi tämän kysymyksen takia hankkia.
Pirkka kilomysli??
tytt1234
2
2534
Vastaukset
- on sokeria
siinähän on rusinoita, papaijaa, ananasta ja hunajaa ja ne nostavat sokeripitoisuutta ja se on 18g/100g. Muut ainekset ovat vehnä, ohra, kaura ja maissi joten hiilihydraatteja on 66g/100g
- .......
Mittasin että n. 2,5 dl on n.100 g. eli yksi desi olisi vähän alle 50 g. En mitannut vaa'alla koska en sellaista itse omista myöskään. mittasin ihan desimitalla montako desiä siitä kilosta tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192635
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45871
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165766Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725