Ostin juuri tuollaisen pursotinpussin ja siihen kolme erilaista kärkeä. Yksikään kärki ei kuitenkaan sovi kunnolla pussin reiästä.. Miten ne kärjet pitää sinne pursotinpussiin tunkea, vai pitääkö vielä olla joku ihmeen liitin mukana? Kaikki ovat Heirol-merkkisiä tuotteita.
Pursotinsetti ja tyllat
3
1175
Vastaukset
- jorzku
Pursotinpussin suuaukko pitää leikata saksilla sopivan kokoiseksi, varo leikkaamasta liian suureksi sillä muuten tylla putoaa kesken pursotuksen pois.
- leikata
Kärkiosaa ei laiteta pussiin vaan pussi siihen kärkeen sisälle. Voi sitten vaihtaa helposti vaikka kesken pursotuksen erilaiseen kärkeen. Siksi se pussin reikä on niin pieni että sopii hyvin sen kärkiosan sisään. Pursottaessa pidetään toisella kädellä kiinni siitä kärkiosasta.
- jopajopa kummia kuuluu
vaikka oon koko ikänä ollut kondiittori ja hommia paiskonut olan takaa niin ei koskaan pieneen mieleeni olisi tunkea pussia tyllään vaan tyllä pussiin, tarkoituksena ei ole pitää tyllästä kiinni. Kyllä siinä olisi moni leipomo-konditoria mennyt konkurssiin jos olis aika mennyt tyllän pitelyyn :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?951877- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693