Mistä tiedät sen?
Tiedätkö tasosi?
42
1291
Vastaukset
- Papeete1
Se on ATN. Kyllä realisti tietää :)
- Sanoisin sua
KTN:ksi
- Papeete1
Sanoisin sua kirjoitti:
KTN:ksi
En mä halua olla KTN. ATN:nä on kaikki paljon hauskempaa :D
- ap.
Papeete1 kirjoitti:
En mä halua olla KTN. ATN:nä on kaikki paljon hauskempaa :D
KTN on määrittelemätön. Mikäs sen hauskempaa kuin olla määrittelemätön?
- Papeete1
ap. kirjoitti:
KTN on määrittelemätön. Mikäs sen hauskempaa kuin olla määrittelemätön?
Ei se ole hauskaa. ATN on hauskaa, ja se mä olen, sanot mitä hyvänsä :)
- ap.
Papeete1 kirjoitti:
Ei se ole hauskaa. ATN on hauskaa, ja se mä olen, sanot mitä hyvänsä :)
Ole sitten.
Kehun sua silti hiukan vielä. Jäät KTN:n ja YTN:N välimaastoon ja sitä sä olet. Sanoit mitä hyvänsä.
- on riittävä
taso minulle itselleni. En harrasta irtosuhteita. En petä suhteessa ollessani. En halua leikkiä toisten ihmisten tunteilla. En halua loukata ketään. jne. Olen intohimoinen, kauniiksikin mainittu. Uskollinen ystävä, jolla salaisuudet pysyvät. En pihtaa ihmissuhteessa.
Sekä plussana että miinuksena näkisin suorapuheisuuteni. Sanon suoraan, mitä asioista ajattelen.- toinen KTN
...
- miksi minä
toinen KTN kirjoitti:
...
sulle tasoani kertoisin?
- ap.
miksi minä kirjoitti:
sulle tasoani kertoisin?
jos tietäisit. Et kerro, koska et tiedä.
- mutta kun
ap. kirjoitti:
jos tietäisit. Et kerro, koska et tiedä.
te ette kuitenkaan uskoisi sitä, niin parempi on, etten kerro.
- ap.
mutta kun kirjoitti:
te ette kuitenkaan uskoisi sitä, niin parempi on, etten kerro.
sen, etten usko sitä. Turha vaiva kertoa. Uskon senkin, että ainoastaan luulet tietäväsi...
- ......
Tiedän, koska olen kasvoiltani korkeintaan nätti, mutta vartalo on ruma.
- ap.
et tee jotain vartalollesi? Ruokavalio? Liikunta? Tai onko vartalon rumuus jotain sellaista, mille et voi mitään?
- .....
ap. kirjoitti:
et tee jotain vartalollesi? Ruokavalio? Liikunta? Tai onko vartalon rumuus jotain sellaista, mille et voi mitään?
ei niinkään mistään muusta. Ja sille en voi enää tehdä enempää, minkä olen jo tehnyt.
- ap.
..... kirjoitti:
ei niinkään mistään muusta. Ja sille en voi enää tehdä enempää, minkä olen jo tehnyt.
hyväksyä sen ja olla antamatta sen häiritä elämääsi. Ellet ole jo tehnyt sitä.
- ......
ap. kirjoitti:
hyväksyä sen ja olla antamatta sen häiritä elämääsi. Ellet ole jo tehnyt sitä.
minulle kelpaa, mutta se myös tarkoittaa, että tulen elämään koko elämäni yksin. Eipä tuo silti niin suuri ongelma ole, joskus vain harmittaa.
- ap.
...... kirjoitti:
minulle kelpaa, mutta se myös tarkoittaa, että tulen elämään koko elämäni yksin. Eipä tuo silti niin suuri ongelma ole, joskus vain harmittaa.
nyt kuitenkaan epätoivoon ajaudu. Epätoivo rumentaa jokaisen. Kukaan ei ole siinä poikkeus.
Enkä oikein halua uskoa, että yksin jäät. Kohtaat silloin kuin sitä vähiten haluat ja eniten tarvitset. - .....
ap. kirjoitti:
nyt kuitenkaan epätoivoon ajaudu. Epätoivo rumentaa jokaisen. Kukaan ei ole siinä poikkeus.
Enkä oikein halua uskoa, että yksin jäät. Kohtaat silloin kuin sitä vähiten haluat ja eniten tarvitset.joskus jonkun, niin ennemmin kuolisin, kuin ottaisin vaatteeni pois miehen nähden. Sitä paitsi mulla on hyvä maku miehissä, joten en ainakaan sellainen miehen nähden ottaisi.
- ap.
..... kirjoitti:
joskus jonkun, niin ennemmin kuolisin, kuin ottaisin vaatteeni pois miehen nähden. Sitä paitsi mulla on hyvä maku miehissä, joten en ainakaan sellainen miehen nähden ottaisi.
pois, että kyllä ottaisit. Ja ottaisit vielä vailla pienintäkään häpeän tunnetta. Tsemppiä.
- .....
ap. kirjoitti:
pois, että kyllä ottaisit. Ja ottaisit vielä vailla pienintäkään häpeän tunnetta. Tsemppiä.
en ottaisi. Joskus menneisyydessä on ollut tilaisuus, enkä pystynyt siihen. Nyt en enää edes yrittäisi.
- ap.
..... kirjoitti:
en ottaisi. Joskus menneisyydessä on ollut tilaisuus, enkä pystynyt siihen. Nyt en enää edes yrittäisi.
Ihmiset on paskoja. Paskoja tietämättä sitä, että ovat paskoja.
Silloin kun pystyt siihen, olet suurimmalla todennäköisyydellä kohdannut minut. Minussa on vaan se huono puoli, etten ole pidettävissä. Olen totaalisen sitoutumiskyvytön.
Yrittämällä ei saa aikaan muuta kuin lisää yrittämistä. Yrittämistä ja yrittämistä, yrittämistä ja yrittämistä... Loppuelämä on yhtä yrittämistä. Joskus voi olla hyväksi antaa vaan tapahtua ja katsoa mitä siitä seuraa...
Kyllä minä aina olen kohtuullisen hyvin ollut perillä, millaisia naisia olen saanut ja paljonko. Tai miten olen muuten menestynyt elämässäni muihin verrattuna erilaisilla mittareilla mitaten.
Ainakaan ei ole koskaan tullut suurempaa tarvetta ihmetellä, miksen saa jotain haluamaani tai miksi jään ilman. Puhumattakaan, että olisin ihmetellyt, miksi muut saavat, mutta minä olisin jäänyt ilman. Realisimia kai se vaan on.- k32v
eikä oikeestaa edes paljoo kiinnostais.
- vänkyrä-nainen
eikä ole koskaan ollut tarvetta edes miettiä asiaa. Tiedän vain sen, että vaikka mulla ei pidempiaikaisia miehiä ole montaa ollut, mutta yhteistä heille on kuitenkin se että ovat olleet (ainakin) mulle hyviä ja kohdelleet mua hyvin. En keksi mitään, mikä voisi tuosta tärkeämpää olla. Joten oli tasoni sitten mikä vaan, niin ainakin oon onnistunut saamaan hyviä miehiä.
Ja en itse tasoerottele miehiä ulkonäön, varallisuuden, peniksen koon tai statuksen mukaan, vaan ainoastaan sen perusteella miten he mua kohtelevat. Korkeimmalla tasolla on ne miehet, joihin voin luottaa ja joita ei tarvitse pelätä. - tietysti YTN
pidän itsestäni ja viihdyn kropassani, minulla on myös hyvä luonne. Osaan pitää puoleni ja saan asiat rullaamaan.
Miesten mielestä olen mitä todennäköisimmin ATN koska en yllä median asettamaan kaunottaren malliin. Eipä tuo haittaa pätkääkään. Se on tietysti TMM (täysin mahdoton määriteltäväksi).
- ap.
sen juuri
- ap.
buddy-love kirjoitti:
Ja se oli tarkoituskin.
et ole Täysin Mahdoton Määriteltäväksi. Puhuit paskaa.
ap. kirjoitti:
et ole Täysin Mahdoton Määriteltäväksi. Puhuit paskaa.
No määrittele millainen on se joka on mahdoton määritellä.
- ap.
buddy-love kirjoitti:
No määrittele millainen on se joka on mahdoton määritellä.
se ei enää olisi mahdoton määritellä. Jätän tekemättä.
- Gypsie catcher
Olen tällainen niin sanottu ATM mutta en anna sen haitata. Rumista naisista en tule kiinnostumaan ikinä.
- la.ra
Olen YTN. Perustuen siihen, että kysyntää on paljon enemmän kuin tarjontaa.
Saa vapaasti olla eri mieltä. Jos siis tietää mistä puhuu.- ap.
Kuulut siis kysynnän ja tarjonnan piiriin? Mielenkiintoista.
- Huru-ukko
Tämä on kolmas kerros. Hissin nappulassa lukee niin.
...enempää mihin itse pystyn.
Jos BMI on samaa luokkaa ja samanlainen tiimalasivartalonaiselta löytyy niin hyvä on. Vielä jos opintojen ja duunin puolesta pääsee samaan, niin aina vain paranee...
Vähimmäisvaatimukseni ovat sellaiset, että viihdyn naisen seurassa, eikä hän poikkea keskivertoihmisestä ulkoisesti huomiota herättävän paljon.- Ananasvakuuttaja
tiedä, ei mulla tasoja ole, toiset näyttäisi pitävän, toiset ei, aivan sama mulle.
Tuo tasoajattelu ihmisuhteissa ei vaan sovi maailmankuvaani.. Pikemminkin yhteensopivuus sopii katsomukseeni ja kanssani yhteensopivat ovat tavallisesti samanhenkisiä ja samalla lailla ajattelevia..
Jos nyt leikitellään ajatuksella, niin minulla riittäisi kyllä vientiä - ainakin pinnallisella tasolla. Mutta syvällisempi kiinnostus on paljon paljon harvinaisempaa. Mikä sitten sen perusteella mahdan olla? En tiedä, mutta hyvä kunhan kelpaan niille joiden kanssa jutut sujuu.- vili
vaikka aikamoinen kinkku olenkin. olen seukkaillut suht ok/tavallisten naisten kanssa. seuraavaksi(mikäli/sikäli/kiinnostun) tsekkaan jonkun kunnon kissan. niillä ei ole sitä perusmimmin
paskaa itseluottamusta. ne tietää kuinka hyviä ne on - tiedä.
Vaikea siis vastata toiseen kysymykseen. Riippuu tietysti myös mistä asiasta on kyse, mutta oletan että pariutumisesta.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622